Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #3221 Del Skrevet 4. januar 2015 Skal prøve å minne deg på det, må bare huske hvor jeg la min egen... Har liksom litt kaos her for tiden! Du får gjøre det, og kreve litt fremgang! :D Vi skal ha Brio Go Carrier. Er jo ingen som har den inne!!! Så håper vi får et godt tilbud fra Tøffeliten, for da kjøper vi der. Håper ikke frakttiden er så alt for lang... Kan uansett bestille den på Ellos av alle plasser, men hadde vært kjekt å fått den til Tøffeliten : ) Er sviiindyrt der da, menmen. Hanha, liker mammaen din. Men det er jo veldig sant. Tenk som mrdior skal stresse rundt her hjemme når jeg og M er på sykehuset. Skulle gjerne ha hatt noen kameraer her for å filme det hele, for det hadde vært god underholdning! Han skulle jo fikse bilstol, men det endte opp med at jeg måtte prate med folka på Tøffeliten.. "for du er jo så flink med sånt". Dust : p Jeg tar gladelig imot kynnere og nedpress om det gir med en bedre fødsel assa! Og kanskje det er modning på gang? Jeg aner ikke! Men håper det har noe for seg iallefall. Vi ER høygravide som faen, det er så slitsomt, haha. Mrdior sa i morrest "du ser gravid ut i dag" og jeg bare FØKK ju, sier du jeg er feit!? Ble nesten lei meg... skulle vel bare mangle at jeg ser gravid ut i straks uke 36 da, meeen... Du er også en flyttebytterydder. High fiveh for det! Jo, skal legge ut nå :D Er ferdig med lista, nå må jeg bare finne tid og ork til å pakke den.. Må jo som sagt rydde ferdig soverommet i dag, støvsuge, tørke støv oppå hylla og klesskapet, vaske gulvet og bytte på senga. Ble sliten av å skrive det der... Ja, nå går det radig her! Hehehe, ja, det er det! Jeg veksler mellom å tenke at han kan komme NÅ og at neeeei, slapp a litt aaaa. I dag er på den siste, for det er så jææævlig rotete her hjemme. Hehehe, seriøst?? Det er sånn jeg vil at min fødsel skal starte, at jeg bare kommer inn på sykehuset med masse åpning. Det høres så digg ut :D Jeg har fortsatt alt mitt i boksene... Babyboksene altså Gubben skal og fikse vugge i morgen Han må visst pusse litt først, og SÅ male siste strøket, noe med at treverket hadde tatt til seg malinga eller noe ? Jeg er forresten ledig whenever i morra, for kurset er visst ikke før på tirsdag ... Vet ikke om du helst vil møtes før, eller om vi skal ta det "sent" fortsatt? Satser på god frakttid og pris, ja De skulle legge inn en bestilling for oss på mandag, og da sa de at det skulle komme i løpet av ca. 1 uke, men det var jo på sprinkelseng og spedbarnsinnlegg til bæresele, ikke bilstol Mamma har ett poeng, ja, det må jeg gi henne creds for Kanskje vi må få tak i skjulte kamera til når fødslene setter i gang? Lurer sånn på hvordan mannen reagerer da, jeg ^^ Ikke lenge til vi finner det ut nå Jeg håper for din del at de har noe nytte for seg, hvertfall, ja ;P Kanskje du bare seiler gjennom fødselen fordi du er så vant med disse auau-ene? ;P For en kommentaaar, da... Gubben virker mer diplomatisk/i kriseberedskap for hormoner; Jeg sa i stad "Herregud, jeg så meg ikke i speilet før vi gikk ut engang, om klærne så greie ut", og da svarte han "Jeg synes du ser vakker ut, jeg!" Han påstod det ikke var hormonavverging da ;P Flytteryddere unite! Jeg orket forresten nesten ikke å LESE lista di over hva du skulle gjøre engang.. Lillegutten din kan komme ganske snart, så kan jeg komme og nurke litt på han før lillemor kommer Her er det risikiosport å stappe i skapet hans, for han bretter ingenting!!! OG det er så fullt der atte hjælp Hahah, samme her ... Her om dagen når jeg hadde vasket tøy, så stappet jeg det rett inn uten å "mellomlande" på senga, og da datt det ut masse klær .. Da sa jeg bare til han "klærne dine ligger på gulvet, gå og plukk dem opp" Jeg troooor mannen din hadde fått LITT panikk hvis fødselen hadde startet nå, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. januar 2015 #3222 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg har sånne nedpress som gjør at jeg må stoppe opp og bare puuuuste meg gjennom dem Du får trent på pustingen? Ikke at det er nødvendig med sånn intens trening i ukesvis ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3223 Del Skrevet 4. januar 2015 Det er så voooondt. Har hatt det i flere uker jeg, og de kommer flere ganger om dagen, gjerne sammen med vonde kynnere. Holder på å dø på meg. Håper det er modning. SPØRSMÅL, hva er modning?! Den er greeei, da har vi det avklart, havner vi samtidig på sykehuset så skal du få den Modning er når livmortappen blir mer og mer avflatet, og mormunnen myk. Slik at det utvider seg når riene starter. Noe i den duren. Høres ut som en super deal! Herlighet jeg håper jeg får den altså. Har allerede innstilt meg på å få ligge i badekar. Kommer til å bli kjipt å ikke få det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #3224 Del Skrevet 4. januar 2015 Mens hvis jeg og Teriyaki går i fødsel samtidig, så må vi sloss om miljørommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3225 Del Skrevet 4. januar 2015 Æh, er vel ikke så private at dere ikke kan dele fødestue? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. januar 2015 #3226 Del Skrevet 4. januar 2015 Æh, er vel ikke så private at dere ikke kan dele fødestue? Og badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. januar 2015 #3227 Del Skrevet 4. januar 2015 Dele fødebadekar og livesende fra fødestua. Såpass fortjener vi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 4. januar 2015 #3228 Del Skrevet 4. januar 2015 Du har det nok på lista! Men leste i babydrøm at de anbefalte alle å ha med 2 luer på sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2015 #3229 Del Skrevet 4. januar 2015 Dele fødebadekar og livesende fra fødestua. Såpass fortjener vi da Det kan i verste fall bli en bråkete film Jeg var ikke en stille fødende sist i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. januar 2015 #3230 Del Skrevet 4. januar 2015 En av mannfolka deres får sørge for å tekste på noe vis, problem solved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3231 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har fortsatt alt mitt i boksene... Babyboksene altså Gubben skal og fikse vugge i morgen Han må visst pusse litt først, og SÅ male siste strøket, noe med at treverket hadde tatt til seg malinga eller noe ? Jeg er forresten ledig whenever i morra, for kurset er visst ikke før på tirsdag ... Vet ikke om du helst vil møtes før, eller om vi skal ta det "sent" fortsatt? Satser på god frakttid og pris, ja De skulle legge inn en bestilling for oss på mandag, og da sa de at det skulle komme i løpet av ca. 1 uke, men det var jo på sprinkelseng og spedbarnsinnlegg til bæresele, ikke bilstol Mamma har ett poeng, ja, det må jeg gi henne creds for Kanskje vi må få tak i skjulte kamera til når fødslene setter i gang? Lurer sånn på hvordan mannen reagerer da, jeg ^^ Ikke lenge til vi finner det ut nå Jeg håper for din del at de har noe nytte for seg, hvertfall, ja ;P Kanskje du bare seiler gjennom fødselen fordi du er så vant med disse auau-ene? ;P For en kommentaaar, da... Gubben virker mer diplomatisk/i kriseberedskap for hormoner; Jeg sa i stad "Herregud, jeg så meg ikke i speilet før vi gikk ut engang, om klærne så greie ut", og da svarte han "Jeg synes du ser vakker ut, jeg!" Han påstod det ikke var hormonavverging da ;P Flytteryddere unite! Jeg orket forresten nesten ikke å LESE lista di over hva du skulle gjøre engang.. Lillegutten din kan komme ganske snart, så kan jeg komme og nurke litt på han før lillemor kommer Hahah, samme her ... Her om dagen når jeg hadde vasket tøy, så stappet jeg det rett inn uten å "mellomlande" på senga, og da datt det ut masse klær .. Da sa jeg bare til han "klærne dine ligger på gulvet, gå og plukk dem opp" Jeg troooor mannen din hadde fått LITT panikk hvis fødselen hadde startet nå, ja Svarer deg på facebook tror jeg! Litt lettere å få alt inn der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3232 Del Skrevet 5. januar 2015 Du får trent på pustingen? Ikke at det er nødvendig med sånn intens trening i ukesvis ... Haha.. neeei, men kanskje når det plutselig skjer så er det automatikk i det?? Modning er når livmortappen blir mer og mer avflatet, og mormunnen myk. Slik at det utvider seg når riene starter. Noe i den duren. Høres ut som en super deal! Herlighet jeg håper jeg får den altså. Har allerede innstilt meg på å få ligge i badekar. Kommer til å bli kjipt å ikke få det! Håper det er modning som foregår nå, men skal vel se langt etter det! Hehehe Dele fødebadekar og livesende fra fødestua. Såpass fortjener vi da Hahah, håper jeg er ferdigfødt og kan komme og se på, LIVE! Du har det nok på lista! Men leste i babydrøm at de anbefalte alle å ha med 2 luer på sykehuset! Uh, det hadde jeg ikke! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3233 Del Skrevet 5. januar 2015 I natt drømte jeg at jeg var på restaurant med Teriyaki. Hun bestilte croissant med ost og skinke, og fikk den aller siste! Jeg ville også ha, men ikke svarte om Teriyaki gadd å dele med meg. Jeg ble kjempesur og lagde ei svær scene inne på restauranten, og begynte å gråte Så da jeg våknet i dag hadde jeg lyst på croissant med ost og skinke, selv om jeg aldri har smakt det Dette resulterte i at jeg var innom 3 forskjellige butikker før klokka var 09. Haha, fant til slutt croissanter på Kiwi på leira. Så nå har jeg spist croissant med ost og skinke til frokost. Det var helt greit, ingen høydare. Det beste var å tilfredsstilt cravingen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3234 Del Skrevet 5. januar 2015 Vi skrudde forresten opp sprinkelsenga i går vi! Var mrdior sitt påfunn, så da kunne jeg ikke si nei. Så koselig med senga ved siden av vår seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #3235 Del Skrevet 5. januar 2015 I natt drømte jeg at jeg var på restaurant med Teriyaki. Hun bestilte croissant med ost og skinke, og fikk den aller siste! Jeg ville også ha, men ikke svarte om Teriyaki gadd å dele med meg. Jeg ble kjempesur og lagde ei svær scene inne på restauranten, og begynte å gråte Så da jeg våknet i dag hadde jeg lyst på croissant med ost og skinke, selv om jeg aldri har smakt det Dette resulterte i at jeg var innom 3 forskjellige butikker før klokka var 09. Haha, fant til slutt croissanter på Kiwi på leira. Så nå har jeg spist croissant med ost og skinke til frokost. Det var helt greit, ingen høydare. Det beste var å tilfredsstilt cravingen tror jeg Haha, morsomt at man kan få cravings på noe man ikke har smakt før! Synd det ikke var helt innertier, men du fikk nå i alle fall stilt sulten på croissant med ost og skinke Kan anbefale vanlig criossant med sjokoladebiter i - farlig godt når man er i humør til det!! Vi skrudde forresten opp sprinkelsenga i går vi! Var mrdior sitt påfunn, så da kunne jeg ikke si nei. Så koselig med senga ved siden av vår seng Åååå!! Skal dere ha den festet inntil din side av senga (med åpning inn mot deg), eller står den fritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. januar 2015 #3236 Del Skrevet 5. januar 2015 Og takk for lista! Skal sammenlikne den med den lista jeg har fra før av Er vel anbefalt med mykt dopapir, husker ikke om du hadde skrevet opp det? Dopapiret på sykehusene er visst litt som sandpapir, og ikke heeeelt optimalt rett på "woohoo" etter en fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #3237 Del Skrevet 5. januar 2015 Håp på dusj ved doen, hadde det på barselshotellet på St Olavs, sååå mye bedre å bare spyle forsiktig og så klappe tørt med håndkle eller mykt papir! Croissants i Norge er sååå kjipe etter at jeg var i Paris! Ååh, koselig med sprinkelseng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3238 Del Skrevet 5. januar 2015 Haha, morsomt at man kan få cravings på noe man ikke har smakt før! Synd det ikke var helt innertier, men du fikk nå i alle fall stilt sulten på croissant med ost og skinke Kan anbefale vanlig criossant med sjokoladebiter i - farlig godt når man er i humør til det!! Åååå!! Skal dere ha den festet inntil din side av senga (med åpning inn mot deg), eller står den fritt? Ja, det er helt sykt. Fikk det tidligere også, på oliven, og det var gode greier assa! Jeg har smakt vanlig croissant med sjokolade før da, og det er jo sjukt digg. Helt grusomt digg. Din drittkjerring, du kan jo gjette hva jeg har lyst på nå Blir bare stående fritt tror jeg... mrdior er så sjukt snodig, og nekter å skru fast noe i sengestammen vår (som visstnok var kjeeeempedyr) så da er det uaktuelt å ha den stående vedsiden av senga uten sprinkler. Ble sånn her da, fungerer sikkert bra det også Og takk for lista! Skal sammenlikne den med den lista jeg har fra før av Er vel anbefalt med mykt dopapir, husker ikke om du hadde skrevet opp det? Dopapiret på sykehusene er visst litt som sandpapir, og ikke heeeelt optimalt rett på "woohoo" etter en fødsel Null stress! Det er jo en av grunnene til at vi har disse dagbøkene, hva? Ja, har skrevet det på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #3239 Del Skrevet 5. januar 2015 Håp på dusj ved doen, hadde det på barselshotellet på St Olavs, sååå mye bedre å bare spyle forsiktig og så klappe tørt med håndkle eller mykt papir! Croissants i Norge er sååå kjipe etter at jeg var i Paris! Ååh, koselig med sprinkelseng! Har lest det der, så satser på at det er dusj tilgjengelig. Det aller beste hadde selvsagt vært at understellet mitt er så utrolig tøyelig og skikkelig flinkt, sånn at jeg ikke revner og ikke kjenner at jeg har født (ønsketenkning). DET tror jeg på! Men disse var ganske gode altså (sier hun som ikke har spist det før). Var fra Hatting og lå i frysedisken Veldig koselig ja, og det var jo faktisk gøy å legge på senga. Gikk jo så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. januar 2015 #3240 Del Skrevet 5. januar 2015 Ingen hadde fortalt meg om skrubbsårfølelsen. Det er jo logisk, men den sjokkerte meg mer enn litt sviing i et par sting Har du ikke fått mrdior til å massere mellomkjøttet med olje de siste ukene altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg