missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1461 Del Skrevet 13. august 2014 Så koselig å høre! jeg har min time neste uke og gleder meg nå! ja 158 skal være helt normalt så langt jeg vet Åh, du burde glede deg, var kjempekoselig, spesielt å høre hjertelyden Har hørt en eller annen plass at hjertelyd på et eller annet tilsier gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. august 2014 #1462 Del Skrevet 13. august 2014 Det med puls og kjønn er bare tull Noen mener at over 140 er jente og under er gutt (og noen mener omvendt, heh) - men det er ingen ting som tyder på at det faktisk er noen forskjell på gutter og jenter der. Det som påvirker pulsen er om fosteret sover eller er våkent, og hvor aktivt det er. Og helsa på det kan spille inn. Også trooor jeg at den synker litt etterhvert som fosteret blir eldre også. Tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1463 Del Skrevet 13. august 2014 Det med puls og kjønn er bare tull Noen mener at over 140 er jente og under er gutt (og noen mener omvendt, heh) - men det er ingen ting som tyder på at det faktisk er noen forskjell på gutter og jenter der. Det som påvirker pulsen er om fosteret sover eller er våkent, og hvor aktivt det er. Og helsa på det kan spille inn. Også trooor jeg at den synker litt etterhvert som fosteret blir eldre også. Tror. Æsj altså Vi drar jo på ferie straks, og jeg har så lyst til å shoppe babyklær! Men litt vanskelig når man ikke vet kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2014 #1464 Del Skrevet 13. august 2014 Så bra timen gikk fint! Fint med jordmor som tar seg tid til å prate. Ja altså jeg har hele tiden vært enig i at det går greit å bruke sånn lammeskinn under posen Det jeg selv sa jeg ikke ville brukt, det var å legge baby direkte på skinnet, for det er det også mange som gjør. O skulle vært jente hvis det med hjerteslag og kjønn hadde vært sant. Bare enda ett av flere kjerringråd for hvordan man ser kjønn. Som f.eks mors hud, mors mage, mors cravings osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2014 #1465 Del Skrevet 13. august 2014 Æsj altså Vi drar jo på ferie straks, og jeg har så lyst til å shoppe babyklær! Men litt vanskelig når man ikke vet kjønn Skal dere på mothercare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. august 2014 #1466 Del Skrevet 13. august 2014 Hvis det med hjerteslag skulle vært sant, så har min skifta kjønn fra kontroll til kontroll Vi har jo bare kjøpt nøytrale klær frem til nå. Blir litt mindre å velge i, men det er fortsatt masse fint, altså! Skjønner det klør i shoppingmusklene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1467 Del Skrevet 13. august 2014 Så bra timen gikk fint! Fint med jordmor som tar seg tid til å prate. Ja altså jeg har hele tiden vært enig i at det går greit å bruke sånn lammeskinn under posen Det jeg selv sa jeg ikke ville brukt, det var å legge baby direkte på skinnet, for det er det også mange som gjør. O skulle vært jente hvis det med hjerteslag og kjønn hadde vært sant. Bare enda ett av flere kjerringråd for hvordan man ser kjønn. Som f.eks mors hud, mors mage, mors cravings osv. Hehe, jeg vet, men var jo flere her som protesterte litt Haha! Ja, der ser man. Skulle virkelig ønske jeg visste før vi dro, menmen! Finnes mye pent i grått, hvitt og brunt også Skal dere på mothercare? Seff! OG mamas&papas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2014 #1468 Del Skrevet 13. august 2014 http://www.mothercare.com/Mothercare-Embossed-Snowsuit/LC8837,default,pd.html Se så søøøøøøt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1469 Del Skrevet 13. august 2014 Hvis det med hjerteslag skulle vært sant, så har min skifta kjønn fra kontroll til kontroll Vi har jo bare kjøpt nøytrale klær frem til nå. Blir litt mindre å velge i, men det er fortsatt masse fint, altså! Skjønner det klør i shoppingmusklene. Det klør dritmye!!! Har en konto med penger til babystøffs, men lurer på om det skal få stå urørt til vi skal på IKEA ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1470 Del Skrevet 13. august 2014 http://www.mothercare.com/Mothercare-Embossed-Snowsuit/LC8837,default,pd.html Se så søøøøøøt åååååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2014 #1471 Del Skrevet 13. august 2014 Hehe, jeg vet, men var jo flere her som protesterte litt Haha! Ja, der ser man. Skulle virkelig ønske jeg visste før vi dro, menmen! Finnes mye pent i grått, hvitt og brunt også Seff! OG mamas&papas Vet du, jeg tror mange blir litt ekstra hønemor av å henge på KG Ja jeg ser den! Vi skal også på ferie i utlandet før vi får vite kjønn. Nå er ikke Tyrkia det store shoppinglandet, men noe har de vel, og da blir det unisex. Forresten så kan jo både gutter og jenter bruke rødt. O hadde en kjempefin joggedress fra Adidas i rød. Han var utrolig søt i den. Mange farger både gutter og jenter kan bruke, så lenge selve "utformingen" på klærne ikke er tydelig jente eller gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. august 2014 #1472 Del Skrevet 13. august 2014 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/peanut-butter-fudge-brownies OMG denne gir meg #fatgasm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melodiana Skrevet 13. august 2014 #1473 Del Skrevet 13. august 2014 Vet jeg blir møt med en del negativitet her, men vil komme med et forslag. Vi, som har barn eller venter barn, kan se gjennom papirene og finne fram hvilke hjertelyd vi fikk målt på babyen og hvem vi fikk. 1) 146-151 slag i min, er en jente 2) 148, venter en jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. august 2014 #1474 Del Skrevet 13. august 2014 Mini hadde "jentepuls" hele tiden Han var alltid på 150-tallet. Jeg la nok på meg for mye siden jeg er overvektig men fikk aldri noe kjeft for det, legen kommenterte bare vekta i begynnelsen. Og er på startvekta nå. Høres ut som en super jordmor du har fått, fin plan dere har laget Er neste kontroll OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 13. august 2014 #1475 Del Skrevet 13. august 2014 Vår gutt hadde puls under 145 hele veien. Finnes mye fint, nøytralt barnetøy! Noe av det jeg har brukt aller mest er en sjupakning(?) med hvite bomullsbodyer fra M&S. Deilig stoff og holdt seg kjempefine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1476 Del Skrevet 13. august 2014 Vet du, jeg tror mange blir litt ekstra hønemor av å henge på KG Ja jeg ser den! Vi skal også på ferie i utlandet før vi får vite kjønn. Nå er ikke Tyrkia det store shoppinglandet, men noe har de vel, og da blir det unisex. Forresten så kan jo både gutter og jenter bruke rødt. O hadde en kjempefin joggedress fra Adidas i rød. Han var utrolig søt i den. Mange farger både gutter og jenter kan bruke, så lenge selve "utformingen" på klærne ikke er tydelig jente eller gutt Hahah, det er sikkert noe i det Hehe, vi skal jo til London... shoppingmekka! Tipper du finner noe å kjøpe uansett, hihi. Ja, rødt er veldig fint på både gutter og jenter! Men jeg har enda ikke funnet noen fine unisexklær i rødt, mest hvitt Får se når vi kommer oss avågrde Vet jeg blir møt med en del negativitet her, men vil komme med et forslag. Vi, som har barn eller venter barn, kan se gjennom papirene og finne fram hvilke hjertelyd vi fikk målt på babyen og hvem vi fikk. 1) 146-151 slag i min, er en jente 2) 148, venter en jente Det varier veldig ser jeg! Og noen sier at jenteslagene er de som går forteste Man skal ikke bli klok på dette altså! 21 dager igjen til OUL, da får vi mest sannsynlig vite Mini hadde "jentepuls" hele tiden Han var alltid på 150-tallet. Jeg la nok på meg for mye siden jeg er overvektig men fikk aldri noe kjeft for det, legen kommenterte bare vekta i begynnelsen. Og er på startvekta nå. Høres ut som en super jordmor du har fått, fin plan dere har laget Er neste kontroll OUL? Er det jentepuls? Hhahaa, jeg skjønner ingenting jeg. Så greit da, at de ikke påpekte det så veldig. Håper ikke jordmor og legen kommer til å minne meg på at jeg er overvektig ved hver kontroll, for det vet jeg jo.. Heheh. JA, hun var skikkelig grei! MEN, hun er vikar! Så får en annen etterhvert Håper egentlig hun eeegentlige jordmora blir sykemeldt enda lenger.. For jeg likte vikaren veldig, veldig godt. Neste kontroll er OUL ja, 4.september! Så er det jordmortime igjen 13.oktober Vår gutt hadde puls under 145 hele veien. Finnes mye fint, nøytralt barnetøy! Noe av det jeg har brukt aller mest er en sjupakning(?) med hvite bomullsbodyer fra M&S. Deilig stoff og holdt seg kjempefine Da tror jeg vi kan konkludere med at det ekke nøye med pulsen Vi får uansett vite etterhvert! Åh, nais! Vi skal jo til M&S outlet! Deeet blir bræ! ------------- Jeg har endelig ferie. Herregud så deilig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. august 2014 #1477 Del Skrevet 13. august 2014 Om legen påpeker hver eneste gang at du er overvektig får du gjøre sånn og si at det har du glemt siden sist Tia går sykt fort (syns jeg iallefall og det vil du når ungen er ute) så 4. sep er jo nesten i morgen! Får håpe at vikaren blir der lenge eller at den egentlige jordmora er like grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 13. august 2014 #1478 Del Skrevet 13. august 2014 Du burde gi ut dagboken din som bok! Jeg trenger den til jeg blir gravid Gjerne med ordliste bak så jeg kan finne ut av alt jeg lurer på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 14. august 2014 #1479 Del Skrevet 14. august 2014 Inne og hilser på. Spennende med OUL snart, det er jo ikke sååå lenge til egentlig (selv om det kanskje føles slik, lett å bli utålmodig!). Håper junior/juniorinnen er av den samarbeidsvillige typen og viser seg frem, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 14. august 2014 #1480 Del Skrevet 14. august 2014 Her har det vært gutterytme hele veien! Var på 140 første gang hos jordmor, og har ligget der hele tiden. Var nede på 125 når jeg var inne på sjekk på sykehuset, men tilbake på 140 ved neste kontroll. Men det er jo kjærringråd, men det EEER jente du har. Hvem skal ellers bruke de søte små diorskoene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg