Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det med ventilasjon jeg også har hørt :)

Han er veeeldig fiin, MissDior, gleder meg til jeg skal få møte han etterhvert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløu!! Titter innom for å skrive en massiv takkemelding! Så søte og morsomme dere er, som har fulgt med og vært våkne på natta! :ler: Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Vi har det kjempefint og koser oss masse. M er en rolig kar som syns det er veldig fint å sutte på pekefingeren sin.. Tihi.Han var 50 cm og 3250 tung. Fødselen var vond!! Skal skrive litt mer utfyllende etterhvert når jeg får pc hit :)

Tusen takk! :hjerte:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!

Så herlig med en liten rolig kar som sutter på fingeren sin :hjerte:

Fødsel er vonde saker (i hvert fall for mange av oss), men lettelsen over å faktisk være i mål er tilsvarende enorm. Håper du slapper av og koser deg nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløu!! Titter innom for å skrive en massiv takkemelding! Så søte og morsomme dere er, som har fulgt med og vært våkne på natta! :ler: Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Vi har det kjempefint og koser oss masse. M er en rolig kar som syns det er veldig fint å sutte på pekefingeren sin.. Tihi.Han var 50 cm og 3250 tung. Fødselen var vond!! Skal skrive litt mer utfyllende etterhvert når jeg får pc hit :)

Tusen takk! :hjerte:

Pekefingeren, faktisk :nigo: Søte lillegutt :) Du er flink, og har laget veldig fin baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Helløu!! Titter innom for å skrive en massiv takkemelding! Så søte og morsomme dere er, som har fulgt med og vært våkne på natta! :ler: Tusen takk for alle gratulasjoner :hjerte: Vi har det kjempefint og koser oss masse. M er en rolig kar som syns det er veldig fint å sutte på pekefingeren sin.. Tihi.Han var 50 cm og 3250 tung. Fødselen var vond!! Skal skrive litt mer utfyllende etterhvert når jeg får pc hit :)

Tusen takk! :hjerte:

Gratulerer!!!!! Så gøy :) Han høres perfekt ut!!! ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne lystgassen har ikke jeg fått oppleve heller, dessverre.

De kuttet den ut i Drammen fordi pleierne kunne få skader av det.

Men dersom det er skadelig, så forstår jeg ikke hvorfor andre fødestuer bruker dette. :klo:

På Nordlandssykehuset så var lystgassen ute av drift en periode i 2011 nettopp pga det var skadelig. Så snart de hadde oppgradert ventilasjonsanlegget så kom lystgassen tilbake. Akkurat i tide til da jeg selv skulle føde. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer i for bilde, missDior! Jeg leste også da du hadde slutta på pilla, og reisen din på vei til at du nå endelig har blitt mamma. Gleder meg til å lese fortsettelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde?

Ja, stemmer i for bilde, missDior! Jeg leste også da du hadde slutta på pilla, og reisen din på vei til at du nå endelig har blitt mamma. Gleder meg til å lese fortsettelsen :)

Siden jeg er sladrisen til missDior ser jeg på det som min plikt å poste bilde av herligheten, selvfølgelig. Så her er han! 27yrc3k_th.png

Ligner sin far på en prikk :opplyser:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg er sladrisen til missDior ser jeg på det som min plikt å poste bilde av herligheten, selvfølgelig. Så her er han! 27yrc3k_th.png

Ligner sin far på en prikk :opplyser:

Ja det der syns jeg ligna skikkelig :D hahaha.. Du glemte jo håret! Det var jo litt håååår 😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det der syns jeg ligna skikkelig :D hahaha.. Du glemte jo håret! Det var jo litt håååår

Ja, men det var jo ganske lyst så det syntes ikke på dette bildet skjønner du vel :snurt: Det er tatt i litt sterkt lys!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...