Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så sint på meg selv! På under 3 måneder har jeg klart og knuse skjermen på 2 mobiler! Grr.... Første gjorde ikke så mye, for den skulle byttes ut allikevel. Men nå, jeg har jo hatt mobilen i 1 måned bare! Gah, så hva skal jeg gjøre? Å kjøpe ny kan faktisk bli billigere enn å reparere.

Skulle levere inn mobilen fordi den har køddet litt, men nå kommer de aldri til å tro på at den var sånn før jeg knuste skjermen. Så om jeg skal reparere skjerm + innmat så kan det bli dyrt.

Eller kanskje jeg skal vente ? Ser jo hva som er på skjermen selv om det er irriterende å se disse små sprekkene (som forøvrig er på hele skjermen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut My trendy phone. Der skal de vist reparere mob.tlf til en ikke så stiv pris.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde eid telefonen jeg har nå i to måneder da jeg mista den i bakken og fikk en laaang sprekk over hele skjermen. Så gikk det tre og et halvt år -og for tre uker siden så mista jeg den på ny mens jeg vingla meg rund med sekk og klær inne på en café. Hele skjermen sprakk som et snøflak. Den slo seg av, og jeg prøvde å slå den på igjen med en gang -og vet du, etter tre og halvt år med til tider hard behandling og mye bruk, så kom den kjære smart telefonen min tilbake til liv uten problemer.

Den har fått litt dårligere batteritid over årene, den kan finne på å plutselig slå seg av av seg selv eller lukke et program, men den holder ut og stiller opp 95% prosent av tiden jeg har behov for den. Den første lange sprekken merket jeg ikke etter en stund, den ble kjennetegnet på mobilen min, jeg fant den letter blant andres på et bord eller i veska.

Du kan sikkert skifte glass i den, men om den oppfører seg bra så synes jeg den er verdt å ta vare på, -at du allerede er på din tredje mobiltelefon betyr at du trenger en å være glad i, og da hjelper det alltid med en liten koselig skavank oppi alt det perfekte. ;)

Skrevet

Åh, jeg har hatt mange mobiler. Men denne er første jeg har kjøpt i år.

Skrevet

Åh, jeg har hatt mange mobiler. Men denne er første jeg har kjøpt i år.

Jeg trodde du var på din tredje I ÅR! :fnise:

;)

Har vel kjøpt seks eller sju på 14 år tror jeg, men den jeg har nå (HTC sensation) har holdt lengst av alle bortsett fra min gamle nokia 3210, som var min andre. ;)

Men jo, poenget mitt var vel at selv om den er litt ødelagt så holder den vel en stund til :), og jeg personlig synes det er kult når jeg kan "slite ut noe" istedet for å bytte det ut med det nyeste på markedet tre ganger i året.

Skrevet

derfor er idiotforsikring på mobiler viktig

Skrevet

Jeg trodde du var på din tredje I ÅR! :fnise:

;)

Har vel kjøpt seks eller sju på 14 år tror jeg, men den jeg har nå (HTC sensation) har holdt lengst av alle bortsett fra min gamle nokia 3210, som var min andre. ;)

Men jo, poenget mitt var vel at selv om den er litt ødelagt så holder den vel en stund til :), og jeg personlig synes det er kult når jeg kan "slite ut noe" istedet for å bytte det ut med det nyeste på markedet tre ganger i året.

Hehe :-p Hadde det vært en sprekk, så kunne det kanskje gått, men siden det er masse små sprekker over hele skjermen som gjør at jeg ikke ser skrift så godt, er jeg litt usikker. Kjøper forresten aldri det nyeste på markedet, kjøper alltid utgått modell :-) Men mobil kjøp må uansett vente noen uker til.jeg får råd. Så skal se om jeg ikke klarer å venne meg til det :-)

Skrevet

Spørs hvilke telefoner du har. Hvis det er en av toppmodellene er det ganske dyrt å skifte glass.

Jeg klarte å knuse min Sony Z2 etter to uker. Det koster 3800,- å fikse denne. Jeg betalte 4400,-. Hadde verdigjenstandsforsikring via DNB, så betale kun kr 1000,- Kunne sikkert fått ny telefon også, men valgte denne løsningen denne gangen :)

Skrevet

Spørs hvilke telefoner du har. Hvis det er en av toppmodellene er det ganske dyrt å skifte glass.

Jeg klarte å knuse min Sony Z2 etter to uker. Det koster 3800,- å fikse denne. Jeg betalte 4400,-. Hadde verdigjenstandsforsikring via DNB, så betale kun kr 1000,- Kunne sikkert fått ny telefon også, men valgte denne løsningen denne gangen :)

Har kjøpt nyeste mobil 1 gang og den mistet jeg på grus 1 uke etterpå. Etter det har jeg bare kjøpt telefoner til 1000-2000,-:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt ny. Og umiddelbart fått tak i gummideksel til en billig penge fra nettet.

Anonymous poster hash: 73706...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...