Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som skrevet over her så kjørte Lilleninja meg til postkontoret, og jeg fikk henta pakken!! Så nå har vi fått lagt stellematta på vaskemaskinen, og det ser så koselig ut på badet! Tenkte jeg skulle sterilisere alle flaskene og smokkene til mini i kveld, og få satt de på plass i det skapet jeg (enda ikke) har rydda.

Hadde jo besøk av Lilleninja også, og det var veldig koselig! Drakk te og klagde på mennene våre, best time ever!

Jeg er veldig glad for at du ikke gikk, for den pakka var svææær! :fnise:

Det var veldig kos å være på besøk hos deg ^^ Du må komme til meg en gang snart, men det ser ikke uuut her da... ;P Og alltid greit å kunne klage litt på mennene våre ;D

Spilling etter leggetid en gang i blant er tillatt her i huset, men ikke hver kveld. Her satt mannen med nesa begravd i nettbrettet dagen lang... til og med med ungen på armen. Jeg vet ikke om noe jeg har gnålet og klaget så mye på som den spillingen Enden på visa og nettbrettet kom for en dag da vi spilte brettspill sammen og han satt å tasta på den driten - da fløy den plutselig ut gjennom vinduet

Nå har han blitt flink til å si ifra hvis han kjeder seg eller trenger alenetid med pc'en.

:ler:

Kasta du den seriøst ut??? Du er herved helten min!! Jeg klarer nok desverre ikke å hive ut den svære gamingpcen hans som tar opp halve stua, men tro meg, hadde det vært mulig så hadde den vært på mark for leeeeeenge siden.

Jeg maste litt på gubben igjen i går, om når han skal pakke vekk sitt "monster", for han har jo fått laptop av svigers siden han sa selv at han skulle kvitte seg med stordataen.. "Når han følte for det" var svaret jeg fikk først, men så sa jeg at det var litt vanskelig å planlegge noe utifra det.. "Det tar jo bare 2-5 minutter å pakke den bort"... Hjelper enda ikke, sa Lilleninja! :P "Hvis lillebror kommer i morra så kan jeg pakke den ned da *trist ansikt*" :fnise: (Den skal settes hos lillebroren hans, så spørs om han ikke besøker broren sin en del etterhvert ;) )

Æsj. Dårlig stemning i diorheimen i dag. Begynte å pakke litt i den der forbaska fødebagen i går, og spurte mannen om hvilket pledd han ville vi skulle ta med på sykehuset. "æh, ikke nøye, pick one" svare han. Da sa jeg at det kunne jo ha vært koselig om han kanskje hadde valgt pleddet da, siden jeg valgte alt annet, hele tida (noe han også kommenterer støtt og stadig). Da ble han dritsur og sa at han kom aldri til å bestemme seg for han brydde seg ikke.

- end conversation -

på med headsetet, sende stygge blikk og game videre.

Altså, jeg vet han er mann og han ikke "bryr seg", men han kan jo late som i det minste. Det er jo bare en liten filleting, men jeg ble utrolig lei meg og bare avslutta hele pakkinga, var liksom ikke helt stemning for det lenger. Han så hvor lei meg jeg ble, men tror dere han sa noe? Neida. Jeg gikk og la meg etter å ha rydda opp i pleddene, og han kom ikke før en time etterpå. Han har fortsatt ikke sagt noe til meg, ikke godnatt engang. Dette høres jo helt sykt ut, men joda, dette er mannen min. Og til "vanlig" er det jeg som bryter stillheten.. Men ikke i dag. Ikke svarte. Han kan få kjenne på den følelsen litt, følelsen av å bli ignorert av kjæresten sin.

Så, god helg til alle dere andre. Jeg skal dusje

Er det muuuliiiig? :rolleyes:

Gahd, veide pusi nå, siden hun har blitt litt rundt, og hun veier 4,2 kg!! Da hun kom hjem etter forsvinningen i sommer veide hun 3,5 kg. Da var hun selvfølgelig litt tynnere enn normalt pga hun hadde bodd ute, men hun har alltid ligget på rundt 3,7 og 3,8 kg. Jeg skjønner hvorfor da, det har vært veldig kaldt i vinter, og i dag f.eks er det 11- ute og 22 effektive kuldegrader. Så er meget forståelig! Må passe meg på mengde mat hun får servert og aktivisere henne litt fotere. Stakkars, lille tjukkebolla

Fine bolla :nigo:

Jeg gikk glipp av bildet, men jeg vet hvor vakker du er, uansett :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt er over 6kg...

Den er sikkert noe større enn mi pusi? Hun er jo veldig lita og nett, og har nå fått seg en skikkelig pondus :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at du ikke gikk, for den pakka var svææær! :fnise:

Det var veldig kos å være på besøk hos deg ^^ Du må komme til meg en gang snart, men det ser ikke uuut her da... ;P Og alltid greit å kunne klage litt på mennene våre ;D

:ler:

Jeg maste litt på gubben igjen i går, om når han skal pakke vekk sitt "monster", for han har jo fått laptop av svigers siden han sa selv at han skulle kvitte seg med stordataen.. "Når han følte for det" var svaret jeg fikk først, men så sa jeg at det var litt vanskelig å planlegge noe utifra det.. "Det tar jo bare 2-5 minutter å pakke den bort"... Hjelper enda ikke, sa Lilleninja! :P "Hvis lillebror kommer i morra så kan jeg pakke den ned da *trist ansikt*" :fnise: (Den skal settes hos lillebroren hans, så spørs om han ikke besøker broren sin en del etterhvert ;) )

Er det muuuliiiig? :rolleyes:

Fine bolla :nigo:

Jeg gikk glipp av bildet, men jeg vet hvor vakker du er, uansett :nigo:

Den var ikke så tung da! Så hadde sikkert klart meg assa :D Eg kjem, bare si når det passer. I morra har jeg bilen tilogmed, huuhuu :D

Hahah, skjønner ikke hvorfor menn må utsette alt hele tida??? Det er så utrolig irriterende!Men bare pass på at det blir gjort du, så blir det der bra ;)

Ja, du så nå selv hvor tjukk hun har blitt... Kanskje hun har sånn innbilt svangerskap siden jeg er gravid? Haahha.

Så søt og snill du er :hjerte: Skjønner ikke hvorfor bildene forsvinner fra sida her :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert noe større enn mi pusi? Hun er jo veldig lita og nett, og har nå fått seg en skikkelig pondus :skratte:

Han er i alle fall alt annet enn liten og nett... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri maluri, det er altså SÅ jævlig kaldt her nå! Det blåser verre enn verst, og er mangemange minusgrader ute. Vi har jo aldri hatt problemer med at det har vært kaldt inne, men akkurat nå funker det ikke med kun varmekabler i alle gulv, så vi skal kjøpe sånn "frittstående" ovn i morgen. Pusi hyler og skal ut, går ut, snur i døråpninga og ser trist ut. Ja det er kaldt, og ja du kan få gå på dass inne... :nigo:

Har sett på "På liv og død" i kveld, og jeg sier bare vrææææl :cry3: Tenk at den ene babyen der kom til i uke 26! Og M er jo snart 11 uker eldre enn den babyen og han er enda i maaaahaaagen :cry3: Herregud for et fantastisk helsevesen vi har! Blir skikkelig rørt.

Mrdior har forresten vært veldig snill og grei i dag :P Jeg krangla veldig med sprinkelbeskytteren som skal på sprinkelsenga, og ga egentlig opp hele prosjektet. Var seriøst dritsur og vurderte å sette fyr på hele dritten. La meg på sofaen og vips sovna jeg. Da jeg våkna igjen hadde mrdior ordna sprinkelbeskytteren! :nigo: Veldig flink! Og vet dere, jeg sikler noe grossalt når jeg sover. OG jeg har kjempevondt nedover høyre lår :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ført deg opp Kvakk! Og streket ut RompeRusk ;)

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

9.februar

- Spiremor

10.februar

- missdior

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg ikke tippa? :klo: Tipper 17 februar! Sorry :fnise:

Skal legge deg inn når jeg står opp! Selv om jeg egentlig ikke vil når du er sånn der :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :danse::danse::danse:

Jeg gikk glipp at "på liv og død" siden jeg lå å furta i senga :fnise: Noen som vet om det går i reprise?

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 37 uker! :hoppe: Får håpe han holder seg inni der to uker til da, men jammen er det en stor milepæl å nå prematurgrensen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...