Gå til innhold

Penisstørrelse-diskusjoner

Gjest Devil's Spawn

Er du lei av det?  

1. 1. Er du lei av det?

• Nei, jeg har enda ikke forstått at noen kvinner liker store, noen midt i mellom og noen t.o.m. små
      6
    • Ja
      27

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Jeg må kommentere litt her. Derfor jeg satte igang den debatten om som jeg gjorde på et annet tema er at jeg er også så drittlei av å høre om dette temaet. For det virker som det er bare dette som står i hodet på enklte. .

Jeg må le!

Jeg synes det er slik at hver gang temaet tas opp her inne, er det en gutt som er trådstarter, ikke kvinnene.

Slutt å ta det opp, så vil det bli mindre diskutert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devil's Spawn

Nok en gjest? Syns det er påfallende mange gjester som sier at de ikke er lei, og slenger med at de foretrekker store, Er det bare meg elller... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snytt

Jeg føler meg snytt for størrelser..har hatt den samme mannen i over 6 år nå- og begynner å bli lei.

Synes det er greit å lese om størrelser, det setter mitt eget sexliv mer i perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Synes det er greit å lese om størrelser, det setter mitt eget sexliv mer i perspektiv.

Samlivet og, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allison

Penis meg både her og der, de finnes i alle størrelser og de aller fleste anheng til peniser (menn) vet hvordan de funker og klarer å tilfredstille.

Så lenge mannfolk prater om pupper, lår og det som er mellom beina til damer, kan vi prate om peniser.

Det kalles likestilling

Jeg fasineres av peniser i og med at de er så pokkers morsomme, og i jakten på den perfekte penis, så kom jeg over en film jeg bare må se.

Kanskje noen vil kalle meg en penis-oman, men tror jeg fant en grunn til å se den nye filmen til Colin Farrell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest allison

Penis meg både her og der, de finnes i alle størrelser og de aller fleste anheng til peniser (menn) vet hvordan de funker og klarer å tilfredstille.

Så lenge mannfolk prater om pupper, lår og det som er mellom beina til damer, kan vi prate om peniser.

Det kalles likestilling

Jeg fasineres av peniser i og med at de er så pokkers morsomme, og i jakten på den perfekte penis, så kom jeg over en film jeg bare må se.

Kanskje noen vil kalle meg en penis-oman, men tror jeg fant en grunn til å se den nye filmen til Colin Farrell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Vel, foreløpig er 80 % leie her. Det er vel i grunn klar tale. Hvis du tror jeg er i mot at kvinner like store peniser, tar du helt feil. Det jeg er lei av er "hvor viktig er penisstørrelsern". Det jeg prøver å si, noe som er vanskelig for en(?) eller flere(?) av gjestene her å forstå, er at det ikke finnes noe fasit-svar på det. Kvinner er forskjellige og liker forskjellige ting. Har faktisk snakket med ei jente som håpet på litt mindre, fordi hun var svært følsom nedentil. Så har jeg hørt det motsatte selvfølgelig. De fleste har jeg inntrykk av er noe midt i mellom.

Men selvfølgelig de 80% er jo bare menn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nok en gjest

Mange av "gjestene" på sexforumet er naturlig nok gjester fordi det er ikke alltid det passer seg for profilen å få sine ærlige meninger på trykk akkurat her.

Selv er jeg ikke lei av slike debatter. Jeg synes det er helt ok. Og jeg blir sjarmert av stort utstyr. Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Nei klart man er jo ikke anonym når man skaffer seg et nick. Alle kan få fullt navn, adresse, telefonnr og mail. Og hva er det som er så farlig med å si om man er lei av penis-diskusjoner eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoerrelsen har ingenting aa si!! Det kommer an paa aassn man bruker den sier naa jeg... har vaert borti begge deler.

Ikke automatisk god sex fordi den er stor. Den beste sexen har jeg faktisk hatt med en som hadde litt mindre enn gjennomsnittet. Saa det saa! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...