AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har en eldgammel Samsung (den klapptelefonen som kom med et kamera foran og ett utenpå) som jeg sårt skulle hentet ut bilder fra. Jeg har ikke laderen til den og det står ikke noe minnekort i. Er det i det hele tatt noe håp om å få de ut? Og hvordan evt? Anonymous poster hash: 62261...b30
Millimani Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Kan du ikke låne lader av noen andre da? Hvorfor står det ikke minnekort i, er det fordi det ikke er tilhørende minnekort? Da ligger vel bildene i telefonminnet. Hvis du får liv i telefonen så kan du legge bildene i mms-meldinger og sende til deg selv eller til andre som kan sende/overføre til deg på ny telefon
Jonencloud Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har en eldgammel Samsung (den klapptelefonen som kom med et kamera foran og ett utenpå) som jeg sårt skulle hentet ut bilder fra. Jeg har ikke laderen til den og det står ikke noe minnekort i. Er det i det hele tatt noe håp om å få de ut? Og hvordan evt?Anonymous poster hash: 62261...b30 hvis du kan spesifisere modellen på telefonen, kan det hende jeg finner en løsning
Chanchan Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Ta en tur på elkjøp/lefdal og spør etter Cellebrite. Den maskinen kan overføre fra hvilken mobil som helst til en annen. Koster 200,- å overføre tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 hvis du kan spesifisere modellen på telefonen, kan det hende jeg finner en løsning Hadde helt glemt denne tråden jeg Modellen er sgh-z500 TS. Anonymous poster hash: 62261...b30
Jonencloud Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Hadde helt glemt denne tråden jeg Modellen er sgh-z500 TS.Anonymous poster hash: 62261...b30 det er nok ikke noe håp om å få ut bildene, med mindre du kan få strøm på mobilen. hadde det vært en Smarttelefon hadde det vært litt enklere
Herandjetzt Skrevet 11. juli 2014 #7 Skrevet 11. juli 2014 Hadde helt glemt denne tråden jeg Modellen er sgh-z500 TS.Anonymous poster hash: 62261...b30 I følge denne siden http://www.gsmarena.com/samsung_z500-1050.php har telefon usb, så da kan du vel koble den direkte til pcen og kopiere filene som fra en ekstern harddisk? Telefonen har også bluetooth. 1
Blackbird Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har en eldgammel Samsung (den klapptelefonen som kom med et kamera foran og ett utenpå) som jeg sårt skulle hentet ut bilder fra. Jeg har ikke laderen til den og det står ikke noe minnekort i. Er det i det hele tatt noe håp om å få de ut? Og hvordan evt? Anonymous poster hash: 62261...b30 Enig med Herandjetzt. Jeg var i din situasjon til jeg kom på at kanskje jeg hadde en overgang mellom telefonen og usb og det hadde jeg. Koblet til pcen og vips der fant jeg fotomappa på tlf!! :D Veldig kjekt iom at dette var sårt savnede bilder av et avdød familiemedlem. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå