Brimi Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Nå er jeg så sint på meg selv! På under 3 måneder har jeg klart og knuse skjermen på 2 mobiler! Grr.... Første gjorde ikke så mye, for den skulle byttes ut allikevel. Men nå, jeg har jo hatt mobilen i 1 måned bare! Gah, så hva skal jeg gjøre? Å kjøpe ny kan faktisk bli billigere enn å reparere. Skulle levere inn mobilen fordi den har køddet litt, men nå kommer de aldri til å tro på at den var sånn før jeg knuste skjermen. Så om jeg skal reparere skjerm + innmat så kan det bli dyrt. Eller kanskje jeg skal vente ? Ser jo hva som er på skjermen selv om det er irriterende å se disse små sprekkene (som forøvrig er på hele skjermen)
Brimi Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2014 Forsikring. Det har jeg dessverre ikke. Men det skal jeg virkelig vurdere!
Silfen Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Ja, idiotforsikring er finfint. Greit nok, egenandelen er 1000, men det er likevel billigere enn å betale alt selv. Jeg sølte melk på min, av alle ting. Halvannen time etter jeg sendte elektronisk skademelding hadde jeg vedtak om penger tilbake. Veldig greit, altså.
Jus sanguinis Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Nei, vet dere hva. Mobiltelefonforsikring er jo rene svindelen. Med egenandel og månedlig forsikringspremie tar det ikke mange månedene før du har betalt forsikringsselskapet like mye som det koster å kjøpe ny mobiltelefon. Selv verdens største kløne klarer ikke å ødelegge/miste telefonen med kortere tidsintervall over mange år. Vær selvassurandør for mobiltelefonen din! Det lønner seg i det lange løp. Tapet ved å erstatte mobiltelefonen i sin helhet når uhellet først er ute, er ikke større enn at du har finansiell kapasitet til å håndtere det. Spesielt ikke hvis du heller setter av det du måtte ha betalt i månedlig forsikringspremie inn på en sparekonto.
Silfen Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Snakker da ikke om mobiltelefonforsikring, men innbo. Hallo, liksom.
Gjest Ciegus Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Snakker da ikke om mobiltelefonforsikring, men innbo. Hallo, liksom. Det var du som kalte det idiotforsikring, noe som er mobilforsikring. Hallo, liksom. 1
Silfen Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Neida. Når man har innboforsikring, så kan man oppgradere til idiotforsikring. Det er da noe alle vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå