Askmeagain89 Skrevet 1. september 2014 #1661 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke kjøp kombi Måtte bare lese litt her Lenge siden sist. Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 1. september 2014 #1662 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg har tippet jente før, men stod ikke på listen. Så jeg tipper igjen du får jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 1. september 2014 #1663 Del Skrevet 1. september 2014 Enig, ikke kjøp kombi om du har plass til både trommel og vaskemaskin. Skikkelig praktisk å kunne vaske og tørke klær samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 1. september 2014 #1664 Del Skrevet 1. september 2014 jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 1. september 2014 #1665 Del Skrevet 1. september 2014 Når er OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. september 2014 #1666 Del Skrevet 1. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. september 2014 #1667 Del Skrevet 1. september 2014 GUTTEBABY som spiser opp egenvekta di Forøvrig så vil jeg foreslå å kjøre tørketrommel på badet, for det blir så varmt og "fuktig" i rommet når man kjører de! Vi har kondenstørketrommel, og den funker som oppvarming også gitt Du får jo sånt fint veggstellebord med hyller og alt, jeg har litt lyst på sånt Kan finne link til sånn jeg tenker på hvis du vil Bading kan man jo ta i en balje eller noe, hvis man uansett ikke har plass til kommoden Eller et sammenleggbart badekar til babyer Mamma sier at de faktisk nesten er bedre (mykere for babyen) enn sånne i stellekommoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1668 Del Skrevet 1. september 2014 Jupp, babyene tar det de skal ha og jeg er sikker på at alt er i skjønneste orden med den lille. Snart OUL! Håper det! Er så nervøs for at det skal være en død baby i magen!!! Jeeg vil tippe! Gutt! :-D Skal skrive deg opp :D Jeg begynte ikke å legge på meg før i siste halvdel av svangerskapet Jeg ville IKKE kjøpt kombi, aldri har vi fått så mye retur/reklamasjon på jobb som når vi begynte å selge det. Ikke kan du vaske full maskin og tørke det etterpå, da må du isåfall ta ut halvparten først og så tørke andre halvpart etterpå. De er ikke anbefalt for småbarnsfamilier. Behovet er jo såklart forskjellig hos alle, men personlig ville jeg ikke kjøpt det Tipper gutt! Vi kjøpte som sagt ny vaskemaskin i februar, så jeg bytter ikke ut den ass! ELSKER DEN <3 Du er jo snart i mål!!! Fører deg opp i lista Jeg var så sikker på gutt, men nå fikk jeg en overveldende følelse av jente. Så da sier vi det Spennende! Hehe, jeg har også begynt å tvile litt! Fører deg opp i lista :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1669 Del Skrevet 1. september 2014 Ikke kjøp kombi Måtte bare lese litt her Lenge siden sist. Jeg tipper jente Neida, lover Du er alltid velkommen hit Skal føre deg opp! Jeg har tippet jente før, men stod ikke på listen. Så jeg tipper igjen du får jente!! Oj, undsil! Du skrev sikkert da vi var på ferie, og da var jeg surrehue! Enig, ikke kjøp kombi om du har plass til både trommel og vaskemaskin. Skikkelig praktisk å kunne vaske og tørke klær samtidig! Vi har plass.. nesten iallefall.. Tørketrommel må vi iallefall ha! jente Når er OUL? Torsdag, 12.30 GUTTEBABY som spiser opp egenvekta di Forøvrig så vil jeg foreslå å kjøre tørketrommel på badet, for det blir så varmt og "fuktig" i rommet når man kjører de! Vi har kondenstørketrommel, og den funker som oppvarming også gitt Du får jo sånt fint veggstellebord med hyller og alt, jeg har litt lyst på sånt Kan finne link til sånn jeg tenker på hvis du vil Bading kan man jo ta i en balje eller noe, hvis man uansett ikke har plass til kommoden Eller et sammenleggbart badekar til babyer Mamma sier at de faktisk nesten er bedre (mykere for babyen) enn sånne i stellekommoder Skal skrive deg opp! Ja, det er jo absolutt det som er mest praktisk... Vi må vel gå for tørketrommel på badet, også improvisere litt med stellebordet. Får sette det ut fra veggen som en romdeler Vi skal kjøpe stokke sitt sammenleggbare babekar :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. september 2014 #1670 Del Skrevet 1. september 2014 Da er vi to som er livredde for død baby (MA) eller BO Høres jo ut som dere har de fleste planene klare da Det jeg tenker på kan man hvertfall klappe opp på samme måte som sånne stellebord de har på sentre og sånt, så det tar liksom ikke noe plass når man ikke bruker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. september 2014 #1671 Del Skrevet 1. september 2014 Heehe, lite visste jeg at jeg kom til å være SÅ nervøs for alt gjennom svangerskapet.. Og det blir vel ikke bedre? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. september 2014 #1672 Del Skrevet 1. september 2014 Etter ungen er ute så starter det ett nytt kapittel med bekymringer som varer så lenge du lever, bare sånn at du vet det Men også mye kos og herlige stunder!! Tenk at du nesten er halvveis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. september 2014 #1673 Del Skrevet 1. september 2014 Bare så dere vet det så ser jeg det lavere siktet av 80 tallet på vekta mi nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. september 2014 #1674 Del Skrevet 1. september 2014 Bare så dere vet det så ser jeg det lavere siktet av 80 tallet på vekta mi nå. Du ser veldig fin ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. september 2014 #1675 Del Skrevet 1. september 2014 Gutt! ...mest for å jevne ut lista litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. september 2014 #1676 Del Skrevet 1. september 2014 Du ser veldig fin ut! Takker, du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. september 2014 #1677 Del Skrevet 1. september 2014 Vet dere hva jeg likte med de på laboratoriet hos legen? Hun trakk av ett halvt kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppelina Skrevet 1. september 2014 #1678 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tipper jente! Og leser dagboka di hver dag, selv om jeg ikke kommenterer noe her så ofte 🙈 Det blir spennende på torsdag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. september 2014 #1679 Del Skrevet 1. september 2014 Gratulerer med ønskebarnet i magen ♡ fin dagbok, her skal jeg titte inn oftere ☆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. september 2014 #1680 Del Skrevet 2. september 2014 Torsdag, 12.30 Oi som tiden går! Husker du da du skrev i boka mi om at jeg var 14 uker allerede? Tenk nå er du nesten halvveis! Blir spennende på torsdag da, har du selv noen følelse? Har du vært mye dårlig, kvalm etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg