Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 #2281 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det gikk fint altså Den bodyen var veldig tøff! Hvor har du kjøpt den? Jeg syns du er flink som styrer og holder på, jeg Ta det heller litt i etapper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 7. oktober 2014 #2282 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vi startet med bæresjal og gikk over til sele da frøkna ble eldre. Det er jo fryktelig mange meter med stoff og knytingen kan være litt avskrekkende, men man lærer fort jeg har hatt med meg frøkna på fjelltur både med sjal og med sele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2283 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ååå mammabesøk Snakket med mamma lenge i dag og det er bare så fantastisk å ha en mamma Søt body Det er skikkelig fint! Åååe hvor kommer røverbodyen fra Fra NameIt!! Man vet jo heller ikke om ungen vil like hverken vogn, bilstol eller sånne ting, men man kjøper det jo likevel Du kan jo få låne/kjøpe mitt om du vil? Nå som han er så stor er det ergoen som blir brukt i hovedsak, og når du får din lille rampetass er nok caboo'en garantert ikke i bruk lengre, og har ingen rugeplaner med det første heller Er helt enig Sjal i starten, sele når de blir større Men vet jo mange som er fornøyde med sele hvor man kan bruke nyfødtinnlegg. Så lenge både sjal og sele er knytt/tilpasset korrekt merker man knapt vekta av ungen, føler jeg da. Tipper min fyr er ca 10 kg nå og kjenner virkelig ikke at jeg har hatt med meg 10 kg ekstra på tur annet enn at jeg blir litt mer andpusten Hehehe, men det ligger jo mer i kategorien "må" ha, Kanke kjøre bil uten bilstol liksom. Men joda, vogn trenger man jo eegentlgi ikke... Ja, gjerne det! Kan jo iallefall låne/leie noen måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2284 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det gikk fint altså Den bodyen var veldig tøff! Hvor har du kjøpt den? Jeg syns du er flink som styrer og holder på, jeg Ta det heller litt i etapper Bodyen er fra NameIt Jo, takk for det! Kjenner det i ryggen og bekkenet i dag.. Vi startet med bæresjal og gikk over til sele da frøkna ble eldre. Det er jo fryktelig mange meter med stoff og knytingen kan være litt avskrekkende, men man lærer fort jeg har hatt med meg frøkna på fjelltur både med sjal og med sele Ja, det ser litt skummelt ut, men man får jo til det meste bare man øver seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2285 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kjøre mrdior på jobb i morges, og skulle legge meg igjen. Fikk selvfølelig ikke sove. Litt småirritert lå jeg i senga og spilte Candy Crush, og da kjente jeg det. Små dult, helt nede i magen. Og enda flere dult, noen sterkere, noen lenger til venstre. Wæææ, et hardt dult!!! Jeg har endelig en unge som kan gi liv fra seg uten at jeg må: - Legge meg på magen i en spesifikk stilling - Spise 57 isbiter - True med både det ene og det andre - Spise sjokkis ( ... ) HURRA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. oktober 2014 #2286 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jaaa! Hurra for sparkebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #2287 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hurra for karate Birger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 8. oktober 2014 #2288 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. oktober 2014 #2289 Del Skrevet 8. oktober 2014 Herlig med sparkebaby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2014 #2290 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 8. oktober 2014 #2291 Del Skrevet 8. oktober 2014 Herlig med spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. oktober 2014 #2292 Del Skrevet 8. oktober 2014 Heldige du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #2293 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. oktober 2014 #2294 Del Skrevet 8. oktober 2014 Sparkebebiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2295 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han har sparka litt nå også, og jeg bare gliser som en idiot! Koselig dag på cafè med Vex, Lilleninja, Teriyaki + O. O var ganske utålmodig, men veldig, veldig sjarmerende. Gossegutten! Har spist napoleonskake (igjen) og kan med det avslutte kakekvota for uka. Etter at Teriyaki + O dro hjem, gikk vi andre og titta litt i butikker. Tror alle de ansatte rundt om kring syns vi var retards, for uansett hva vi fant så var det "ååååååh, såååå fiiiiiiiiin!!" med lyse stemmer. Oh yes! Fant masse fint til M, men det er lenge til lønn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. oktober 2014 #2296 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han har sparka litt nå også, og jeg bare gliser som en idiot! Koselig dag på cafè med Vex, Lilleninja, Teriyaki + O. O var ganske utålmodig, men veldig, veldig sjarmerende. Gossegutten! Har spist napoleonskake (igjen) og kan med det avslutte kakekvota for uka. Etter at Teriyaki + O dro hjem, gikk vi andre og titta litt i butikker. Tror alle de ansatte rundt om kring syns vi var retards, for uansett hva vi fant så var det "ååååååh, såååå fiiiiiiiiin!!" med lyse stemmer. Oh yes! Fant masse fint til M, men det er lenge til lønn.. Hehe, det hjalp vel kanskje ikke at jeg vagget verre enn en gås på slutten også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. oktober 2014 #2297 Del Skrevet 8. oktober 2014 Æ bli med næste gang! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. oktober 2014 #2298 Del Skrevet 8. oktober 2014 Æ bli med næste gang! Det BØR du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #2299 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja jeg kjente en slags begynnende prego dilla på søtsaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #2300 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så koslig! Skulle ønske jeg bodde lengre nord nå kjedelig at jeg ikke har funnet noen i området her som skal ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg