Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Så godt at pus kom til rette igjen! :strix: Man blir jo så glad i di dyrene, så jeg kan skjønne du var helt fra deg!

Gratulerer med vogn :hoppendeglad: Kjekt å kjøpe inn i god tid :)

Jaa, hurraaa! :hoppe: Vogn er greit å være ferdig med, er jo en stor utgift så :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp hurra for pus og vogn! Sååå bra at

hun har dukket opp igjen :blomst:

Jeg er sånn kvalmt lykkelig akkurat nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er vel bedre enn det! :)

Nei, det er rimelig fantastisk :hjerte: Tok ikke lange tida før hun stod ved verandadøra og hyla hjertet sitt ut til mor. Så jeg slapp henne ut. Stakkar, hun har jo ikke tissa på evigheter :laugh: Håper hun kommer inn snart daaaa.... :roll:

---

Nå ligger jeg på sofaen og ser på "Catfish". Må vel ut og handle i dag, men arrrgh, for en slitsom ting å gjøre i disse dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det kjempefint vær også da! :jepp:

Btw. Kafe gikk jo bort denne uka, og neste uke har jeg besøk av søster, men om to uker så er jeg veldig med på å møtes på kafe! Da kan kanskje Kisskissbangbang også! :jepp: Og evt. andre fra byen her som vil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er det kjempefint vær også da! :jepp:

Btw. Kafe gikk jo bort denne uka, og neste uke har jeg besøk av søster, men om to uker så er jeg veldig med på å møtes på kafe! Da kan kanskje Kisskissbangbang også! :jepp: Og evt. andre fra byen her som vil. :)

Joda, hun må jo få være ute :ler:

JA, men det er da vel greit :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så glad av å lese om forsvunnede dyr som kommer tilbake! Dårlige erfaringer med det der selv.....

Og grattis med vogn! Fin! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er gravid!!

Ja, tenk! Det er jo helt uvirkelig :gravid:

Blir så glad av å lese om forsvunnede dyr som kommer tilbake! Dårlige erfaringer med det der selv.....

Og grattis med vogn! Fin! :Nikke:

Åh, så trist, Mayami :( Man jo blir jo så utrolig glad i dyrene sine, de er jo en del av familien. Er overlykkelig for at hun ligger vedsiden av meg og snorker akkurat nå. Og tidligere i dag hadde hun med seg en fugl som hun la på verandaen foran døra... deiliiiig.... :)

Takk for det! Den er superfin! Står på gjesterommet (barnerommet) nå, og jeg er innom der en gang om dagen og triller litt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og vært kvalm i det siste, spesielt i går, da måtte jeg ta på Seabånda mine :P Men er ikke gravidkvalme, var pga paralgin forte. Men da tenkte jeg på deg, og første gang jeg var gravid :)

Vi hadde vogna i stua den første tiden etter vi kjøpte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og vært kvalm i det siste, spesielt i går, da måtte jeg ta på Seabånda mine :P Men er ikke gravidkvalme, var pga paralgin forte. Men da tenkte jeg på deg, og første gang jeg var gravid :)

Vi hadde vogna i stua den første tiden etter vi kjøpte den ;)

Åååh, det er så kjipt å være kvalm! Verste følelsen i verden. Jeg synes seabands er ubehagelig å ha på og de funker ikke for meg, men lucky you :hoppe:

Skulle gjerne hatt det vi og, men jeg er jo ikke 10 uker enda, og plutselig får vi besøk.. så... ;)

Straks 10 uker, jo! :daane: tosifret og halvveis til halvveis :hoppe:

Ja, det er jo helt sinnsykt! 24,6% i dag :bond:

-----------

Skulle nok ikke sagt at kvalmen var på vei bort for...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var det :fnise: Jeg var ca halvveis når vi kjøpte vogna.

En uke :bolledeig:

Hehehe, ikke sant.. Men det står fint på gjesterommet foreløpig altså :jepp: Pusi lukta på den i går og bare "meeh", så la hun seg i senga der inne :laugh:

Jaaa, en uke! Er så redd for dårlige nyheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wiiiii, en uke igjen til UL! Det kommer til å bli fantastisk for dere, og da får dere bilder å vise frem :)

Var det nå til helgen at dere skulle fortelle det til svigers? Eller blander jeg med noen andre nå? (Ammetåke delxe ;) )

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiiii, en uke igjen til UL! Det kommer til å bli fantastisk for dere, og da får dere bilder å vise frem :)

Var det nå til helgen at dere skulle fortelle det til svigers? Eller blander jeg med noen andre nå? (Ammetåke delxe ;) )

Jeg gruer meg litt altså, tenk om det er tomt inni der :bond:

Vi fortalte det til svigers denne helgen som var, og de ble supergira! :Nikke: Ammetåke ja! Hehe, går det bra med deg og lillejenta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg litt altså, tenk om det er tomt inni der :bond:

Vi fortalte det til svigers denne helgen som var, og de ble supergira! :Nikke: Ammetåke ja! Hehe, går det bra med deg og lillejenta? :)

Haha, lille gutten missdior ;) Ble en gutt på meg, men visste det ikke før fødselen da :) og ja, det går så bra. Slitsomt, men mye kos også, så det er bare å glede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lille gutten missdior ;) Ble en gutt på meg, men visste det ikke før fødselen da :) og ja, det går så bra. Slitsomt, men mye kos også, så det er bare å glede seg :)

Jamen det er jo ei jente på tickeren din :bond: Haha! Unnskyld, jeg er sjukt dårlig på å følge med :cry3: Men fint å høre at det ikke bare er slit :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...