AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #1 Skrevet 10. juni 2014 Hvordan er det å bo i Moss og pendle til Oslo? Trives du? Hvordan er det med fritidsaktiviteter/restauranter og kultur? Kjedelig eller hyggelig? Soveby eller bedre enn sitt rykte? Mvh en som vurderer å flytteAnonymous poster hash: 524ff...c3d
Birdo Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Nå har jeg aldri pendlet til Oslo, men er jo godt med både buss og tog da og er jo ikke noe langt heller, så sånn sett bør det jo ikke være noe problem Nå er jeg en skikkelig Mossejente da, så jeg er kanskje litt partisk. Men jeg syns Moss er en fantastisk by, kunne nok vært litt mer aktiviteter der men det kommer jo litt ann på hva du er interessert i? Er ikke så altfor mange resturanger, men de som er der er verdt å stikke innom, er jo noen gallerier og sånne ting også er det jo fantastisk natur i umiddelbar nærhet med fine turmuligheter Bylivet er ganske døllt i forhold til Oslo å sånn, men det blir jo mye til hva man gjør selv også 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Bodde i Moss i 2 år, nettopp flyttet derfra til et lite sted, og da blir jo kontrasten stor. Har aldri bodd på plasser med særlig mye liv, så der scorer jo Moss høyest. Anbefaler Jeløya om du ikke vil bo midt i byen, der er det rolige og veldig fine boligstrøk. Mange leiligheter som er bygget der nå i det siste, i forskjellige prisklasser. Kort vei til stranda, og mange fine løperunder om du er glad i å trene. Spørs hvor du bor hen, men uansett om du bor på Jeløya eller i sentrum er det kort vei til togstasjonen. Jeg likte meg der jeg, men nå er jeg ikke vant til store plasser heller. Anonymous poster hash: b2ec1...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå