missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #501 Del Skrevet 2. juli 2014 Så godt at pus kom til rette igjen! Man blir jo så glad i di dyrene, så jeg kan skjønne du var helt fra deg! Gratulerer med vogn Kjekt å kjøpe inn i god tid Jaa, hurraaa! Vogn er greit å være ferdig med, er jo en stor utgift så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #502 Del Skrevet 2. juli 2014 Hipp hurra for pus og vogn! Sååå bra at hun har dukket opp igjen Jeg er sånn kvalmt lykkelig akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juli 2014 #503 Del Skrevet 2. juli 2014 Ingenting er vel bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #504 Del Skrevet 2. juli 2014 Ingenting er vel bedre enn det! Nei, det er rimelig fantastisk Tok ikke lange tida før hun stod ved verandadøra og hyla hjertet sitt ut til mor. Så jeg slapp henne ut. Stakkar, hun har jo ikke tissa på evigheter Håper hun kommer inn snart daaaa.... --- Nå ligger jeg på sofaen og ser på "Catfish". Må vel ut og handle i dag, men arrrgh, for en slitsom ting å gjøre i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juli 2014 #505 Del Skrevet 2. juli 2014 Men så er det kjempefint vær også da! Btw. Kafe gikk jo bort denne uka, og neste uke har jeg besøk av søster, men om to uker så er jeg veldig med på å møtes på kafe! Da kan kanskje Kisskissbangbang også! Og evt. andre fra byen her som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #506 Del Skrevet 2. juli 2014 Men så er det kjempefint vær også da! Btw. Kafe gikk jo bort denne uka, og neste uke har jeg besøk av søster, men om to uker så er jeg veldig med på å møtes på kafe! Da kan kanskje Kisskissbangbang også! Og evt. andre fra byen her som vil. Joda, hun må jo få være ute JA, men det er da vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 2. juli 2014 #507 Del Skrevet 2. juli 2014 Tenk at du er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. juli 2014 #508 Del Skrevet 2. juli 2014 Blir så glad av å lese om forsvunnede dyr som kommer tilbake! Dårlige erfaringer med det der selv..... Og grattis med vogn! Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #509 Del Skrevet 2. juli 2014 Tenk at du er gravid!! Ja, tenk! Det er jo helt uvirkelig Blir så glad av å lese om forsvunnede dyr som kommer tilbake! Dårlige erfaringer med det der selv..... Og grattis med vogn! Fin! Åh, så trist, Mayami Man jo blir jo så utrolig glad i dyrene sine, de er jo en del av familien. Er overlykkelig for at hun ligger vedsiden av meg og snorker akkurat nå. Og tidligere i dag hadde hun med seg en fugl som hun la på verandaen foran døra... deiliiiig.... Takk for det! Den er superfin! Står på gjesterommet (barnerommet) nå, og jeg er innom der en gang om dagen og triller litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. juli 2014 #510 Del Skrevet 2. juli 2014 Har og vært kvalm i det siste, spesielt i går, da måtte jeg ta på Seabånda mine Men er ikke gravidkvalme, var pga paralgin forte. Men da tenkte jeg på deg, og første gang jeg var gravid Vi hadde vogna i stua den første tiden etter vi kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 2. juli 2014 #511 Del Skrevet 2. juli 2014 Straks 10 uker, jo! tosifret og halvveis til halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #512 Del Skrevet 3. juli 2014 Har og vært kvalm i det siste, spesielt i går, da måtte jeg ta på Seabånda mine Men er ikke gravidkvalme, var pga paralgin forte. Men da tenkte jeg på deg, og første gang jeg var gravid Vi hadde vogna i stua den første tiden etter vi kjøpte den Åååh, det er så kjipt å være kvalm! Verste følelsen i verden. Jeg synes seabands er ubehagelig å ha på og de funker ikke for meg, men lucky you Skulle gjerne hatt det vi og, men jeg er jo ikke 10 uker enda, og plutselig får vi besøk.. så... Straks 10 uker, jo! tosifret og halvveis til halvveis Ja, det er jo helt sinnsykt! 24,6% i dag ----------- Skulle nok ikke sagt at kvalmen var på vei bort for...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 3. juli 2014 #513 Del Skrevet 3. juli 2014 UL snart?? =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #514 Del Skrevet 3. juli 2014 UL snart?? =D En uke i dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 3. juli 2014 #515 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja det var det Jeg var ca halvveis når vi kjøpte vogna. En uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja det var det Jeg var ca halvveis når vi kjøpte vogna. En uke Hehehe, ikke sant.. Men det står fint på gjesterommet foreløpig altså Pusi lukta på den i går og bare "meeh", så la hun seg i senga der inne Jaaa, en uke! Er så redd for dårlige nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 3. juli 2014 #517 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Wiiiii, en uke igjen til UL! Det kommer til å bli fantastisk for dere, og da får dere bilder å vise frem Var det nå til helgen at dere skulle fortelle det til svigers? Eller blander jeg med noen andre nå? (Ammetåke delxe ) Endret 3. juli 2014 av LempikasPromise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #518 Del Skrevet 3. juli 2014 Wiiiii, en uke igjen til UL! Det kommer til å bli fantastisk for dere, og da får dere bilder å vise frem Var det nå til helgen at dere skulle fortelle det til svigers? Eller blander jeg med noen andre nå? (Ammetåke delxe ) Jeg gruer meg litt altså, tenk om det er tomt inni der Vi fortalte det til svigers denne helgen som var, og de ble supergira! Ammetåke ja! Hehe, går det bra med deg og lillejenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 3. juli 2014 #519 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg gruer meg litt altså, tenk om det er tomt inni der Vi fortalte det til svigers denne helgen som var, og de ble supergira! Ammetåke ja! Hehe, går det bra med deg og lillejenta? Haha, lille gutten missdior Ble en gutt på meg, men visste det ikke før fødselen da og ja, det går så bra. Slitsomt, men mye kos også, så det er bare å glede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #520 Del Skrevet 3. juli 2014 Haha, lille gutten missdior Ble en gutt på meg, men visste det ikke før fødselen da og ja, det går så bra. Slitsomt, men mye kos også, så det er bare å glede seg Jamen det er jo ei jente på tickeren din Haha! Unnskyld, jeg er sjukt dårlig på å følge med Men fint å høre at det ikke bare er slit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg