Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må fortelle noen om dette, nå har det skjedd igjen og jeg lurer på om andre opplever dette og hva jeg gjør feil?!

Jeg er alltid hyggelig med gutter som viser interesse for meg, aviser de alltid på en høflig men bestemt måte hvis jeg ikke er interessert og gjør det klart med en gang.

Men så er det noen som liker meg som jeg kanskje i utgangspunktet ikke er så interessert i, men de snakker mye med meg, først bare venskaplig og det er hyggelig.

Uansett, det er bare hyggelig når man føler man kan snakke med noen og har en god tone. Etterhvert har jeg begynt å like disse guttene som har snakket mye til meg og vært veldig etter meg, men som jeg mest har sett på som venner/ hyggelige å prate med.

Med en gang jeg viser interesse tilbake så forandrer alt seg, de blir mer kalde og "overlegne". Noen har jeg likt veldig og det er veldig skuffende når de plutselig trekker seg unna. Der de tidligere viste interesse og spurte spørsmål er de helt uinteresserte.

Hva er det jeg gjør galt? Var de bare ute etter en ting hele tiden, men jeg greide ikke å se det? Opplever flere dette?

Anonymous poster hash: de449...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må fortelle noen om dette, nå har det skjedd igjen og jeg lurer på om andre opplever dette og hva jeg gjør feil?!

Jeg er alltid hyggelig med gutter som viser interesse for meg, aviser de alltid på en høflig men bestemt måte hvis jeg ikke er interessert og gjør det klart med en gang.

Men så er det noen som liker meg som jeg kanskje i utgangspunktet ikke er så interessert i, men de snakker mye med meg, først bare venskaplig og det er hyggelig.

Uansett, det er bare hyggelig når man føler man kan snakke med noen og har en god tone. Etterhvert har jeg begynt å like disse guttene som har snakket mye til meg og vært veldig etter meg, men som jeg mest har sett på som venner/ hyggelige å prate med.

Med en gang jeg viser interesse tilbake så forandrer alt seg, de blir mer kalde og "overlegne". Noen har jeg likt veldig og det er veldig skuffende når de plutselig trekker seg unna. Der de tidligere viste interesse og spurte spørsmål er de helt uinteresserte.

Hva er det jeg gjør galt? Var de bare ute etter en ting hele tiden, men jeg greide ikke å se det? Opplever flere dette?

Jeg synes ikke at du skal tenke på at det er du som gjør noe galt. Jeg synes at det er en svært rar oppførsel på de sistnevnte guttene. Kanskje de bare leker/ spiller spill?

Anonymous poster hash: dd497...195

• Liker 1
Skrevet

Hvordan "trekker seg unna" mener du? Kanskje du har misforstått.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de f.eks tidligere stilte spørsmål om en hobby jeg hadde og virket interesserte i den, og jeg begynner å fortelle noe om hobbyen, så sier de plutselig bare "åja" for eksempel. Eller bare generelt noe som skjedde den dagen som jeg gjerne vil fortelle de om og har gledet meg til å si til de, så virker de så lite interesserte. Svarer kort.

Generelt, de oppfatter liksom at jeg liker de, og de biler kaldere, svarer kortere, mindre hyggelige ( ikke at de er sure, mindre smileys etc) de spør meg ikke så mange spørsmål som de gjorde før, snakker ikke til meg like ofte, bruker lengere tid på å svare... Sist gang det skjedde var han mer opptatt av å prate om sex relaterte ting etter jeg virkelig begynte å like han, prøvde jeg å snakke om noe annet, spørre han om noe, så var han veldig lite interessert, og svarte kort.

Første gangen det skjedde tenkte jeg at det ikke var noe galt med meg, det var bare kipt at det ble sånn, men sikkert bedre neste gang tenkte jeg. Men nå har det skjedd flere ganger og jeg føler bare at de ikke liker meg egentlig.. når jeg begynner å like de, og det er skikkelig kjipt, mister veldig troen på meg selv. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ikke fasitsvaret men har opplevd å møte en dame som deg. Vi var venner og synes det var greit, også uttrykte hun interesse for meg uten at jeg hadde gitt noen signaler til henne. Dette ble veldig unaturlig, siden jeg ikke var interessert. Så da trakk jeg meg litt tilbake. Men det kan jo være min situasjon er helt annerledes.

Anonymous poster hash: af63f...adb
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de f.eks tidligere stilte spørsmål om en hobby jeg hadde og virket interesserte i den, og jeg begynner å fortelle noe om hobbyen, så sier de plutselig bare "åja" for eksempel. Eller bare generelt noe som skjedde den dagen som jeg gjerne vil fortelle de om og har gledet meg til å si til de, så virker de så lite interesserte. Svarer kort.

Generelt, de oppfatter liksom at jeg liker de, og de biler kaldere, svarer kortere, mindre hyggelige ( ikke at de er sure, mindre smileys etc) de spør meg ikke så mange spørsmål som de gjorde før, snakker ikke til meg like ofte, bruker lengere tid på å svare... Sist gang det skjedde var han mer opptatt av å prate om sex relaterte ting etter jeg virkelig begynte å like han, prøvde jeg å snakke om noe annet, spørre han om noe, så var han veldig lite interessert, og svarte kort.

Første gangen det skjedde tenkte jeg at det ikke var noe galt med meg, det var bare kipt at det ble sånn, men sikkert bedre neste gang tenkte jeg. Men nå har det skjedd flere ganger og jeg føler bare at de ikke liker meg egentlig.. når jeg begynner å like de, og det er skikkelig kjipt, mister veldig troen på meg selv. Ts

Da var kanskje både han og flere av de andre guttene ute etter sex?

AnonymBruker
Skrevet

Skriver videre fra posten over.

Ser at TS skriver at de spør om sex relaterte ting, og da blir situasjonen litt annerledes enn min var. Tror kanskje de bare er interessert i sex og ikke i deg. Synd, for det finnes mange fine menn som sikkert ønsker å bli glad i deg først og fremst :)

Anonymous poster hash: af63f...adb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ikke fasitsvaret men har opplevd å møte en dame som deg. Vi var venner og synes det var greit, også uttrykte hun interesse for meg uten at jeg hadde gitt noen signaler til henne. Dette ble veldig unaturlig, siden jeg ikke var interessert. Så da trakk jeg meg litt tilbake. Men det kan jo være min situasjon er helt annerledes. Anonymous poster hash: af63f...adb

Hvordan uttrykte hun interesse for deg? Og hvordan trakk du deg tilbake? Sluttet du å snakke med henne?

Det var kun med han siste at det var mye fokus på sex når vi snakket, eller dvs. han vinklet alltid samtalen dit. Samtidig flørtet han utrolig mye med meg over lengere tid, og vi hadde så god kjemi, trodde virkelig han likte meg. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Evt ønsket de bare vennskap, og trakk seg unna når du viste at du ønsket mer enn kun vennskap?

AnonymBruker
Skrevet

Evt ønsket de bare vennskap, og trakk seg unna når du viste at du ønsket mer enn kun vennskap? Anonymous poster hash: dd497...195

De gjorde det ganske tydelig at de var interesserte fra starten av. Mulig jeg har misforstått selvfølgelig, men det var jo noen som sa det rett ut, og andre var mer flørting, komplimenter for utseende, at jeg var veldig pen f.eks. Har ikke opplevd at gutter som bare vil være venner sier sånt til meg.

Men for å snu det litt da, hvordan merker dere om gutten er interessert i deg eller ute etter sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...