Spiremor Skrevet 21. august 2014 #1541 Del Skrevet 21. august 2014 Ææææsj, så sykt ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 21. august 2014 #1542 Del Skrevet 21. august 2014 Uæææ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 21. august 2014 #1543 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde begynt å kaste opp der og da, vet ikke om det er verre å nyse med mat i munnen eller kaste opp overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #1544 Del Skrevet 21. august 2014 NEI ÆSJ FYFAEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #1545 Del Skrevet 21. august 2014 Apropo sauer. SJEKK DEN FINE FLEECEGENSERN... Jeg måtteee bare kjøpe den. Passer til bonusjenta nå, så må lillebror vokse seg inn i den :D Vi har i marineblå da, ikke denne fargen, den blå er mye finere :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1546 Del Skrevet 21. august 2014 Blir serr kvalm bare jeg tenker på det!!!! Satan så ekkel hun var. Men halå, hvorfor svarer ingen på hva mer jeg trenger til bebiss??? Åh, så fiiin genser! Hvor har du kjøpt den? Og når begynner de å bruke sånne ting aaa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 21. august 2014 #1547 Del Skrevet 21. august 2014 Siklesmekker, gulpekluter, pledd/tepper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. august 2014 #1548 Del Skrevet 21. august 2014 Kos med babyshopping NASTY LADY! Tror jeg hadde reist meg og gått og spydd på henne! Man holder seg for munnen når man nyser altså, og spesielt med mat i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. august 2014 #1549 Del Skrevet 21. august 2014 Kjøp et deilig, mykt ullteppe! Jeg har et som jeg pakka rundt J allerede to min etter fødsel, og det brukes enda hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 21. august 2014 #1550 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg tipper du bærer rundt på ei lita frøken. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1551 Del Skrevet 21. august 2014 Siklesmekker, gulpekluter, pledd/tepper? Siklesmekker ja!!! Kan man ikke bruke vanlige, små smekker til det? Eller er det noen spesielle? Gulpekluter, er det sånne gaskluter? Ser dere, jeg trenger HJÆLP Tepper begynner vi å få en del av! Ett fleeceteppe, FruN strikker mor aase i merinoull, mamma strikker et annet teppe i ull og jeg har kjøpt to helseteppeliknende tepper i bomull. Er det nok? Kos med babyshopping NASTY LADY! Tror jeg hadde reist meg og gått og spydd på henne! Man holder seg for munnen når man nyser altså, og spesielt med mat i munnen Ja, det er dødskoselig.... Fyfaen, var ikke langt unna.. Kjøp et deilig, mykt ullteppe! Jeg har et som jeg pakka rundt J allerede to min etter fødsel, og det brukes enda hver dag. Rett etter fødselen, er ikke det fullt av blooood daa Neida. Men godt tips, takk for det!!! Jeg tipper du bærer rundt på ei lita frøken. =) Har notert deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1552 Del Skrevet 21. august 2014 Paause på hotellrommet! Har vært ute siden elleve, og vært i en del parker, vandret langs elva, og vært på Guiness Storehouse. Jeg var SÅ emo for at jeg ikke fikk drikke øl!!! Smakte littegranne da vi var i tasting rooms. Var ikke mer enn en munnfull, men jeg hadde sååå lyst på mer. Mrdior derimot fikk min smaksprøve, sin smaksprøve og to pints, så han var litt bedugget da vi gikk derifra Nå skal jeg bytte en BH og en jakke på Penneys. HATER at puppene mine har blitt større. Det ekke noe jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 21. august 2014 #1553 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Joda, vanlige smekker er perfekt, og det høres ut som dere begynner å få nok pledd Gulpekluter er sånne gaskluter ja, lurer på om det heter muslins på engelsk? Vil igjen slå et slag for m&s, de hadde perfekt str! Edit: Jepp, muslins! Og vi har disse: http://m.marksandspencer.com/mt/www.marksandspencer.com/5-pack-pure-cotton-assorted-muslin-cloths/p/p22301025 Endret 21. august 2014 av Nesevisa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. august 2014 #1554 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Åh, så fiiin genser! Hvor har du kjøpt den? Og når begynner de å bruke sånne ting aaa? Jaa, den er dødsfin :D:D Det er PompDeLux. Nettbutikk, dansk design. Elsker det!. Men den åpner igjen 1.september, da kommer det inn høst/vinterkolleksjon (da er det noe annet enn sau tror jeg). Kun fra str 80, så ingen babyklær. Dette er 80 (9-12 måneder), men bonusjenta på 2 er liten i str og har akkurat begynt med det nå! Nei, altså. Hvis han følger vanlig kurve er han rundt 9-10-11 måneder når han går opp i det, så til høsten igjen når fleece er godt å ha :D TROR ikke han blir like liten som søstra si som henger over ett år etter i klesstørrelsen Endret 21. august 2014 av studenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. august 2014 #1555 Del Skrevet 21. august 2014 Åh, du er så heldig som er på tuuur og kan shoppe klææær! Jeg gleder meg til jeg kan det! Enn så lenge får jeg bare kose med bjørnedressen jeg har.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. august 2014 #1556 Del Skrevet 21. august 2014 Hvis du skal kjøpe gulpekluter her i byen så anbefaler jeg de på Nameit, de er store Copp hypermarked har med sauer på Du kan jo se etter lue og votter, for å ha ute, altså ikke innelue fordi det trengs ikke om du ikke føder prematur. Sengetøy. Kosebamser og leker for de yngste, eks til å henge på vogna. Strømpebukser og sokker (mini er en varmovn men kald på bena, de har som regel dårlig blodsirkulasjon). Når mini var nyfødt brukte vi bare strømpebukser inne, ikke bukser, han var kanskje 6 mnd når vi gikk over til joggebukser. Før det joggebukser en gang i blant. Husk praktiske klær! Hmm.. kommer ikke på mer som ikke er nevnt som dere kan ta med i bagasjen. Vet ikke prisnivået der borte nå, sparer dere mye på å handle in the UK og Irland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. august 2014 #1557 Del Skrevet 21. august 2014 Du kan kjøpe sånne håndklær med "hettehjørne"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia Maria Skrevet 21. august 2014 #1558 Del Skrevet 21. august 2014 Kan sikkert bruke små smekker til siklesmekker, men må si at disse typiske siklesmekkene er stilig og ungen ser kul ut. Jeg elsker behagelige klær til de små, men med en kul siklesmekk ser junior med engang litt bedre kledd ut... Uansett ikke sikkert du trenger det, til store M hadde vi ingen da hun, hmm, holdt på kroppsvæskene... Til lille M har vi sikkert ti og de vaskes ofte. Og shoppingtips: Lamazeleker... Mener de skal være billigere i England, har dere plass er det jo genialt å handle lekegym. Og ellers høres det ut som om dere har det knall, håper London også blir bra. Blir det bare shopping eller har dere andre ting på programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 21. august 2014 #1559 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jeg tipper jente! Og så tror jeg at babyen din trenger denne lua! Babyer trenger generelt mange klær med ører på Endret 21. august 2014 av sitronkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. august 2014 #1560 Del Skrevet 22. august 2014 God tur videre til London!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg