Gå til innhold

Naken foran stebarn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når er det ikke "greit"? Tenker da på barn i barnehagealder. Merker jeg synes det er litt vanskelig noen ganger. De er veldig nysgjerrige, og jeg føler det blir feil å skulle "gjemme" seg hver gang de kommer inn. Prøver så klart å låse døren osv, men ikke alltid det lar seg gjøre. Skal man bare oppføre seg naturlig og la de styre det selv, eller skal man prøve å være mest mulig påkledd? Noen som har noen tanker?

Anonymous poster hash: e713d...02b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er barnehagebarn hadde ikke jeg brydd meg om det. Men det må du jo kjenne på selv. Hvis det er ukomfortabelt for deg må du jo kunne si at du ønsker å være alene når du er på badet.

Anonymous poster hash: 7777b...675

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stedatter på 8 og ville ikke vært komfortabel med at hun så meg naken. Jeg har også en sønn på 3 og det er uproblematisk at han ser kjæresten min naken.

Anonymous poster hash: 5edb2...7e4
Skrevet

Når er det ikke "greit"? Tenker da på barn i barnehagealder. Merker jeg synes det er litt vanskelig noen ganger. De er veldig nysgjerrige, og jeg føler det blir feil å skulle "gjemme" seg hver gang de kommer inn. Prøver så klart å låse døren osv, men ikke alltid det lar seg gjøre. Skal man bare oppføre seg naturlig og la de styre det selv, eller skal man prøve å være mest mulig påkledd? Noen som har noen tanker?

Jeg er voksen, det er "mitt" hjem, Jeg går naken så mye jeg vil. Enkel skuring.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar ikke lenger stesønnen se meg avkledd. Jeg syntes det ble for ubehagelig fordi han virkelig stirret på meg. Jeg begynte å nekte han å komme inn på badet da han begynte å sammenligne min kropp med moren sin. Både til meg og til henne. Heldigvis var dette til min favør, men uansett! Han er nå 6. I tillegg til nysgjerrigheten hans, syntes jeg det var på tide at noen lærte han hva privatliv er. Han har en lei tendens til å brase inn der han vil når han vil uten å verken banke eller si ifra at han kommer inn.

Anonymous poster hash: 23f76...63a

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen problemer med at kjærestens barn ser meg naken, ei heller mine egne barn. Alle er mellom 4 og 10 år.

Anonymous poster hash: e908a...0d9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen problemer med at samboers barn ser meg naken, enn så lenge. Barnet er 8 år, og h*n har aldri brydd seg om meg naken. Bortsett fra den gangen jeg fikk høre at stemor har større pupper enn mamma ;)

Anonymous poster hash: a09a4...005

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde steforeldrene til mine barn på over 4+ vist seg naken foran dem hadde jeg laget et helvete uten like. Jeg forventer at de som voksne kan kle av seg når de er alene.

Anonymous poster hash: cb729...373
Gjest Riskjeks
Skrevet

Hadde steforeldrene til mine barn på over 4+ vist seg naken foran dem hadde jeg laget et helvete uten like. Jeg forventer at de som voksne kan kle av seg når de er alene.

:overrasket:

Og hva i all verden tror du du hadde fått utav det, bortsett fra å skremme barna dine? Du kan ikke nekte folk å være nakne i sitt eget hjem. Det er helt normalt å sove naken eller ha døren ulåst på soverommet/badet når man dusjer eller kler på seg. Altså mange situasjoner barna vil kunne se foreldre/steforeldre nakne. Tror du de tar skade av det, har du et stort problem.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt. Skulle vi sendt hans 6-7 år gamle jente med far i herregarderoben da, når vi var i svømmehallen?

Barn er nysgjerrige på kropp, og det skaper trygghet å se at de voksne i nærneste familie ikke er hysteriske på egen nakenhet. Jeg sprader ikke rundt.

Anonymous poster hash: b604e...034

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de er barnehagebarn hadde ikke jeg brydd meg om det. Men det må du jo kjenne på selv. Hvis det er ukomfortabelt for deg må du jo kunne si at du ønsker å være alene når du er på badet.

Anonymous poster hash: 7777b...675

Synes det noen ganger er litt ukomfortabelt, men det er mest fordi jeg ikke ønsker å gjøre noe "feil". De spør noen ganger om ikke jeg kan dusje med de, men det har jeg sagt nei til.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe problem med det hvis de er små eller er vant med det fra de er små så lenge barna ikke har noe problem med det. Hvis man plutselig får en ny fosterdatter på 16 så burde hun ikke være alene på badet med far i huset.

Anonymous poster hash: 3ae2a...04d

Skrevet

Kommer helt an på hva barnet er vant med hjemmefra. Så lenge nakenhet ikke gjør han/ henne ukomfortabel er det jo greit.

Skrevet

Har ikke noe problem med det hvis de er små eller er vant med det fra de er små så lenge barna ikke har noe problem med det. Hvis man plutselig får en ny fosterdatter på 16 så burde hun ikke være alene på badet med far i huset.

Anonymous poster hash: 3ae2a...04d

Hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...