Saraby Skrevet 6. oktober 2014 #2241 Del Skrevet 6. oktober 2014 FYFASAN, bæretøy er DYRT! Er det sånn som er ok å kjøpe på finn??? Er det??? Syntes jeg titta litt på ting som jeg ikke syntes var sååå dyrt på nettet, men kanskje jeg husker feil Men ja, bæretøy kan du fint kjøpe på finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2242 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er det??? Syntes jeg titta litt på ting som jeg ikke syntes var sååå dyrt på nettet, men kanskje jeg husker feil Men ja, bæretøy kan du fint kjøpe på finn Så på meiTai tettinntil og den kosta 1399,-! Jeg syns iallefall det er dyyyyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2014 #2243 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tror du kan kjøpe meitai både på Finn, Epla og Etsy uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. oktober 2014 #2244 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja det går fint å kjøpe på Finn, eventuelt Ebay. Kjøpte original Beco butterfly på Ebay. Betalte vel 600 eller noe sånt. I stedet for over 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 6. oktober 2014 #2245 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så på meiTai tettinntil og den kosta 1399,-! Jeg syns iallefall det er dyyyyrt Daa huska jeg veldig feil, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2014 #2246 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg kjøpte min Caboo brukt på finn.no, helt ålreit det! Ellers er det jo folk som syr MT på bestilling rundtomkring (jeg kjøpte min gamle MT av ei som gjorde sånt i en termingruppe på nettet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. oktober 2014 #2247 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Her finnes det oppskrift på ringslynge hvis det er av interesse :D Jeg tror jeg skal lage meg en sånn. Hadde lest at slynger var farlige og da ville jeg ikke likevel, men det ser ut som at det gjelder for andre typer slynger enn denne, heldigvis! Endret 6. oktober 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2248 Del Skrevet 6. oktober 2014 Daaa skal jeg se på finn osv!!! Døh Ulzzang... hvis jeg skal sy noe sånt, så kommer ungen til å ramle ut før jeg har fått snudd meg Skal sende link til mamma, da! Kanskje hun kan sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2249 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nå har jeg googla hvordan man bretter håndklær på en skikkelig måte, så etter middag skal jeg gå i gang med skapet på badet. Mrdior bare dævler alt inn, og lukker døra med makt, så det er aldri plass til alle hånddukene. Skal uansett luke ut de verste (de som gjør vondt på huden! ) for vi skal kjøpe nye på IKEA. Er på tide, og lille M kan ikke tørkes med sånne morderhåndduker... Skal også rydde i skapet på gjesterommet, der vi har sengetøy og ALT annet i hele verden. Har allerede vært på uteboden og skrudd opp en knaggrekke så jeg fikk hengt alle jakkene til mannen der ute (han har 13 utejakker.. skal seff beholde alle.. ). Skal rydde skapet stortsett tomt, for det er bare dritt der uansett. Alle sengesett skal legges inn i sine respektive putevar, da blir det fint og ordentlig der også. Vi skal nemlig kjøpe Malm-kommode på IKEA, sånn med 7 skuffer, så da blir det plass til sengetøyet i de to nederste skuffene, og klærne til lillegutt i de andre fem... Må bare finne plass til resten av møkka i skapet, for mrdior vil ikke kaste ut det gamle, støgge, sponplateskapet som står der inne.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 6. oktober 2014 #2250 Del Skrevet 6. oktober 2014 Daaa skal jeg se på finn osv!!! Døh Ulzzang... hvis jeg skal sy noe sånt, så kommer ungen til å ramle ut før jeg har fått snudd meg Skal sende link til mamma, da! Kanskje hun kan sånt høhø var litt det keg mente, kanskje du kjente noen som kunne sy for deg hvis ikke så kan jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 6. oktober 2014 #2251 Del Skrevet 6. oktober 2014 jeg kjøpte brukt bæresjal. Eller, det var ikke brukt engang, så hvorfor kjøpe nytt til en tusing! Så flink du er som skal gjøre alt det i dag a!!!!! Jeg .. har sovet et par timer nå, dausliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2252 Del Skrevet 6. oktober 2014 høhø var litt det keg mente, kanskje du kjente noen som kunne sy for deg hvis ikke så kan jeg :D Hehe Er du frekk ellah??? Kan du sy??? Awesome!!! Kanke du sy ferdig din (hvis du skal det) så sender du bilder!! jeg kjøpte brukt bæresjal. Eller, det var ikke brukt engang, så hvorfor kjøpe nytt til en tusing! Så flink du er som skal gjøre alt det i dag a!!!!! Jeg .. har sovet et par timer nå, dausliten. Fant et på finn.no til 400, men kjerringa svarer ikke!!!!!! Men ja, brukt it is.. Døh, jeg var ikke så flink. Sorterte håndklær og bretta alt dritfint i skapet. 13 håndklær ble sendt på dynga, jippikajei! Skapet på gjesterommet får bli i morgen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. oktober 2014 #2253 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg syns du er flink Vi skal gi bort masse håndklær til svigers, som de kan ha i feriehuset sitt, for vi har ett fullt skap, pluss to kurver med TOPP med håndklær Mange av de er hvite, og ingen av oss liker hvite håndklær engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 #2254 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du har nå fått gjort mer enn meg i dag dA! Flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. oktober 2014 #2255 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vi kjøpte hettehåndklær til gutten (eller bitemonsteret som han heter nå for tida...) på IKEA. Kjempefornøyd med disse! Både han og vi digger å dra hetta over hodet hans http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50264263/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 6. oktober 2014 #2256 Del Skrevet 6. oktober 2014 Bæretøy er ganske dyrt, men skikkelig verdt det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2257 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg syns du er flink Vi skal gi bort masse håndklær til svigers, som de kan ha i feriehuset sitt, for vi har ett fullt skap, pluss to kurver med TOPP med håndklær Mange av de er hvite, og ingen av oss liker hvite håndklær engang Takk for det da!!! Hvite håndklær er det verste! Vi har masse farger vi, fotballfrue hadde drept oss! Du har nå fått gjort mer enn meg i dag dA! Flink! Hehe, og jeg skal gjøre enda mer i mårra!!!! Vi kjøpte hettehåndklær til gutten (eller bitemonsteret som han heter nå for tida...) på IKEA. Kjempefornøyd med disse! Både han og vi digger å dra hetta over hodet hans http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50264263/ Bitemonsteret! Takk for tips! Skal legge det inn i handlelisten! Teeeenk, på lørdag er det endelig tid for IKEA-tur! Bæretøy er ganske dyrt, men skikkelig verdt det Ja, er jo du som er inspirasjonen her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2258 Del Skrevet 6. oktober 2014 MAMMA KOMMER PÅ BESØK!!!!!!!!! JEG ER SÅ GLAD! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 6. oktober 2014 #2259 Del Skrevet 6. oktober 2014 Mini har egne håndduker, sånne små for babyer (kjøpte på Princess) og hettehåndduker som vi har fått Men ikke lenge til de er for små! Yay for mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 6. oktober 2014 #2260 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så stas med mammabesøk Herlig! Skal hun være lenge? Og bæretøy er virkelig gull verdt! Har caboo nct som jeg brukte mest når han var bitteliten, mener det koster ca 600 nytt. Men så lenge det er fint brukt er det sånne ting man godt kan kjøpe brukt av noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg