Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Jeg er også misunnelig på at du skal føde, jeg gleda meg sååå til å føde igjen, men så blei det keisersnitt (var jo for det beste, men men).

Så spennende med modning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønte det da du påpekte det :fnise:

Ja, herregud. Jeg har faktisk, helt oppriktig, ikke vært så nær å bli gal verken før eller siden. Den ventinga tok sånn på at det var helt jævlig. Fødselen (selv om den varte i to og et halvt døgn, og det var aperier og epidural som ikke funka og sånn) husker jeg tilbake på som fin, ventinga husker jeg tilbake på som tortur :ler:

Så neste gang, dersom det blir en neste gang, skal jeg gjøre alt jeg kan for å innstille meg på maks overtid. :ler:

Det tror jeg på! Jeg husker ventetida frem mot IKM med gru, og kan bare forestille meg hvor grusomt det må være å faktisk vente på overtid på at babyen skal komme! Fysjom, håååper jeg slipper det! Er innstilt på overtid da, men ikke max, det må jeg innrømme... :sjenert:

jaaa ! Det må du! :D skal rope på deg på faaaaccceeeee :danse::danse::danse:

You did not! Men det går bra, for du skal også ha en guttebebis!!! :D

Fødselsventing er verst! Jeg gikk 10 dager på overtid og veksla mellom å klikke, grine og gå turer i ren trass. :ler:

Fødsel er jo en utrolig opplevelse, på godt og vondt. Selv er jeg veldig fornøyd med 3 barn og kunne ikke tenke meg å presse ut flere, men det er en helt ut-av-deg-sjæl skjer-dette-virkelig tiden-stopper-opp verden-ser-helt-annerledes-ut greie. Og det misunner jeg deg! :)

Hehehe, gå turer ja.. funker det? :D Det er jo en helt fantastisk ting som skjer ja, jeg er bare så redd for selve smerten, og følelsen av å miste kontroll. Også er jeg veldig redd for å revne herfra til månen...

Fødsel er fantastisk! :rodmer: Det kunne jeg lett gjort igjen når som helst, graviditet derimot.. :daane:

Hehe! Tenkte først at du er gal, men nå er det offiisielt.. jeg er lei av å være gravid :P Mest om natta da, men lei er jeg!

Jeg ser at tippingen min ikke har komt med. Ammehode meg :P . 24 januar kommer han.

Skal legge deg inn :D

Slapp av, da, dere! Han kommer ikke før en liten måned!

Haha! Ja, vi får se da. Er spennende tider, og jeg har null følelse selv på når han kommer :D

Kanskje det skjer ting her snart da. :) Eller kanskje drøyer det litt, uansett er det jo helt klart modning på gang! :jepp:

Ser helst at det drøyer littepitte assa, bare ei uke til eller noe.. minst......... :ler: Så det er modning!! HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer deg inni sitatet, lille!

Blææh, teite meg som ikke har vært her på en stund! :( Skal vi seeee, i dag skal vi på CN med en gang gubben er ferdig på jobb, men kanskje du vil komme en tur på dagen i morra? ^^ Jeg skal på expert etter at gubben har kommet hjem i morra, men der må du gjeeerne bli med :nigo:

Får se an hvor mye jeg sover i natt, men hvis det bikker femt imer er jeg IN!! :D

Han har ikke malt vugga ferdig enda, men nå har vi hvertfall sprinkelsenga som nødløsning ;P

Bedre med en ting ferdig enn ingen!? Hahaha

Jeg syns ikke hu var så tjukk jeg, men så har ikke jeg så peiling på hvordan katter skal se ut :P

:danse:

Wohooo for både bilstol, nyfødtinnlegg og passelige klær :danse:

Jeg må finne ut hva jeg skal ha i fødebaggen, altså.. Finne bag må jeg også :P Du har så kontroll!
Kontroll er vel det siste jeg har, har ikke gidda å pakke MIN fødebag enda... : p
Oooh, koselig å se på ting til dåpen :D Blir spennende å se om det passer med mellomnavn eller ikke, det vet dere kanskje ikke før han kommer ut ? ^^

Vi bestemte oss vel sånn halvveis i går, og bestilte et banner på eBay med begge navnene på, så nå må han nesten hete det! :D

OI OI! Spennende tider, altså!

Hohoo, slimpropp? :nigo: Nå er det altså nesten litt for spennende her, selv om det enda kan ta en stund før han kommer, selvfølgelig :P

Har ikke kommet noe mer da, så kanskje ikke slimproppen allikevel. Aner ikke, vi får se :D

Han kommer 6 februar sa jeg jo! :D

Det er jo så lenge til! Men fortsatt ikke.. Ææææh.

Jeg er også sjalu på akkurat det! Men så er det ikke så lenge til jeg skal få oppleve det igjen, så klarer jeg sånn sett greit :nigo:

:5:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også misunnelig på at du skal føde, jeg gleda meg sååå til å føde igjen, men så blei det keisersnitt (var jo for det beste, men men).

Så spennende med modning!

Ser for meg at jeg blir veldig skuffa om det blir keisersnitt faktisk! Jeg vil jo gjerne prøve å føde, selv om jeg gruer meg... :)

Absolutt :D

åh, flinke kroppen som gjør seg klar!

:D

tenker du ser lilledior i januar og ikke februar :D

Very happy med kroppen nå ja! Selv om det er litt vondt og slitsomt.. :sjenert:

Det blir spennende å se! Er jo bare to uker igjen av januar nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov ELENDIG i natt. Seriøst. Lå og vrei meg i mange timer, prøvde senga på gjesterommet, prøvde sofaen, prøvde gulvet (..) ingenting funka. Sist jeg sjekka klokka var den 04.30, også våkna jeg av mrdior sin alarm 07.30. Fikk heldigvis sove igjen etter han dro, og sov helt til klokka ett!!!!!!!!! Herreguuud :ler: Da måtte jeg bare stå opp og rydde litt for pappa + bestemoren min kom på besøk i dag. Det første bestemoren min sa til meg var at "ja, nå syns det skikkelig at du har lagt deg ut, spesielt over sideflesket!" Og jeg bare... "eehhh, jaa, eeh jeg bærer jo ikke ungen i sideflesket da, eheehe" og da svarte hun "Neei, men han har jo pressa flesket fra magen ut på sidene sånn at du ser skikkelig stor ut!".

Takk for den, hyggelige bestemoren min. Takk, tusen takk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg på! Jeg husker ventetida frem mot IKM med gru, og kan bare forestille meg hvor grusomt det må være å faktisk vente på overtid på at babyen skal komme! Fysjom, håååper jeg slipper det! Er innstilt på overtid da, men ikke max, det må jeg innrømme... :sjenert:

You did not! Men det går bra, for du skal også ha en guttebebis!!! :D

Hehehe, gå turer ja.. funker det? :D Det er jo en helt fantastisk ting som skjer ja, jeg er bare så redd for selve smerten, og følelsen av å miste kontroll. Også er jeg veldig redd for å revne herfra til månen...

Hehe! Tenkte først at du er gal, men nå er det offiisielt.. jeg er lei av å være gravid :P Mest om natta da, men lei er jeg!

Skal legge deg inn :D

Haha! Ja, vi får se da. Er spennende tider, og jeg har null følelse selv på når han kommer :D

Ser helst at det drøyer littepitte assa, bare ei uke til eller noe.. minst......... :ler: Så det er modning!! HURRA!

Men jeg trodde jeg så du skrev i daboken min =/ sorry !!! Men jaaa guttebebis her også ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tusle, det var ikke pent sagt!

Det sies at man skal respektere sine eldre, men de må søren meg respektere de yngre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva folk får seg til å si!! Faktisk helt forferdelig :O min søster på 17 var med på 3d ul i dag å sa blandt annet "æsj, det der er en alien! Hun ligner ikke på deg, kaosmannen må ha vært utro" osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemødre ass..... Jeg er også kjempemisunnelig på deg som skal føde snart! Det var helt fantastisk! Har du snakket med moren din om hvordan hennes fødsler var? Det går ofte i arv. Jeg hadde ganske lik fødsel som min mormor og mamma hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ikke i arv for min del. :P Min mor hadde veldig enkle og kjappe fødsler. Det hadde ikke jeg med første i alle fall. :)

Ikke ta deg nær av det bestemoren din sa. Den generasjonen der virker veldig opptatt av vekt. Jeg har i alle fall fått kommentarer fra megge mine bestemødre om kropp. Jeg hadde en periode fra 13-15-årsalderen hvor jeg var litt småluben, valpefett og sånt vet du. Så da jeg gikk ned i vekt fra 16-18 år så fikk jeg en del kommentarer på det fra dem. At jeg hadde gått ned i vekt og at det var mye bedre nå enn da. Så da antar jeg de har "tenkt sitt" i den perioden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff den var litt slem

Ja, men hun bare er sånn : p

Men jeg trodde jeg så du skrev i daboken min =/ sorry !!! Men jaaa guttebebis her også ! :D

Sov jo til klokka ett! :fnise: Da kan m&m bli buddies :nigo:

Bestemor da!

Kan man ikke bare holde seg for god til å si sånn?

:vinke:

Helløu tu ju! :nigo:

Jo, man kan det, men ikke når man er bestemor visstnok, haha.

Du føder på mandag . Hilsen sniktitter.

Skal skrive deg opp! :)

:hoho: Bestemor, da, ikke greit!

Jeg synes du er nydelig gravid!

Hehehe, nei, ikke greit! Men jeg er veldig vant med det, og hun har alltid vært sånn. Ekke noe som legges skjul på der. Jeg skulle hente noen flanellkluter på badet for å vise henne, og da kom hun inn på badet mens jeg sto med hodet i skapet, også satt hun seg på do. Jeg er ikke særlig sjenert, men assa, det der :ler:

Takk for det! Det er så koselig å høre :hjerte:

Bestemødre altså. Ikke ta det innover deg.

Yey for 37 ukers milepæl passert.

Nesjda, hun bare er naturlig frekk tror jeg! : pp

Jippikajeeei, ingen prematurbebis her iallefall :D

Enig med Tusle, det var ikke pent sagt!

Det sies at man skal respektere sine eldre, men de må søren meg respektere de yngre også!

Hehehe, hun respekterer ingen ; ))

Bestemor, daaa :dry:

:ler:

Hva folk får seg til å si!! Faktisk helt forferdelig :O min søster på 17 var med på 3d ul i dag å sa blandt annet "æsj, det der er en alien! Hun ligner ikke på deg, kaosmannen må ha vært utro" osv :ler:

Greit nok at de kanksje ikke ser på det som frekt, men det er jo stygt å si da!! :o Jeg tror jeg hadde gitt grei beskjed til søsteren min om hun sa sånt.. ;)

Bestemødre ass..... Jeg er også kjempemisunnelig på deg som skal føde snart! Det var helt fantastisk! Har du snakket med moren din om hvordan hennes fødsler var? Det går ofte i arv. Jeg hadde ganske lik fødsel som min mormor og mamma hadde.

Hehe, de er noe for seg selv! : p

Mamma hadde to helt vidt forskjellige fødsler med meg og broren min. Broren min kom nesten tre uker etter termin og hun lå i fødsel i to døgn og han ble tilslutt tatt med tang. Med meg så kjente hun første tegn til aua i ryggen ca 02.30, og 06.23 var jeg ute! Og det innebar en ambulansetur på nesten 14 mil, og pappa måtte låne fritidsbåten til en kompis for å komme seg til fastlandet (han var vakt på et arrangement på ei øy :ler ) Jeg kom 11 dager før tida også. Såee.... ja :ler:

Det gikk ikke i arv for min del. :P Min mor hadde veldig enkle og kjappe fødsler. Det hadde ikke jeg med første i alle fall. :)

Ikke ta deg nær av det bestemoren din sa. Den generasjonen der virker veldig opptatt av vekt. Jeg har i alle fall fått kommentarer fra megge mine bestemødre om kropp. Jeg hadde en periode fra 13-15-årsalderen hvor jeg var litt småluben, valpefett og sånt vet du. Så da jeg gikk ned i vekt fra 16-18 år så fikk jeg en del kommentarer på det fra dem. At jeg hadde gått ned i vekt og at det var mye bedre nå enn da. Så da antar jeg de har "tenkt sitt" i den perioden. ;)

Kanskje du får det denne gangen? ; )

Neida, jeg gjør ikke det. Blir bare like overrasket hver gang, over hva hun får seg til å si. Det er ikke noe filter der, overhodet. Hun er sånn som kan si til meg at hun syns ungene til andre er stygge og sånt, og jeg blir bare sittende som en dust og si at "nei, det syns jeg nå ikkee..." : p

Vet du, det tror jeg du har helt rett i!!! Den generasjonen er dødsnøye på det der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste fødsel! :babygutt: Menstermin = 3.februar. Ultermin = 7.februar

12.januar

- RompeRusk

14.januar

- Pingting

- Boks

19.januar

- LittDiva

21.januar

- MissStiles

- EryMax

- Blondie65

24.januar

- Pentu

25.januar

- Enamorada

- Askmeagain89

26.januar

- RavenEmerald

- LilleNinja

27.januar

- blomst12

- La Traviata

28.januar

- Kardinal

- Nautika

29.januar

- FruN

- Tekola

- Kaffemor

30. januar

- Malicious

31.januar

- Ulzzang

1.februar

- Doh

2.februar

- Lillemeg90

- Skyblue

- Daenerys

- Kvakk

3.februar (menstermin)

4.februar (tidlig UL-termin)

- Yesterday

- Teriyaki

5.februar

- Mrdior

- Saraby

- Havmus

6. februar

- Studenten

7.februar (OUL-termin)

- RavenEmerald

- Bippo

8.februar

- Poppsilopp

- Nuttapia

- solsikke84

9.februar

- Spiremor

10.februar

- missdior

11.februar

- Nepenthe

12.februar

- fionel

14.februar

- Maneo

17.februar

- Kisskissbangbang

18.februar

- me2u

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hun bare er sånn : p

Sov jo til klokka ett! :fnise: Da kan m&m bli buddies :nigo:

Helløu tu ju! :nigo:

Jo, man kan det, men ikke når man er bestemor visstnok, haha.

Skal skrive deg opp! :)

Hehehe, nei, ikke greit! Men jeg er veldig vant med det, og hun har alltid vært sånn. Ekke noe som legges skjul på der. Jeg skulle hente noen flanellkluter på badet for å vise henne, og da kom hun inn på badet mens jeg sto med hodet i skapet, også satt hun seg på do. Jeg er ikke særlig sjenert, men assa, det der :ler:

Takk for det! Det er så koselig å høre :hjerte:

Nesjda, hun bare er naturlig frekk tror jeg! : pp

Jippikajeeei, ingen prematurbebis her iallefall :D

Hehehe, hun respekterer ingen ; ))

:ler:

Greit nok at de kanksje ikke ser på det som frekt, men det er jo stygt å si da!! :o Jeg tror jeg hadde gitt grei beskjed til søsteren min om hun sa sånt.. ;)

Hehe, de er noe for seg selv! : p

Mamma hadde to helt vidt forskjellige fødsler med meg og broren min. Broren min kom nesten tre uker etter termin og hun lå i fødsel i to døgn og han ble tilslutt tatt med tang. Med meg så kjente hun første tegn til aua i ryggen ca 02.30, og 06.23 var jeg ute! Og det innebar en ambulansetur på nesten 14 mil, og pappa måtte låne fritidsbåten til en kompis for å komme seg til fastlandet (han var vakt på et arrangement på ei øy :ler ) Jeg kom 11 dager før tida også. Såee.... ja :ler:

Kanskje du får det denne gangen? ; )

Neida, jeg gjør ikke det. Blir bare like overrasket hver gang, over hva hun får seg til å si. Det er ikke noe filter der, overhodet. Hun er sånn som kan si til meg at hun syns ungene til andre er stygge og sånt, og jeg blir bare sittende som en dust og si at "nei, det syns jeg nå ikkee..." : p

Vet du, det tror jeg du har helt rett i!!! Den generasjonen er dødsnøye på det der :P

Jaa M&M kan bli buddies! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...