Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

11 dager igjen :opplyser:

Altså, fødselen kan fint starte kvelden før, men M må vente med å komme til noen minutter over midnatt 29. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. Tror jeg holder en knapp på den opprinnelige tiopedatoen min jeg. :) Håper for din del det skjer før da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, så søte dere er som har såå troa på datoene deres :ler: Jeg har ikke troa på noenting lenger :P Nå har jeg hatt veldig vondt i flere dager, og det er sliiiitsomt. Nedpress kommer hele tiden, og jeg har følelsen av å ha ungen nesten ute mellom beina :fnise:

Har laget ukesmeny til kommende uke! Må bare dele med dere, sånn at alle kan si at vi er flinke (siden vi skal ha fisk!!!)

Mandag- Gazpatcho med svinekjøtt

Tirsdag- Red roasted pepper pasta med kylling

Onsdag- Fiskegrateng og poteter, raspet gulrot og agurk

Torsdag- Kylling i stekepose og hasselbakte poteter, fløtesaus

Fredag- Hjemmelagde kjøttboller, potetmos og brunsaus

Lørdag – Butter Chicken med ris og naan

Søndag – Kjøttsuppe

Endret av missdior
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butter chicken. Tror det heter Murg Mahkni eller noe

åååh, det så digg ut!!!! blir det ass. kanskje vi må prøve å lage naanbrød selv! det kommer til å gå til helvete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red curry chicken. Nammenam. Ikke dumt med litt ekstra hot mat nå da, noen reagerer jo positivt på det ift å føde, veitu :jepp:

Litt snedig å lese hva som står på tickeren din nå, siden det er slik du beskriver følelsen din så å si :fnise: Gah, husker den tiden ja.. Men det er fint å kjenne på at alt er normalt og at han gjort en god jobb hittil :)

Lillegutten din ser frem til å komme ut til mammaen og pappaen sin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh, det så digg ut!!!! blir det ass. kanskje vi må prøve å lage naanbrød selv! det kommer til å gå til helvete :ler:

Cluet er å ha veldig varm ovn å følge med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til deg i morgen og blir der hele uken jeg ;)

Eller kanskje jeg bare stjeler matplanen ;)

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red curry chicken. Nammenam. Ikke dumt med litt ekstra hot mat nå da, noen reagerer jo positivt på det ift å føde, veitu :jepp:

Litt snedig å lese hva som står på tickeren din nå, siden det er slik du beskriver følelsen din så å si :fnise: Gah, husker den tiden ja.. Men det er fint å kjenne på at alt er normalt og at han gjort en god jobb hittil :)

Red curry er ikke indisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red curry er ikke indisk

Oki, da har jeg ikke fulgt godt nok med i timen, men det er gaaaanske godt fordet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, så søte dere er som har såå troa på datoene deres :ler: Jeg har ikke troa på noenting lenger :P Nå har jeg hatt veldig vondt i flere dager, og det er sliiiitsomt. Nedpress kommer hele tiden, og jeg har følelsen av å ha ungen nesten ute mellom beina :fnise:

Har laget ukesmeny til kommende uke! Må bare dele med dere, sånn at alle kan si at vi er flinke (siden vi skal ha fisk!!!)

Mandag- Gazpatcho med svinekjøtt

Tirsdag- Red roasted pepper pasta med kylling

Onsdag- Fiskegrateng og poteter, raspet gulrot og agurk

Torsdag- Kylling i stekepose og hasselbakte poteter, fløtesaus

Fredag- Hjemmelagde kjøttboller, potetmos og brunsaus

Lørdag – Butter Chicken med ris og naan

Søndag – Kjøttsuppe

Nå er jeg ikke så stolt av vår ukesmeny lenger :fnise: Kan jeg komme og spise hos deg i stedet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh omnomnom, men jeg har jo ikke flere ledige dager!!!! :cry3: Sa til mrdior at denne uka skulle vi ha både chili og hvitløk i ALLE rettene, og han bare "hmm... jaja" :ler:

Teksten stemmer utmerket denne uka ja! Tenk, uke 38 i morgen. Tiden har gått så fort. Vi ser også veldig frem til å møte lille M. Lurer sånn på hvordan han ser ut... :)

Jeg kommer til deg i morgen og blir der hele uken jeg ;)

Eller kanskje jeg bare stjeler matplanen ;)

Hhehe, ja, værsågod!!! :D

Nå er jeg ikke så stolt av vår ukesmeny lenger :fnise: Kan jeg komme og spise hos deg i stedet? :P

Døøh, det var o du som inspirasjonen til det hele! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnstatus fra i natt: tror jeg sovna før 00.30, men har vært våken ørten ganger i natt. Hver gang jeg skulle snu meg så våkna jeg, og det blir desverre ganske ofte siden armene mine dovner bort hele tida. Magen er plutselig blitt tung som ei betongblokk! Og det strammer seg skikkelig når jeg skal snu meg, blargh! :dry:

I går installerte vi basen til bilstolen i bilen. Kjekt å ha det gjort, selv om det verken haster eller hadde vært noe problem at mrdior gjorde det når jeg og M er på sykehuset. Deilig at alt er klart her! Kjenner at jeg er lysten på å sortere ting i skuffer og skap, men skal la det være tror jeg. Blir så ufattelig fort sliten. Tror nok skapet under vasken på badet må ryddes litt i da, for det er der jeg har stua bort alt fra babypakkene fra rimi, kiwi, apotekene osv. Får bli dagens arbeid! :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er lenge til du går i fødsel. Ikke sånn som du beskriver her, med trang til å endevende skuffer og skap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er lenge til du går i fødsel. Ikke sånn som du beskriver her, med trang til å endevende skuffer og skap :)

Godt noen har trua ;)

Jeg har tippet at han kommer om 2 dager og har fortsatt trua!!

Hehe, ja, vi får se da :nigo:

-----------------------

Ferdig med skapet på badet! Det var et langt større prosjekt enn først antatt, og jeg er helt gåen i bekkenet etter å ha sitti på kne og på huk i en times tid. Hodepinen kommer også sigende, og jeg har ikke en eneste paracet hjemme! :bond: Skal drikke litt vann nå, også dra på Iris med enda mere papp som bare plutselig dukka opp, på posten og kreve pakken min fra Favole utlevert ( :fnise: ) og deretter kjøpe meg paracet. Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff den pappen ja! Vi her syke mengder papp som må kastes i løpet av uken etter både badekarstyr og andre ting. :P Hvorfor drar du ikke til miljøstasjonen som er ved Shell/Esso stormyra? Har ikke de papp? De har nå glass og metall i alle fall. Så slipper du å kjøre helt til Vikan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den pappen ja! Vi her syke mengder papp som må kastes i løpet av uken etter både badekarstyr og andre ting. :P Hvorfor drar du ikke til miljøstasjonen som er ved Shell/Esso stormyra? Har ikke de papp? De har nå glass og metall i alle fall. Så slipper du å kjøre helt til Vikan.

Det er jo dit jeg drar, kjører faen ikke til Vikan nei! :ler: Er jo Iris det også ;)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tippet jo egentlig to datoer, og må si jeg har mer tro på 24. januar enn tidlig februar sånn ting går her ;) Leste nettopp i papirene mine fra fødselsforberedende kurs at ungen kommer innen 2 uker etter at slimproppen har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...