missdior Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #3081 Del Skrevet 22. desember 2014 2 februar! Skal føre deg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. desember 2014 #3082 Del Skrevet 22. desember 2014 Hurra for fantastisk jordmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. desember 2014 #3083 Del Skrevet 22. desember 2014 For ei herlig jordmor Sånn det skal være! Høres ut som mitt (alles? ) svangerskap helt mot slutten... Høyt blodtrykk som ga en del ekstra kontroller, kynnere, mye nedpress, deilige strikkepinnefølelsen. Jeg føler SÅ med deg! Jm sa også til meg at hun nektet å tro jeg kom til å gå over, heldigvis fikk hun rett. Tror jeg hadde dødd av litt overtid Håper du får ei fin jul og at preggoplagene ikke blir for ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2014 #3084 Del Skrevet 22. desember 2014 Riktig god jul til deg og dine! ...og så tipper jeg 27. januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. desember 2014 #3085 Del Skrevet 22. desember 2014 Hun hørtes virkelig fantastisk ut! deilig at hun kan ta det med ro rundt ammepratet og ikke presse det på deg:) som hun sier så er det jo ditt valg:) Håper blodtrykket går ned! Ta det med ro i julen, kanskje det er det som skal til! hvor høyt var det da? Jeg var inne for kontroll av blodtrykk i dag. Sist jeg var hos legen så hadde det steget litt (120/80 til 130/85) så han ville sjekke at det gikk ned og at det ikke var proteiner i urinen! Fint når de passer på oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. desember 2014 #3086 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg tipper 9. februar, med mindre du settes igang. I så fall tipper jeg 24. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 23. desember 2014 #3087 Del Skrevet 23. desember 2014 27 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 23. desember 2014 #3088 Del Skrevet 23. desember 2014 Så godt å høre at du fikk pratet godt ut med jordmor. Jeg tipper 8. februar (morsdag ). Feirer ikke du og mrdior jul sammen? Du må i hvertfall ha en fantastisk jul kjære gode missdior, og kose deg masse, masse. Ta det ordentlig med ro, og spise masse god mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 23. desember 2014 #3089 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg tror...hmm... 25. januar. Min søster hadde samme med blodtrykket, kynnere osv og fødte ca to uker før termin så da satser jeg på det samme skjer med deg Jordmoren er fantastisk Da jeg ble spurt om amming og sa jeg skal amme, omtrent uansett, så sa hun at det var en god innstilling, men at jeg ikke måtte gjøre det for enhver pris. Hun er virkelig fantastisk! Godt de følger bra opp på grunn av blodtrykk og nedpress osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. desember 2014 #3090 Del Skrevet 23. desember 2014 Tipper 4 februar dersom du ikke blir satt i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 23. desember 2014 #3091 Del Skrevet 23. desember 2014 31 januar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 23. desember 2014 #3092 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har vært en dååårlig leser, kjære Miss! Syk unge, ny jobb, skole og rimelig nyinnflyttet leilighet tar liksom sin del av kaka! Jeg tipper 12 januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2014 #3093 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg tror jeg tipper 21.januar (bursdagen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 23. desember 2014 #3094 Del Skrevet 23. desember 2014 om jeg fikk til ammingen, ja og nei jeg fikk i ungen melk, men det endte med at jeg kun fikk det til liggende i senga, også ble ungen vant til det, og nekta å spise noe annet sted.. og han sutter fortsatt på den, selv om den er skrapa tom. var kanskje 10 ganger på ammepoliklinikk (der man føder kan man komme og få hjelp) årsak: store jur og klønete og usikker mor .. liten og utålmodig baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. desember 2014 #3095 Del Skrevet 23. desember 2014 Tipper 14. februar (Valentine og greier, jo ) ! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. desember 2014 #3096 Del Skrevet 23. desember 2014 Tipper 28. januar. Ha en fin jul, missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 23. desember 2014 #3097 Del Skrevet 23. desember 2014 Tipper 25 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. desember 2014 #3098 Del Skrevet 23. desember 2014 14. januar! Og FOR en fantastisk jordmor! Jeg ble litt rørt av å lese om det jeg - det er så uendelig godt å føle at man blir tatt på alvor og ivaretatt av folk helsevesenet. Og den filmen ja...jeg får utslett av den godeste fru Nylander, jeg. Jeg håpet jeg skulle få til ammingen, men var også banna bein innstil på at jeg IKKE skulle lage til et lite helvete for meg selv om det ikke gikk. Det fungerte jo, og nå er det veldig koselig (pluss at jeg kan surfe på KG når jeg gjør det, om du mater med flaske er det vanskeligere ). Og faktisk: fordelene ved å amme er der, men de er på langt nær så store som man har trodd. Det er stadig nye studier som viser at i det lange løp er det faktisk ikke noen store og langvarige fordeler ved morsmelk vs erstatning. (se f.eks her) Det er noen få og midlertidige fordeler (bl.a. redusert risiko for forkjølelse - ikke akkurat veldig alvorlige ting det er snakk om mao.), i det lange løp er forskjellene myyye mindre enn ammepolitiet vil ha det til. Ammin er koselig (det kan flaske være også), det er praktisk (mye bal med pumpe og flasker og koking og sånt - men det lar seg gjøre. Kjøp mikrosterilisator, det er genialt!), men det er faktisk ikke det viktigste i verden. Ooooooog GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 23. desember 2014 #3099 Del Skrevet 23. desember 2014 12 februar !! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2014 #3100 Del Skrevet 23. desember 2014 Død over ammepolitiet! For en hyggelig jordmor. Jeg tipper 1. februar. God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg