Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Og den meldeplikten håper jeg du tar med en klype salt, få deg heller en dyktig sladris. :)

Jeg tror forøvrig at datoen min holder, og håper egentlig siden du har litt vonder, er på rett side men dog på grensen til SF at du ikke må gå lenger.

Jeg tror heller ikke helt at du blir mer mentalt klar.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slimpropp :danse: (Pro tip; ikke åpne den linken når du akkurat skal til å spise :fnise: Heldigvis bestemte jeg meg i stad for knekkebrød, og ikke havregrøt! :P )

Så braaa at du endelig fikk sovet :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med babyklar leilighet! Gleder meg til jeg kan si det samme selv, men så har jo jeg 2,5 uker ekstra å gå på, så er vel sånn sett ingen hast. ;)

Godt du fikk sove litt bedre. Håper det blir bra i natt også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tenk at du er så klar som du kan bli! Det betyr at du kan sørge for å bare slappe av den siste tiden! Sove hele døgnet ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe, men jeg leser og er veldig spent på innspurten.

Misunner deg det å gå og vente og kjenne etter, med påfølgende fødsel og møte med den lille. Håper du får en fin fødsel, har hatt en av hvert selv, men resultatet ble bra begge gangene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og den meldeplikten håper jeg du tar med en klype salt, få deg heller en dyktig sladris. :)

Jeg tror forøvrig at datoen min holder, og håper egentlig siden du har litt vonder, er på rett side men dog på grensen til SF at du ikke må gå lenger.

Jeg tror heller ikke helt at du blir mer mentalt klar.

Er dautrøtt nå, så skal legge meg straks! Jeg har aldri slitt med søvnen før, og har gitt beng i klokkeslett, men de siste ukene har det ikke vært noe som har fungert, verken ene eller andre veien. Skikkelig frustrerende.

Heheh, meldeplikten er nok litt for moroskyld tror jeg! Saraby er ansatt som sladris når det virkelig skjer noe spennende, og tror hun er ganske dyktig :nigo:

Håper at datoen din holder jeg også, for nå begynner jeg å bli smålei (alt for tidlig!). Er så mye stikking og pressing i de nedre regioner at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Kvalm er jeg også, og har vondt i magen. Blæh :P

Mentalt klar ja, blir man noensinne det? Jeg er vel så klar som jeg kan bli, så du har nok rett :P

Slimpropp :danse: (Pro tip; ikke åpne den linken når du akkurat skal til å spise :fnise: Heldigvis bestemte jeg meg i stad for knekkebrød, og ikke havregrøt! :P )

Så braaa at du endelig fikk sovet :nigo:

Hahhaa, ikkeee?? Det er jo så mange deilige bilder!

Dette er så spennende! :):hoppe:

Hurra for babyklar leilighet! :)

:hoppe:

Så godt med babyklar leilighet! Gleder meg til jeg kan si det samme selv, men så har jo jeg 2,5 uker ekstra å gå på, så er vel sånn sett ingen hast. ;)

Godt du fikk sove litt bedre. Håper det blir bra i natt også da. :)

Du er da vel nesten ferdig med alt, er du ikke? Nå fikk vi enda mer papp da siden vi kjøpte ovn i dag, men det går jo fort å kjøre bort på Iris.

Wow, tenk at du er så klar som du kan bli! Det betyr at du kan sørge for å bare slappe av den siste tiden! Sove hele døgnet ^_^

Sove når jeg kan! Mitt nye motto :5:

Lenge siden jeg har skrevet noe, men jeg leser og er veldig spent på innspurten.

Misunner deg det å gå og vente og kjenne etter, med påfølgende fødsel og møte med den lille. Håper du får en fin fødsel, har hatt en av hvert selv, men resultatet ble bra begge gangene da!

Hellu og velkommen tilbake isåfall :nigo:

Jeg skulle bare ønske jeg hadde en dato og et klokkeslett! Den 01.02 klokka 12.34 begynner fødselen. Ok, takk for infoen liksom :lol:

Resultatet blir vel alltids bra selv om veien dit kan være nokså kjipen desverre. Håper du har det fint!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MELDEPLIKTEN overholdes! Hei hei og hallo. Nå skal jeg legge meg, og kommer ikke til å melde om 5 timer :ler:

God natt! :Gjesp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MELDEPLIKTEN overholdes! Hei hei og hallo. Nå skal jeg legge meg, og kommer ikke til å melde om 5 timer :ler:

God natt! :Gjesp:

Bra og bra :fnise:

Jo altså vi har alt utstyr, men har enda mer rydding og baking på lista. :) Men ingen krise om baby kom nå da siden vi ikke mangler noe til han. Bortsett fra navn da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg følger slavisk med i denne dagboka nå.

Håper du fikk sove! :klem:

Endret av Maneo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe fødsel ennå :opplyser::fnise:

Hehe, flink du er som melder fra, da kan vi andre "slappe av" med at det ikke skjer noe ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt! :vinke:

Takk for det, natten var AMAZING!!! 03.00-07.00 (opp med katten) og deretter 07.15-11.30! Hva eeer det som skjer aaa, jeg elsker dette :strix:

Bra og bra :fnise:

Jo altså vi har alt utstyr, men har enda mer rydding og baking på lista. :) Men ingen krise om baby kom nå da siden vi ikke mangler noe til han. Bortsett fra navn da. :P

Hehe, men det er jo ikke noe som haster så veldig. Babyen overelver nok i litt rot. Skal love deg at om to dager så er det ikke veldig flott og ryddig her lenger, haha. Hadde ikke dere sånn halvveis bestemt dere for J ? :klo:

Merker jeg følger slavisk med i denne dagboka nå.

Håper du fikk sove! :klem:

Det trenger du ikke å gjøre altså! Tviler på at det skjer noe spennende her på lenge! Selv om mamma sendte meg melding i går og skrev at "han kommer innen tre uker". Ok da.. :ler:

Jeg sov kjempegodt! :D

Ikke noe fødsel ennå :opplyser::fnise:

Flinke sladrisen <3

Sovet godt i natt? :nigo:

JESSS!!!! :nigo:

Hehe, flink du er som melder fra, da kan vi andre "slappe av" med at det ikke skjer noe ennå ;)

JA, hun er veldig flink sladris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som skrevet over sovet veldig godt i natt, men jeg er fortsatt trøtt :Gjesp: Har hatt skikkelig kvalmvondt i magen i dag, og låret mitt er fortsatt vondt! Samme med huahei, det eeer så ømt der nede, så jeg gruer meg nesten til å gå på do :roll:

Har en usedvanlig aktiv gutt i magen i dag, men det kan være fordi jeg spiste brødskive med sjokade på til frokost... omnom.. Og nå er jeg sulten igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, natten var AMAZING!!! 03.00-07.00 (opp med katten) og deretter 07.15-11.30! Hva eeer det som skjer aaa, jeg elsker dette :strix:

Hehe, men det er jo ikke noe som haster så veldig. Babyen overelver nok i litt rot. Skal love deg at om to dager så er det ikke veldig flott og ryddig her lenger, haha. Hadde ikke dere sånn halvveis bestemt dere for J ? :klo:

Det trenger du ikke å gjøre altså! Tviler på at det skjer noe spennende her på lenge! Selv om mamma sendte meg melding i går og skrev at "han kommer innen tre uker". Ok da.. :ler:

Jeg sov kjempegodt! :D

Flinke sladrisen <3

JESSS!!!! :nigo:

JA, hun er veldig flink sladris :D

Wohooo for en god natts søvn, selv om det ble i to etapper :nigo:

Ehm, det mammaen din sa minte meg litt om sånne kjedebrev eller The Ring eller noe :fnise: "Du vil føde innen 3 uker".

Har som skrevet over sovet veldig godt i natt, men jeg er fortsatt trøtt :Gjesp: Har hatt skikkelig kvalmvondt i magen i dag, og låret mitt er fortsatt vondt! Samme med huahei, det eeer så ømt der nede, så jeg gruer meg nesten til å gå på do :roll:

Har en usedvanlig aktiv gutt i magen i dag, men det kan være fordi jeg spiste brødskive med sjokade på til frokost... omnom.. Og nå er jeg sulten igjen :ler:

Høres ikke digg ut, akkurat :/

Åååh, jeg spiste NETTOPP havregrøt, men nå tror jeg det blir en brødskive med sjokoladepålegg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elsker dettteeeee! FØØØØØØØØØØD :D:D:D:D
fødselen min starta natta slimproppen gikk. men så starta det natt til termindatoen da :v

heia heia heia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo for en god natts søvn, selv om det ble i to etapper :nigo:

Ehm, det mammaen din sa minte meg litt om sånne kjedebrev eller The Ring eller noe :fnise: "Du vil føde innen 3 uker".

Høres ikke digg ut, akkurat :/

Åååh, jeg spiste NETTOPP havregrøt, men nå tror jeg det blir en brødskive med sjokoladepålegg også... :sjenert:

Hahhaa, håper hun har rett da!! :nigo:

elsker dettteeeee! FØØØØØØØØØØD :D:D:D:D

fødselen min starta natta slimproppen gikk. men så starta det natt til termindatoen da :v

heia heia heia

Eeeey, ikke mas! M får så fryktelig prestasjonsangst :nigo: Er nok lenge til jeg skal kalve, og det er kjedelig, for hele kroppen min gjør skikkelig vondt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...