Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Jeg tipper jente!

Og så tror jeg at babyen din trenger denne lua! Babyer trenger generelt mange klær med ører på :biggrin:

Så søt lue!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper jente!

Og så tror jeg at babyen din trenger denne lua! Babyer trenger generelt mange klær med ører på :biggrin:

de har så mye søte babyklær der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vanlige smekker er perfekt, og det høres ut som dere begynner å få nok pledd :)

Gulpekluter er sånne gaskluter ja, lurer på om det heter muslins på engelsk? :klo:

Vil igjen slå et slag for m&s, de hadde perfekt str! :)

Edit: Jepp, muslins! Og vi har disse: http://m.marksandspencer.com/mt/www.marksandspencer.com/5-pack-pure-cotton-assorted-muslin-cloths/p/p22301025

Naaais! takk og takk og takk! Skal på M&S Outlet i morgen, så dette blir bræææ!

Jaa, den er dødsfin :D:D Det er PompDeLux. Nettbutikk, dansk design. Elsker det!. Men den åpner igjen 1.september, da kommer det inn høst/vinterkolleksjon (da er det noe annet enn sau tror jeg). Kun fra str 80, så ingen babyklær. Dette er 80 (9-12 måneder), men bonusjenta på 2 er liten i str og har akkurat begynt med det nå!

Nei, altså. Hvis han følger vanlig kurve er han rundt 9-10-11 måneder når han går opp i det, så til høsten igjen når fleece er godt å ha :D TROR ikke han blir like liten som søstra si som henger over ett år etter i klesstørrelsen :fnise:

Ånej! Dustebutikk.,.,.. da gidder jeg ikke sjekke noe der før ungen min er en strl 80 assa :snurt: Hahaha, håper han blir bolletjukk! Bolletjukke babyer er det aller beste <3

Åh, du er så heldig som er på tuuur og kan shoppe klææær! :rodmer:

Jeg gleder meg til jeg kan det! Enn så lenge får jeg bare kose med bjørnedressen jeg har....

Jeg er gørrheldig! Og gørrsliten!

Ikke så lenge igjen daaaa, bare 7 uker eller noe :D Bjørnedressen er jo veldig fin da.. Jeg har holdt på å kjøpe både en og to sånne dresser her borte, i både hvitt og grått <3

Hvis du skal kjøpe gulpekluter her i byen så anbefaler jeg de på Nameit, de er store ;) Copp hypermarked har med sauer på :fnise:

Du kan jo se etter lue og votter, for å ha ute, altså ikke innelue fordi det trengs ikke om du ikke føder prematur.

Sengetøy.

Kosebamser og leker for de yngste, eks til å henge på vogna.

Strømpebukser og sokker (mini er en varmovn men kald på bena, de har som regel dårlig blodsirkulasjon). Når mini var nyfødt brukte vi bare strømpebukser inne, ikke bukser, han var kanskje 6 mnd når vi gikk over til joggebukser. Før det joggebukser en gang i blant. Husk praktiske klær!

Hmm.. kommer ikke på mer som ikke er nevnt som dere kan ta med i bagasjen. Vet ikke prisnivået der borte nå, sparer dere mye på å handle in the UK og Irland?

Votter og lue tror jeg at jeg skal se etter i Norge, klærne her er iikke særlig tjukke :ler: Og sengetøy er for tungt ;) Men takk for tips, skal skrive alt ned på den eviglange lista med støffs som trengs til dette vidunderet! Finner forsåvidt ikke strømpiser her heller, bare sånne rosa eller hvite med masse blonder på og greier. Det er ikkeeee praktisk.

Ja, sparer en del! Seff ikke så mye med tanke på flybillett og hotell osv, men på selve shoppingen så gjør vi nok det :)

Du kan kjøpe sånne håndklær med "hettehjørne"? :)

Det er litt tungt egentlig! Dessuten har de jo det på IKEA, og vi skal jo snart dit :nigo:

Kan sikkert bruke små smekker til siklesmekker, men må si at disse typiske siklesmekkene er stilig og ungen ser kul ut. Jeg elsker behagelige klær til de små, men med en kul siklesmekk ser junior med engang litt bedre kledd ut... Uansett ikke sikkert du trenger det, til store M hadde vi ingen da hun, hmm, holdt på kroppsvæskene... Til lille M har vi sikkert ti og de vaskes ofte.

Og shoppingtips: Lamazeleker... Mener de skal være billigere i England, har dere plass er det jo genialt å handle lekegym.

Og ellers høres det ut som om dere har det knall, håper London også blir bra. Blir det bare shopping eller har dere andre ting på programmet?

Hehehe, kul siklesmekke er notert!! :fnise: Er enig i at ungene skal være litt kule også, ikke bare praktiske! Skal definitvt se etter de lekene. Nå hadde kofferten min lagt på seg et par kilo i Dublin (nå veier den 15 kg! Feitingen) så har ikke såååå masse å gå på når det gjelder vekt. Eller, åtte kilo...... :sjenert:

Vi har det superdupert. MEN, jeg er sliten. Åhhh, kjempesliten. Vi har jo allerede vært fem dager på storbyferie med mange kilometer trasking hver dag, og nå har vi fire dager til her. Burde kanskje ikke tatt begge byene på en ferie. Oh well, man lærer av sine feil!!!

Ikke bare shopping på programme nei, da hadde mrdior hoppet utfor Tower Bridge.... Vi skal endelig gå i litt parker, besøke Primrose Hill og Camden Market, skal seff på Borough Market!!! Muligens teater, skal kanskje på sånn Ghost Tour, trooor mrdior er gira på Natural History Museum... Ellers, skal vi spise god mat og kose oss. OG SHOPPE! Denne ferien er lagt litt opp sånn at vi gjør det vi føler for, ingen helt konkrete planer, og det er diiiigg.

Jeg tipper jente!

Åååh, så søøøøt!!! :hjerte: Skal føre deg opp i lista!

God tur videre til London!!

Takk takk, tusen takk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN. Ja, skikkelig sliten. Er helt dau etter en dag med reising og mye trasking. Tok veldig mye kortere tid å spasere gjennom covent Garden (HVOR FAEN ER LUSH NÅ DA, DEN ER BORTE FRA COVENT GARDEN), China Town og rundt Piccadilly Circus enn det vi trodde, så vi hadde plutselig supergod tid før bookingen vår på Gaucho klokka 19.45. Vi fant ut at vi skulle gå ned til St.James Square som visstnok var en fin park, men den hadde seff stengt klokks 16.30. Hallo, hvem stenger en offentlig park midt på dagen aaaa???

Uansett, vi fikk spist oss gørrmette og betalte en liten formue... Er nå på hotellrommet og slapper skikkelig av. Slapper så mye av at jeg ligger på ryggen med beina høyt, og har gjort det siden vi kom tilbake fra restauranten. Driter i at det er tidlig, mrdior klagde også på at vi var tidlig tilbake, men hallååå. Stod opp 09.00, har reist med fly i dag, og var ikke på hotellet før klokka var nesten fem. Slappa litt av også ut og gååååå og gååå. Har jo allerede vært på en ferie som sagt.. Stakkars meg, first world problems!!! :bond:

UANSETT, la meg avslutte med noe hyggelig. Tror jeg. Da jeg lå på ryggen i stad kjente jeg noe i magen minr..... :babysmokk: Så deilig, og fint og alt på en gang.. Er ikke usikker lenger, selv om det ikke er skikkelige spark så er det noe som lager liv og røre i magen min, og det er ikke tarmene lenger :lillesky:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig :hjerte:

Kos dere i London! Masse fin babyshopping der også, jeg endte opp med noen fine Petit Bateau bodyer og pysjer fra Selfridge's da vi var der i påsken :)

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sengesett til baby er ikke tungt ;) Men er ikke så dyrt her. Ofte tilbud på sånt på Kid og Princess :jepp: Fikk noen veldig upraktiske sokker fra svigers fra Asia. Der er det ekstremt varmt så de er tynne som papir, for de trenger ikke sokker der. Også var det knyting på de istedenfor strikk :P Vi brukte de som votter når mini hadde brennkopper og ikke måtte klore og klø seg.

Ja det er en ting dere IKKE trenger å kjøpe! Sånne votter for at de ikke skal klore eller klø seg, ikke alle babyer trenger det og om så så funker helt vanlige sokker helt supert ;) Er mye man ikke trenger og!

Ååå liv i magen :hjertesmil: Ikke sikkert at du blir kvitt det etter fødselen heller, jeg har ennå fantomspark i magen, hver dag :P

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du vet at det er mini nå!! Må være den beste følelsen i verden! :rodmer:

Gleder meg til det blir min tur om en måned eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv og røre alt! Det går så fort i svingene her, såvidt jeg klarer å følge med. :fnise:

Er så glad på dine vegne, Miss. De nedturene du har hatt, den ventingen og lengselen, og ENDELIG satt den skikkelig... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med liv og røre i magen :rodmer:

Vi har brukt bukser på junior fra dag én (eller, egentlig dag tre da, på sykehuset hadde han jo bare på seg body). Syntes strømpebuksene strammet på magen, så han har vel brukt det fem ganger eller no. Men joggebukser bruker vi mye av, og så har han hatt én olabukse fra Newbie som er veldig god og myk. Det er veldig smak og behag det der altså.

Jeg tror forresten du får en jente. Ser for meg deg som jentemamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen ! Det var skikkelig uvirkelig, men veldig, veldig fint :hjerte: TENK at det er noen i magen min... Har fortsatt ikke helt vendt meg til det assa! Forresten, unnskyld for jeg jeg er et kvinnelig kjønnsorgan når det gjelder å svare dere alle sammen! Er litt vanskelig med mobilen :ler: MEN prøver. Og takk for alle tips til innkjøp som må gjøres! Har notert supermasse!!! Og tips generelt. takktakktakk :hoppe:

-----------------

Dagen i dag har også vært lang. Dro tidlig ut til London Designer Outlet og fant da ut at det var cupfinale i rubgy i dag, og hele wembley var altså... full. Meeen, fikk shoppa nye joggesko, litt støffs på Body Shop og litt sjokkis som vi skal gi i gave til kompisen til mannen som henter posten for oss :Nikke: Var også innom M&S Outlet , og de hadde nesten ikke barneklær.. Bare jentekjoler i strl 2 år.... :( Etter det stakk vi på hotellet og la fra oss shoppingen før vi dro til Camden og druknet i turister. Anbefales IKKE!! Markedet var også veldig skuffende, vet ikke hva jeg hadde forventet, men jeg ble bare.... lei og følte meg inneklemt... Eneste vi kjøpte der var en bubbletea!! Har dere smakt det ellah? Dødsgodt!

Vi vandret så til Primrose Hill. Fiin utsikt! Kjøpte baguett og spiste i bakken. Så begynte det å regne slik det bare gjør i England. Så vi løp ned bakken og inn under ett tre, og fortsatte å gjemme oss under trær helt til vi kom til busstoppen som var full av dritturister så vi kom ikke med den og måtte gå hele veien tilbake til Camden, og der var seff halve stasjonen stengt, og de slapp inn i puljer og det var så masse folk atte fyfæææn-...................... SÅ GODT Å KOMME PÅ HOTELLET!

Spiste litt dyr middag i dag. med både forrett og flaskevann. Mehehe. Jeg spiste rødbetsuppe og DET var godt det. Nå er jeg gørrtrøtt og skal sove litt.. Beina mine roper "sluuutt!!" når jeg står på dem, så jeg har lagt meg i vår 2x2m seng.

God natt!!!

Endret av missdior
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som en hyggelig tur! Husker deg fra tidligere her inne og må bare si at det er hyggelig å se at det ser ut som det går veien for dere nå! :biggrin:

Har også snoket i dagboken din litt tidligere. Litt sånn hemmelig leser. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere har det bra, med unntak av alle disse teite turistene :fnise:
Åååh, nå fikk jeg lyst på rødbetsuppe :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som en hyggelig tur! Husker deg fra tidligere her inne og må bare si at det er hyggelig å se at det ser ut som det går veien for dere nå! :biggrin:

Har også snoket i dagboken din litt tidligere. Litt sånn hemmelig leser. Hihi.

Det er hyggelig :nigo: aha, så morsomt!! Kjenner igjen brukernavnet ditt også, har vi skrevet i samme prøvertråd eller noe kanskje? :)

Høres ut som dere har det bra, med unntak av alle disse teite turistene :fnise:

Åååh, nå fikk jeg lyst på rødbetsuppe :sjokkert:

Vi er jo turister selv, men ikke sånne dumme (sier hun som var i Camden i går :roll: .... )

Det er så godt, det! Ikveld skal vi spise gresk. Omnomnom :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresk er godt!

Gresk er godt!

Veldig!! Tror vi fikk den greske versjonen av tapas, var seriøst åtte retter, og vi rørte ikke rett nummer åtte! Er døøøødsmett!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...