Gå til innhold

Hvorfor savner vi noen som ikke vil ha oss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så mange her inne som gjør det.

Ekser som har gjort det slutt, som har gått videre som kanskje har funnet en ny, og vi savner.

Hva savner vi i en person som ikke liker oss lengre?

Hva savner vi i noen som ikke er den riktige for oss?

Hva får oss til å lengte tilbake til noe som ikke er riktig lengre, som aldri kan bli det, fordi den andre ikke elsker oss lengre?

Skulle ønske alle mennesker var utstyrt med en fornuftighets knapp, en knapp vi kunne trykke på når vi skjønte at vi måtte ta oss sammen og gå videre.

Kan noen gi meg en sånn knapp! Den bør være STOR og rød, for jeg har litt vanskelig for det.

Anonymous poster hash: ca2e1...45f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Så mange her inne som gjør det.

Ekser som har gjort det slutt, som har gått videre som kanskje har funnet en ny, og vi savner.

Hva savner vi i en person som ikke liker oss lengre?

Hva savner vi i noen som ikke er den riktige for oss?

Hva får oss til å lengte tilbake til noe som ikke er riktig lengre, som aldri kan bli det, fordi den andre ikke elsker oss lengre?

Skulle ønske alle mennesker var utstyrt med en fornuftighets knapp, en knapp vi kunne trykke på når vi skjønte at vi måtte ta oss sammen og gå videre.

Kan noen gi meg en sånn knapp! Den bør være STOR og rød, for jeg har litt vanskelig for det.

Anonymous poster hash: ca2e1...45f

man husker som regel det positive og savner de gode minnene tror jeg.
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg savner fra min eks er de gangene hun var som den søteste og godeste du kan tenke deg. Men det hjelper ikke når hun stort sett var ganske ufyselig mot meg. Men klart man kan savne ting med noen man ennå er glad i, bare ikke på den måten.

Anonymous poster hash: a6be4...815
AnonymBruker
Skrevet

Hva når man savner noen man ikke har vært sammen med en gang? Blir snart gal! Hjernen min trenger også en sånn knapp!

Anonymous poster hash: df57f...f75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner vel ikke selve han så mye. Men jeg har aldri følt så sterkt for noen før, og da vi hadde det bra, var det helt fantastisk. Og det er alle de minnene jeg tenker på og husker, og lurer på om jeg noensinne vil få det så bra med noen andre igjen. Da jeg først starta å date måtte jeg bare gi opp etter en stund, for ingen av de var han. Selv om de sikkert var flotte menn.

Anonymous poster hash: 60d08...dcf
Skrevet

Lurer jeg også på.

Men det er iallefall veldig vondt :-(

AnonymBruker
Skrevet

Fordi den generelle saueflokken tror alltid at gresset er grønnere på andre siden. Grunnen er vel den samme som hvorfor man blir værende i et forhold der man blir behandlet som møkk. Jeg er ikke sånn, men ser at mange ikke klarer å ta riktige avgjørelser for seg i livet. :( Synes synd på dem

Anonymous poster hash: a6be4...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...