AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 som jeg har barn med, men som har såret meg så mye at jeg ikke vil ha han i livet mitt mer. Jeg vil overhodet ikke la dette gå utover barna, men jeg har fått nok av løgner, fått nok av å bli tråkket på. Det jeg trodde var min beste venn har snudd meg ryggen når jeg har hatt det som vondest. Og nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Hva med bursdager? Familieselskap? Osv osv, jeg vil virkelig ikke se denne mannen noen gang igjen, men må jo det. Så hva gjøre nå? Anonymous poster hash: 83e86...fa1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #2 Skrevet 10. juni 2014 Da kan du kun ha kontakt med han for barnas skyld. Bursdager og familieselskaper kan dere ha hver for dere. Jeg er samboer med en mann som har barn fra tidligere forhold. Verken far eller mor blir invitert i selskaper osv sammen. De feiret kun en barnebursdag sammen etter det ble slutt, men det ble med den ene gangen. Ellers har de barnet annenhver jul, påske, høst - og vinterferie. Det er lov og ikke ha kontakt med eksen utenom barna, selv om det ikke høres slik ut på KG til tider. Lykke til ts, dette ordner seg.Anonymous poster hash: 3b81b...f82
cathrine.94 Skrevet 10. juni 2014 #3 Skrevet 10. juni 2014 som jeg har barn med, men som har såret meg så mye at jeg ikke vil ha han i livet mitt mer. Jeg vil overhodet ikke la dette gå utover barna, men jeg har fått nok av løgner, fått nok av å bli tråkket på. Det jeg trodde var min beste venn har snudd meg ryggen når jeg har hatt det som vondest. Og nå har jeg bestemt meg for at nok er nok. Hva med bursdager? Familieselskap? Osv osv, jeg vil virkelig ikke se denne mannen noen gang igjen, men må jo det. Så hva gjøre nå? Anonymous poster hash: 83e86...fa1 Du kan vel inngå en avtale om bursdagen og selskaper, som at barna feirer jul med deg annenhvert år? Dere må jo nødvendigvis ikke feire slike selskaper sammen!? Prøv å inngå en ordning som funker for begge, så slipper du å møte på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå