AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Hei, er på 'dealern' med ei god veninne. Hun er litt prippen av seg, ganske nydelig i utseende og godt klar over det selv. Veldig tiltrekkende og veldig søt og sjarmerende. Problemet er at nå som hun 'vet' at jeg liker henne gidder hun ikke snakke med meg mere. Dritirriterende. Virker som hun vet en del om meg og min familie. Har flere ganger vært på besøk hos oss og hun kommer godt overens med alle mine søsken. Jeg vil si at vi er perfekte for hverandre, vi har vært sammen siden barndommen og kjenner hverandre godt... Kanskje alt for godt, tenker jeg. Og det er nettop det jeg tror hun er redd for. At noe skal bli 'ødelagt' i forholdet eller at ting ikke skal bli som de har vært før. Jeg er redd for henne. Redd for å miste henne. Hun svarer ikke på sms, hva skal jeg gjøre? Hjelp. Anonymous poster hash: d2fa4...52a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Ikke kontakt hun mer. Liker hun deg, så tar hun kontakt. Anonymous poster hash: 87345...e81
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 For det hjelper meg mye. Hva skal jeg gjøre i mens da? Sitte å for meg selv på pinebenken? Anonymous poster hash: d2fa4...52a
Sylvari Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Hun trodde dere bare var vennskapelig, men når du ønsket forhold trekte hun seg vekk for hun har ingen interesse for det, uansett hvor perfekt du mener dere ville vært sammen. 9
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Hei, er på 'dealern' med ei god veninne. Hun er litt prippen av seg, ganske nydelig i utseende og godt klar over det selv. Veldig tiltrekkende og veldig søt og sjarmerende. Problemet er at nå som hun 'vet' at jeg liker henne gidder hun ikke snakke med meg mere. Dritirriterende. Virker som hun vet en del om meg og min familie. Har flere ganger vært på besøk hos oss og hun kommer godt overens med alle mine søsken. Jeg vil si at vi er perfekte for hverandre, vi har vært sammen siden barndommen og kjenner hverandre godt... Kanskje alt for godt, tenker jeg. Og det er nettop det jeg tror hun er redd for. At noe skal bli 'ødelagt' i forholdet eller at ting ikke skal bli som de har vært før. Jeg er redd for henne. Redd for å miste henne. Hun svarer ikke på sms, hva skal jeg gjøre? Hjelp. Anonymous poster hash: d2fa4...52a friendzoned. 1
Sylvari Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 For det hjelper meg mye. Hva skal jeg gjøre i mens da? Sitte å for meg selv på pinebenken? Anonymous poster hash: d2fa4...52a ja, akkurat det skal du gjøre, la henne være.
Pottepalme Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 For det hjelper meg mye. Hva skal jeg gjøre i mens da? Sitte å for meg selv på pinebenken? Anonymous poster hash: d2fa4...52a Leve livet ditt? 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #8 Skrevet 9. juni 2014 Hun trodde dere bare var vennskapelig, men når du ønsket forhold trekte hun seg vekk for hun har ingen interesse for det, uansett hvor perfekt du mener dere ville vært sammen. Samme tenker jeg også hun har en del primadonnanykker. Hun er liksom på den måten at hun vil ha alt servert på et sølvfat, ellers mister hun interessen. Jeg har observert denne kvinnen gjennom flere sesonger med diverse menn. Hun er som en liten bambi når hun trenger noe men når det er hun selv som står på menyen har hun all tid i hele verden. Anonymous poster hash: d2fa4...52a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 friendzoned. Ja, er nok redd for det.... Anonymous poster hash: d2fa4...52a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 Ingenting jeg kan gjøre, altså? Anonymous poster hash: d2fa4...52a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Samme tenker jeg også hun har en del primadonnanykker. Hun er liksom på den måten at hun vil ha alt servert på et sølvfat, ellers mister hun interessen. Jeg har observert denne kvinnen gjennom flere sesonger med diverse menn. Hun er som en liten bambi når hun trenger noe men når det er hun selv som står på menyen har hun all tid i hele verden. Anonymous poster hash: d2fa4...52a Hva mener du med dette? Har du observert at hun har trekt seg unna en annen mann som har vist interesse, for så plutselig bestemme seg for å bli sammen med vedkommende? Og tror du at det vil hende i relasjonen mellom henne og deg? Anonymous poster hash: 51adb...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Hva faen prater du om? Anonymous poster hash: d2fa4...52a 5
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Ja, er nok redd for det.... Anonymous poster hash: d2fa4...52a Ingenting jeg kan gjøre, altså? Anonymous poster hash: d2fa4...52a Forever friendzoned, always friendzoned. Kanskje om noen år? Etter alle skilsmisser og det styret der. Eller prøv å prat med hun, beklag for at du sa hva du sa og hold deg til det. Jeg er ikke intr i mine kompiser og kommer nok aldri til å bli det heller.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Hva faen prater du om? Anonymous poster hash: d2fa4...52a Hva mener du med det du skrev om at "da har hun all tid i verden"? Anonymous poster hash: 51adb...b6e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Hva mener du med dette? Har du observert at hun har trekt seg unna en annen mann som har vist interesse, for så plutselig bestemme seg for å bli sammen med vedkommende? Og tror du at det vil hende i relasjonen mellom henne og deg? Anonymous poster hash: 51adb...b6e Åja, nei jeg tror ikke det. Hun er alltid innbydende og har invitert meg flere ganger over når hun er sammen med typen sin. Sånn sett en veldig positiv egenskap ved henne. Anonymous poster hash: d2fa4...52a
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 Åja, nei jeg tror ikke det. Hun er alltid innbydende og har invitert meg flere ganger over når hun er sammen med typen sin. Sånn sett en veldig positiv egenskap ved henne. Anonymous poster hash: d2fa4...52a Ok. Jeg synes du har fått gode råd her, og jeg håper at dere kan fortsette vennskapet. Lykke til! Anonymous poster hash: 51adb...b6e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Forever friendzoned, always friendzoned. Kanskje om noen år? Etter alle skilsmisser og det styret der. Eller prøv å prat med hun, beklag for at du sa hva du sa og hold deg til det. Jeg er ikke intr i mine kompiser og kommer nok aldri til å bli det heller. Ja, men føler ikke for at det skal være sånn. Da er vi på tynn is, ikke sant? Anonymous poster hash: d2fa4...52a
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Ja, men føler ikke for at det skal være sånn. Da er vi på tynn is, ikke sant? Anonymous poster hash: d2fa4...52a Ja. Prøv heller å være en god venn, enn en innpåsliten mann. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå