FruN Skrevet 14. januar 2015 #3461 Del Skrevet 14. januar 2015 Lillegutt skal komme 29, han. Så ta det helt med ro enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #3462 Del Skrevet 14. januar 2015 Ææh, spennende da! Litt, men mest lureri tror jeg Jeg anbefaler ikke innstille seg på det, sånn basert på egne erfaringer kan det føkke gaanske mye med hodet ditt Jeg hadde masse vonde tak, sånne lureepisoder, i flere uker før fødsel, og innstilte meg litt på fødsel før tiden. Men fødte som kjent på max overtid, og holdt helt seriøst på å bli helt klin gal Frøken, leste du hva jeg skrev? Fødsel før 18.februar 18.februar er siste dagen M er i magen min, uansett. Blir senest satt i gang 17. så Ja, jeg tror aller mest det er luring, og forhåpentligvis modning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #3463 Del Skrevet 14. januar 2015 Lillegutt skal komme 29, han. Så ta det helt med ro enda Greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. januar 2015 #3464 Del Skrevet 14. januar 2015 Er spennende selv om det muligens er lureri Men blir slitsomt i lengden da :\ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. januar 2015 #3465 Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, jeg men jeg leste det visst på en annen måte enn det var skrevet, og synes det virka som om du innstilte deg på å føde tidlig, så da tenkte jeg bare å komme med et vennlig tips, så ikke du sitter på badegulvet og griner alt du er god for fordi du faktisk ikke tror at denne babyen noooen gang kommer til å komme. Aaaaaaaah, den der rosenrøde ventinga!! Når det er sagt så jeg nettopp gjennom bilder og små klipp fra fødsel og timene etterpå, og herreguud. JEG ER SÅ SJALU PÅ DET OG DET DU SNART SKAL OPPLEVE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #3466 Del Skrevet 14. januar 2015 Er spennende selv om det muligens er lureri Men blir slitsomt i lengden da :\ Håper bare lureriet gjør litt på mondingen også Ja, jeg men jeg leste det visst på en annen måte enn det var skrevet, og synes det virka som om du innstilte deg på å føde tidlig, så da tenkte jeg bare å komme med et vennlig tips, så ikke du sitter på badegulvet og griner alt du er god for fordi du faktisk ikke tror at denne babyen noooen gang kommer til å komme. Aaaaaaaah, den der rosenrøde ventinga!! Når det er sagt så jeg nettopp gjennom bilder og små klipp fra fødsel og timene etterpå, og herreguud. JEG ER SÅ SJALU PÅ DET OG DET DU SNART SKAL OPPLEVE!! Hehe, jeg skrev det veldig sarkastisk assa! Litt sånn "jeg kommer jaffal til å føde før 18.februar!" Men ser hva du mener, det er ikke det det står på Haha, selvopplevd? Det må være så slitsomt å vente sånn! Har ikke kjent på utålmodigheten og ventinga helt enda, men det kommer fortere enn jeg vil tenker jeg... Du kan godt få gjøre det for meg..... seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. januar 2015 #3467 Del Skrevet 14. januar 2015 Når det er sagt så jeg nettopp gjennom bilder og små klipp fra fødsel og timene etterpå, og herreguud. JEG ER SÅ SJALU PÅ DET OG DET DU SNART SKAL OPPLEVE!! Jeg er SÅ enig! Ei venninne går og tripper og venter på at ungen skal gidde å dukke opp, og jeg sitter her og blir mer og mer grønn av misunnelse Ikke at jeg er så klar for gjentakelse, men hele opplevelsen er jo bare fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2015 #3468 Del Skrevet 14. januar 2015 Jepp, absolutt! Joda, men min høyre arm har dovna bort mange ganger i løpet av dagen, og det er nesten litt vondt å klipe hånda sammen Er vel klar, men ikke klar...? Kom seg etterhvert! Døh, klokka når har du OUL? Skal skrive deg opp :D Neeeei!!! Og der hadde jeg akkurat svidd av sånn 200 kroner på dåpspynt etter å ha skravla litt med studenten på feis Så bra at dere bruker det! Tenker det er en sånn sak man bruker masse, eller ingenting. Heheh, ja, vi får se da! Døh ! Klokka 09.30 har jeg UL :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #3469 Del Skrevet 14. januar 2015 Døh ! Klokka 09.30 har jeg UL :D Wiiiii!!!! Skal være våken til du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. januar 2015 #3470 Del Skrevet 14. januar 2015 Hehe, jeg skrev det veldig sarkastisk assa! Litt sånn "jeg kommer jaffal til å føde før 18.februar!" Men ser hva du mener, det er ikke det det står på Haha, selvopplevd? Det må være så slitsomt å vente sånn! Har ikke kjent på utålmodigheten og ventinga helt enda, men det kommer fortere enn jeg vil tenker jeg... Du kan godt få gjøre det for meg..... seriøst. Skjønte det da du påpekte det Ja, herregud. Jeg har faktisk, helt oppriktig, ikke vært så nær å bli gal verken før eller siden. Den ventinga tok sånn på at det var helt jævlig. Fødselen (selv om den varte i to og et halvt døgn, og det var aperier og epidural som ikke funka og sånn) husker jeg tilbake på som fin, ventinga husker jeg tilbake på som tortur Så neste gang, dersom det blir en neste gang, skal jeg gjøre alt jeg kan for å innstille meg på maks overtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2015 #3471 Del Skrevet 14. januar 2015 Wiiiii!!!! Skal være våken til du er ferdig jaaa ! Det må du! :D skal rope på deg på faaaaccceeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. januar 2015 #3472 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Fødselsventing er verst! Jeg gikk 10 dager på overtid og veksla mellom å klikke, grine og gå turer i ren trass. Fødsel er jo en utrolig opplevelse, på godt og vondt. Selv er jeg veldig fornøyd med 3 barn og kunne ikke tenke meg å presse ut flere, men det er en helt ut-av-deg-sjæl skjer-dette-virkelig tiden-stopper-opp verden-ser-helt-annerledes-ut greie. Og det misunner jeg deg! Endret 14. januar 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. januar 2015 #3473 Del Skrevet 14. januar 2015 Fødsel er fantastisk! Det kunne jeg lett gjort igjen når som helst, graviditet derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. januar 2015 #3474 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg ser at tippingen min ikke har komt med. Ammehode meg . 24 januar kommer han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 15. januar 2015 #3475 Del Skrevet 15. januar 2015 Slapp av, da, dere! Han kommer ikke før en liten måned! 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. januar 2015 #3476 Del Skrevet 15. januar 2015 Kanskje det skjer ting her snart da. Eller kanskje drøyer det litt, uansett er det jo helt klart modning på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #3477 Del Skrevet 15. januar 2015 Den var ikke så tung da! Så hadde sikkert klart meg assa :D Eg kjem, bare si når det passer. I morra har jeg bilen tilogmed, huuhuu :D Hahah, skjønner ikke hvorfor menn må utsette alt hele tida??? Det er så utrolig irriterende!Men bare pass på at det blir gjort du, så blir det der bra Ja, du så nå selv hvor tjukk hun har blitt... Kanskje hun har sånn innbilt svangerskap siden jeg er gravid? Haahha. Så søt og snill du er Skjønner ikke hvorfor bildene forsvinner fra sida her Blææh, teite meg som ikke har vært her på en stund! Skal vi seeee, i dag skal vi på CN med en gang gubben er ferdig på jobb, men kanskje du vil komme en tur på dagen i morra? ^^ Jeg skal på expert etter at gubben har kommet hjem i morra, men der må du gjeeerne bli med Han har ikke malt vugga ferdig enda, men nå har vi hvertfall sprinkelsenga som nødløsning ;P Jeg syns ikke hu var så tjukk jeg, men så har ikke jeg så peiling på hvordan katter skal se ut 37 uker! M er ikke prematur lenger Idag var det julaften igjen! Bilstolen + basen kom i dag, nyfødtinnlegget til flexibathet kom OG pakken fra Tekola!!! Så nå har jeg prøvd alle klærne og de passer, er litt trang over magen, men den skal jo snart bort... Har testa bilstolen på vogna, passer perfekt, og har generelt gått rundt og bært på bilstolen Nå er egentlig alt klart til at M kan komme. Eller... trenger litt støffs til fødebagen som enda ikke har kommet fra eBay! Kommer vel snart. Med dato og lokale for dåpen bestemt og booket så leiter jeg mye på eBay etter dåpspynt. Er med i begge eBaygruppene på facebook, men syns de finner frem så mye ræl der. Har funnet servietter med personlig trykk da, så det må jeg bestille etterhvert Vi må bare bli heeeeeeeeeelt sikre på om han skal ha mellomnavnet vi har smakt litt på... Så når det er i boks bestiller jeg servietter Wohooo for både bilstol, nyfødtinnlegg og passelige klær Jeg må finne ut hva jeg skal ha i fødebaggen, altså.. Finne bag må jeg også Du har så kontroll! Oooh, koselig å se på ting til dåpen :D Blir spennende å se om det passer med mellomnavn eller ikke, det vet dere kanskje ikke før han kommer ut ? ^^ I natt trodde jeg seriøst at fødselen begynte! Lå lenge med murrende menssmerter og var generelt skikkelig dritsliten. Så plutselig tok det seg opp og ble ordentlige tak i korsryggen og nedre del av magen! Varte i kanskje en halvtime eller noe, og takene kom og gikk. Tenkte ikke på å ta tida, for det var så satans vondt. Mrdior stakkars lå og svetta vedsiden av meg i senga, og var veldig redd for at han måtte stå opp igjen , og spesielt redd for å måtte koste/skrape bilen Men det ga seg etterhvert! Kjente bare at jeg var så sinnsykt ikke helt klar enda. Resten av natta forløp fint, men diverse kroppsdeler dreiv å dovna bort gjennom hele natta. Begge armene og høyre fot, som jeg også har skikkelig vondt i fra før. Altså, høyre lår. Det er vondt å gå på foten! Hva skjeeeer aa. OI OI! Spennende tider, altså! Så kan jeg jo fortelle at takene kom tilbake i formiddag, og varte lengelenge! Dritvondt, måtte bare legge meg. Klarte til slutt å sovne, og våknet ikke før mrdior kom hjem fra jobb 16.30. Var veldig godt med en hvil, og smertene er borte, nå er jeg sliten i magen Glemte å skrive det, men i går tørket jeg litt lyserosa gørr da jeg var på do! Shitshitshit! Tenkte det sikkert var etter sex, meeen.. Det er ei litta stund siden Og da hadde det jo ikke vært lyst og friskt? Nei, stay tuned assa, her blir det fødsel før 18.februar! Hohoo, slimpropp? Nå er det altså nesten litt for spennende her, selv om det enda kan ta en stund før han kommer, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. januar 2015 #3478 Del Skrevet 15. januar 2015 Når det er sagt så jeg nettopp gjennom bilder og små klipp fra fødsel og timene etterpå, og herreguud. JEG ER SÅ SJALU PÅ DET OG DET DU SNART SKAL OPPLEVE!! Fødsel er fantastisk! Det kunne jeg lett gjort igjen når som helst, graviditet derimot.. ENIIIIG med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 15. januar 2015 #3479 Del Skrevet 15. januar 2015 Han kommer 6 februar sa jeg jo! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. januar 2015 #3480 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg er også sjalu på akkurat det! Men så er det ikke så lenge til jeg skal få oppleve det igjen, så klarer jeg sånn sett greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg