Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Syns ikke frakten er dyr med tanke på at den leveres på døren før feks Zalando har behandlet ordren din :)

Syns den var herlig jeg Miss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der frakten er "gratis" eller "billig" er det jo bare fordi fraktprisen er bakt inn i prisen på selve varen...

Det er nå litt rart da. Sko jeg har kjøpt på Zalando med fri frakt har Vært billigere enn på f.eks Skoringen. Så uansett blir det jo da billig. Men at jeg synes 59 kr i frakt er dyrt betyr ikke at det er kjempeuvanlig,det er bare en personlig mening jeg har. ;)

Edit: og sko fra Zalando har kommet innen en ukes tid, noe som er ganske raskt med tanke på at jeg bor i nord. Har ikke merket noen forskjell på når varen kommer ut fra pris på vanlig frakt, annet enn hvis man har betalt ekstra for sånn expresslevering.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Det er nå litt rart da. Sko jeg har kjøpt på Zalando med fri frakt har Vært billigere enn på f.eks Skoringen. Så uansett blir det jo da billig. Men at jeg synes 59 kr i frakt er dyrt betyr ikke at det er kjempeuvanlig,det er bare en personlig mening jeg har. ;)

Ja, og Zalando kan selge skoene billigere fordi de slipper en del av de utgiftene som en fysisk butikk har (husleie, lønn til ekspeditører etc). De kan fortsatt ha bakt inn fraktprisen i skoene selv omprisen er lavere enn hos Skoringen. Prøvde ikke å påstå at ting fra Zalando ikke er billige, ville bare komme med en bitteliten saksopplysning om at "gratis" ikke nødvendigvis betyr gratis. Men det var du sikkert klar over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og Zalando kan selge skoene billigere fordi de slipper en del av de utgiftene som en fysisk butikk har (husleie, lønn til ekspeditører etc). De kan fortsatt ha bakt inn fraktprisen i skoene selv omprisen er lavere enn hos Skoringen. Prøvde ikke å påstå at ting fra Zalando ikke er billige, ville bare komme med en bitteliten saksopplysning om at "gratis" ikke nødvendigvis betyr gratis. Men det var du sikkert klar over ;)

Joda, men for min del spiller det ikke noen rolle når jeg uansett kan finne Viking vintersko som er billigere enn både i butikk, men også på mange andre nettsider jeg har sett på. Da betyr det ikke så mye om det eeegentlig er bakt frakt inn i prisen eller ikke for min del. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nesevisa

Joda, men for min del spiller det ikke noen rolle når jeg uansett kan finne Viking vintersko som er billigere enn både i butikk, men også på mange andre nettsider jeg har sett på. Da betyr det ikke så mye om det eeegentlig er bakt frakt inn i prisen eller ikke for min del. :)

Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var SUPERsøt! Gutten din blir SÅÅ fin i den ;) Ser det for meg :lillesky:

PS! Frakten var ikke SÅ dyr da. Det søte blå plagget er verdt det! hehe. Hva heter det egentlig? Buksedress?

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo kjempefin! Må bli noe slik om det blir gutt her i gården også:)

Synes ikke frakten var særlig dyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var kjempefiiiin! :nigo:
str 1-3 måneder der er jo ca str 56 så det blir nok ikke veldig stort (hvertfall zarastørrelser, andre steder er det 62) :) noen babyer jo det fra dagen de er født (56 altså),. 0-1 måned er som regel str 50.
Jeg har nesten bare klær i str 56, veldig lite i 50. jeg regner liksom med at han er 51-53 cm når han blir født, ehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det babytøy på Zara i Oslo?

Ja, men bedre utvalg i nettbutikken faktisk! De er ofte utsolgt for de mest brukte str. I nettbutikken kan du bestille også velge å hente i butikk, da slipper du å betale for frakt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men bedre utvalg i nettbutikken faktisk! De er ofte utsolgt for de mest brukte str. I nettbutikken kan du bestille også velge å hente i butikk, da slipper du å betale for frakt.

Lurt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu..Se Insta gram til Fotballfruen, der har hun lagt ut bilde av dattera si med den blå bodysaken! Kjempesøt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuri som dere skravler! :ler: Måtte sjekke Teriyaki, og så fiin den er!!! MÅ bestille på mandag :hjerte:

Ja den var veldig fin! :) Hadde kjøpt den jeg også hvis jeg ikke hadde vært så gjerrig. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den var veldig fin! :) Hadde kjøpt den jeg også hvis jeg ikke hadde vært så gjerrig. :P

Du kan jo få låne den når dere skal i bursdag! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ta med fra Oslo når jeg skal dit missdior :)

Når skal du da? :hoppe: Eller, hallooooo, mamma jobber jo i Oslo sentrum :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du da? :hoppe: Eller, hallooooo, mamma jobber jo i Oslo sentrum :klaske:

Haha ;) skal november-desember hvis ikke din mor tar med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...