Yesterday Skrevet 20. januar 2015 #3601 Del Skrevet 20. januar 2015 Spennende, høres ikke ut som at du må gå over termin nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. januar 2015 #3602 Del Skrevet 20. januar 2015 Så deilig med såpass mye sammenhengende søvn Du kan jo prøve å ringe føden da hvis ikke jm på familiekontoret er å få tak i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3603 Del Skrevet 20. januar 2015 Aldri opplevd det selv, så kan nok ikke bidra med så mye. Kan jo være det kommer av at du har fryktelig mye nedpress. Og 38 uker ja! Nå blir jo baby født til termin uansett om det skjer i morgen eller to uker over! Nå blir man jo satt i gang før den tid da, men du skjønner vel hva jeg mener. Sånn sett den siste milepælen før fødsel og evt. termin! Ja, det tenker jeg også, men jeg har jo hatt masse nedpress i mange uker, dette vonde underlivet har bare "vart" i ei uke knapt! Spent på hva jordmor sier om saken Tenk det! Han er jo fiks ferdig Absolutt en milepæl, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, og veeente..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3604 Del Skrevet 20. januar 2015 Spennende, høres ikke ut som at du må gå over termin nei Håååper ikke det iallefall! Kommer til å ta en kisskiss ( ) hvis det skjer! OG jeg kommer ikke til å nøye meg med sammenbrudd på badet, det kommer til å skje offentlig! Så deilig med såpass mye sammenhengende søvn Du kan jo prøve å ringe føden da hvis ikke jm på familiekontoret er å få tak i? Absolutt! Fikk endelig tak i noen der nede. De er visst uten sekretær på mitt familiekontor, men jordmoren har fått nummeret mitt og skulle ringe meg opp. Nå kan jo ikke jeg dusje, for jeg må jo vente på telefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2015 #3605 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for uke 38!!! Håper jordmor ringer deg opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 20. januar 2015 #3606 Del Skrevet 20. januar 2015 Uke 38 Spennende nå med så mye som skjer!! (Uten for store forventninger, ikke få prestasjonsangst dere!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 20. januar 2015 #3607 Del Skrevet 20. januar 2015 38 uker Håper du får tak i JM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. januar 2015 #3608 Del Skrevet 20. januar 2015 Men seriøst, dere som har født før. Hvorfor er jeg så sinnsykt øm i underlivet? Det er direkte vondt å reise seg, og å gå på do... Ikke snakk!!! Tørke seg med papiiihiiir Det er vondt når jeg går også! Også har jeg begynt å kjenne en sånn skikkelig vond tissetrang når jeg går, ikke bare vanlig press, men skikkelig, skikkelig vond følelse av å måtte tisse NUH, og det kommer samtidig med stikking og nedpress og jeg bare au, sluttaaa, går på do, får ikke til å tisse :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: :gravid: glorious pregnancy. Jeg så detta nå. Jeg opplevde at slimproppen gikk 38+6, fikk noen få timer senere sånn som du beskriver det (iallefall noe lignende, nedpress, stikking, sviing, voooondt) og jeg tror at da hadde hodet festet seg. Jeg ville se det an til neste dag og eventuelt ringe føden da, men vannet gikk da på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. januar 2015 #3609 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for 38 uker!! Lillemann kan få lov til å komme ut nå, det er veeeeldig mange som er klare for ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #3610 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurraaa for 38 uker Ikke så hurra for ditt smertefulle underliv Håper jordmor har noen tips, eller hvertfall litt informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3611 Del Skrevet 20. januar 2015 Hurra for uke 38!!! Håper jordmor ringer deg opp snart. Uke 38 Spennende nå med så mye som skjer!! (Uten for store forventninger, ikke få prestasjonsangst dere!) 38 uker Håper du får tak i JM! Ganske sykt at jeg er 38 uker allerede!! Tar nok ikke sååå lang tid, så er dere her dere også Jeg så detta nå. Jeg opplevde at slimproppen gikk 38+6, fikk noen få timer senere sånn som du beskriver det (iallefall noe lignende, nedpress, stikking, sviing, voooondt) og jeg tror at da hadde hodet festet seg. Jeg ville se det an til neste dag og eventuelt ringe føden da, men vannet gikk da på natta Hodet til M har vært festa siden uke 32/33, så det er det ikke! Skjønner meg ikke på denne kroppen her jeg assa. Vannet kan godt få gå nå... Hurra for 38 uker!! Lillemann kan få lov til å komme ut nå, det er veeeeldig mange som er klare for ham! Absolutt, han er veeeldig velkommen Hurraaa for 38 uker Ikke så hurra for ditt smertefulle underliv Håper jordmor har noen tips, eller hvertfall litt informasjon! Haha, nei, ingenting å rope hurra for når det gjelder dåsa! ------- Så, jordmor ringte til slutt! Hun syntes det hørtes ut som UVI? Jeg tror jo ikke det er det, for det er ikke vondt når jeg tisser, det er liksom "utenpå" og langt "oppi" det gjør vondt. Hun ville jeg skulle ringe legekontoret med en gang og få sjekka urinen, men legekontoret stenger jo SEFF tidlig på tirsdager, så da ble jeg bedt om å ringe legevakta. Så nå moter jeg meg opp til å ringe dit. "Helløu, dette er missdior. Kan dere stikke en stix i tisset mitt? Suss og klem" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3612 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg er SÅ fornøyd med øyenbryna mine! Dere aner ikke Absolutt verdt de 400,- man betaler, men det varer jo rimelig lenge. Hadde verdens koseligste dame som fiksa meg i dag, og hun skravla i vei om babyer og bryn og flyturer og alt. Hun masserte meg også mens fargen virket, på "strategiske plasser" siden jeg var så langt på vei Så håpr det kanskje har noe for seg! SÅ fornøyd, følte meg skikelig flott og fresh da jeg dro derifra, sjøl om jeg så ut som en dott i trynet etter voksing og napping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #3613 Del Skrevet 20. januar 2015 "Stix i tisset mitt" Godt at du fikk følt deg ordentlig fresh, og blitt litt bortskjemt nå Men det høres litt suspekt ut at du ble massert på "strategiske plasser" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3614 Del Skrevet 20. januar 2015 "Stix i tisset mitt" Godt at du fikk følt deg ordentlig fresh, og blitt litt bortskjemt nå Men det høres litt suspekt ut at du ble massert på "strategiske plasser" Døh, ikke vær så pervo a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3615 Del Skrevet 20. januar 2015 Etter et lengre intervju skal jeg på legevakta klokka 20, tropper opp med tiss i glass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #3616 Del Skrevet 20. januar 2015 Døh, ikke vær så pervo a! Can't help it Etter et lengre intervju skal jeg på legevakta klokka 20, tropper opp med tiss i glass! Hehe, fancyy, tisset mitt pleier å måtte nøye seg med plastbeholder LilleNinja is on a rooooll Lykke til Håper dåsa di får det bedre etter legebesøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3617 Del Skrevet 20. januar 2015 Can't help it Hehe, fancyy, tisset mitt pleier å måtte nøye seg med plastbeholder LilleNinja is on a rooooll Lykke til Håper dåsa di får det bedre etter legebesøket Er et plastGLASS da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 #3618 Del Skrevet 20. januar 2015 Er et plastGLASS da!!! Hihihiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. januar 2015 #3619 Del Skrevet 20. januar 2015 Deilig med bryntime da! Menne..Var du ikke til frisør som gjorde det? Hva vet hun som *sette i gang fødselsmassasje*? Lykke til hos legevakten. Jeg tenkte også UVI da jeg leste det, men samtidig så avskrev jeg det siden det var "utenpå" du hadde vondt, og ikke i urinrøret når du tisset. Bra de tok deg på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. januar 2015 #3620 Del Skrevet 20. januar 2015 Om jeg hadde uvi med mine smerter så forsvant uvien med fostervannet, smertene forsvant når vannet gikk. Kanskje noe var i klem og som ikke var i klem lenger når vannet gikk. Kanskje du har en nerve eller noe sånt i klem. Om du har uvi så er det bra at du kan få antibiotika i kveld. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg