Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går på ventilasjonen, tror jeg. Om fødestua har god nok ventilasjon kan man bruke lystgass. Trooor jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det med ventilasjon jeg også har hørt :)

Han er veeeldig fiin, MissDior, gleder meg til jeg skal få møte han etterhvert :nigo:

Skrevet

Helløu!! Titter innom for å skrive en massiv takkemelding! Så søte og morsomme dere er, som har fulgt med og vært våkne på natta! :ler: Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Vi har det kjempefint og koser oss masse. M er en rolig kar som syns det er veldig fint å sutte på pekefingeren sin.. Tihi.Han var 50 cm og 3250 tung. Fødselen var vond!! Skal skrive litt mer utfyllende etterhvert når jeg får pc hit :)

Tusen takk! :hjerte:

• Liker 16
Skrevet

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!

Så herlig med en liten rolig kar som sutter på fingeren sin :hjerte:

Fødsel er vonde saker (i hvert fall for mange av oss), men lettelsen over å faktisk være i mål er tilsvarende enorm. Håper du slapper av og koser deg nå! :klem:

Skrevet

Helløu!! Titter innom for å skrive en massiv takkemelding! Så søte og morsomme dere er, som har fulgt med og vært våkne på natta! :ler: Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Vi har det kjempefint og koser oss masse. M er en rolig kar som syns det er veldig fint å sutte på pekefingeren sin.. Tihi.Han var 50 cm og 3250 tung. Fødselen var vond!! Skal skrive litt mer utfyllende etterhvert når jeg får pc hit :)

Pekefingeren, faktisk :nigo: Søte lillegutt :) Du er flink, og har laget veldig fin baby :fnise:

Skrevet

En perfekt, liten halvmeter :hjerte:

Gjest Runforit
Skrevet

Gratulerer!!!!! Så gøy :) Han høres perfekt ut!!! ❤️❤️❤️❤️

Skrevet

Intet mindre enn fantastisk :strix:

Skrevet

Ja, denne lystgassen har ikke jeg fått oppleve heller, dessverre.

De kuttet den ut i Drammen fordi pleierne kunne få skader av det.

Men dersom det er skadelig, så forstår jeg ikke hvorfor andre fødestuer bruker dette. :klo:

På Nordlandssykehuset så var lystgassen ute av drift en periode i 2011 nettopp pga det var skadelig. Så snart de hadde oppgradert ventilasjonsanlegget så kom lystgassen tilbake. Akkurat i tide til da jeg selv skulle føde. :P

Skrevet

Ja, stemmer i for bilde, missDior! Jeg leste også da du hadde slutta på pilla, og reisen din på vei til at du nå endelig har blitt mamma. Gleder meg til å lese fortsettelsen :)

Skrevet

Bilde?

Ja, stemmer i for bilde, missDior! Jeg leste også da du hadde slutta på pilla, og reisen din på vei til at du nå endelig har blitt mamma. Gleder meg til å lese fortsettelsen :)

Siden jeg er sladrisen til missDior ser jeg på det som min plikt å poste bilde av herligheten, selvfølgelig. Så her er han! 27yrc3k_th.png

Ligner sin far på en prikk :opplyser:

• Liker 11
Skrevet

Gratulerer så mye med baby!

Skrevet

Siden jeg er sladrisen til missDior ser jeg på det som min plikt å poste bilde av herligheten, selvfølgelig. Så her er han! 27yrc3k_th.png

Ligner sin far på en prikk :opplyser:

Ja det der syns jeg ligna skikkelig :D hahaha.. Du glemte jo håret! Det var jo litt håååår 😍
Skrevet

Ja det der syns jeg ligna skikkelig :D hahaha.. Du glemte jo håret! Det var jo litt håååår

Ja, men det var jo ganske lyst så det syntes ikke på dette bildet skjønner du vel :snurt: Det er tatt i litt sterkt lys!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...