Gå til innhold

tiarra og smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjolen jeg skal ha har en del perler på seg, og noen glassperler.

men så har jeg funnet en fin tiara som har "diamanter" synes dere jeg kan ha dette eller synes dere jeg bør ha en tiara som består av perler???

Og hva med smykker da??? kan jeg ha noe som består av "diamanter" og perler for og få en helhet???

er så utrolig usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan helt sikkert ha både diamanter og perler.

Har du ett bilde av kjolen din?

Her har du mange flotte tiaraer.

Gjest Muslingen
Skrevet

Min kjole har sølvbroderier og perler. Tiaraen er i sølv, med strass og perler. Øredobbene er glass. I sløret er det mange små perler.

Selv om du har perler på kjolen din, trenger du ikke nødvendigvis perlesmykker... Synes nå jeg da... :wink:

Skrevet

nei jeg har ikke noe bilde av den enda på nettet men jeg skal se om jeg får lagt ut etterhvert. jeg kjøpte den for noen år siden i Danmark skjønner du. lllaaaaaaaaang historie :roll:

Skrevet

Nå er det svært lite "sten-pynt" på kjolen min (noen ytterst få "glass-stener" på kanten tvers over brystet på overdelen), så jeg følte jeg sto ganske fritt til å velge i tilbehør. Har valgt et tettsittende, to-rads perlehalsbånd som det også er litt strass i, og tiaraen min er også bestående av både perler og litt strass. Syns det er pent sammen jeg, så sant man sørger for at det ikke blir "for mye". :-)

Skrevet

Personlig synes jeg broderi på kjolen, tiara og smykker skal harmonere litt. :wink: Men man kan fint ha strass-tiara om det er sølvbroderier på kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...