Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt at pus har komt hjem. Så gøy! Hvilken vogn kjøpte dere?

Jeg er overlykkelig!! Denne dagen startet skikkelig dårlig, men nå er den perfekt :hjerte:

Vi kjøpte Brio GO. Kom tilfeldigvis over et tilbud man ikke kan si nei til; Bagdel OG sportsdel til 4999,-! Også var det siste vogna de hadde inne, så da var det ikke noe spørsmål :strix: Seee så fiiin!!!!

10390889_10154340272285311_7045921783412

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna står i gangen, vi spiser indisk takeaway fra Great Gandhi og om en time eller to skal jeg kjøre og hente pusen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vogn, og hurra for pusi! :hoppe:

Vi har Go sjøl (sammen med Happyen) og den er awesome i byen og på kjøpesenter, og møkk på grus og vinterføre. Jeg grein av sinne en gang jeg skulle trille den i oppoverbakke på sørpeføre, fyfaen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn, og hurra for pusi! :hoppe:

Vi har Go sjøl (sammen med Happyen) og den er awesome i byen og på kjøpesenter, og møkk på grus og vinterføre. Jeg grein av sinne en gang jeg skulle trille den i oppoverbakke på sørpeføre, fyfaen :ler:

Haha, åneei! Hadde dere vinterhjul? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neii, og nå hadde jeg glemt at de nye har det, og da bør det jo ikke være noe problem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pusi og vogn :hoppendeglad::hoppendeglad:

Syk følelse å trille den ut av butikken og prøve seg på å få den inn i bilen sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grættis med vogn! :nigo: Er så kos å handle inn. Vi skal nok bruke vogna vi allerede har, men hvis ikke skulle jeg vurdert en annen vogn selv om jeg er fornøyd med City Crossen. :P

Jeg har aldri spist på Great Gandhi..Er det bra? :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vogn! Kjempebra tilbud :jepp:

Takktakk! Meget fornøyd! :nigo:

Neii, og nå hadde jeg glemt at de nye har det, og da bør det jo ikke være noe problem :nigo:

Aha! Så på prisen på det, og det koster 999,- for vinterhjul! IIIK! Så venter og ser om det blir skikkelig vinter i år før vi kjøper.

Jeg vil prøve sånn brio go

Du får prøve når jeg skal på trilletur i februar ; )

Hurra for pusi og vogn :hoppendeglad::hoppendeglad:

Syk følelse å trille den ut av butikken og prøve seg på å få den inn i bilen sant? :fnise:

Hurrahurra jaaa! Haha, jaa.. følte meg så dust der jeg trilla ei tom vogn til bilen, også var jeg så stressa for det var mye folk rundt oss, og jeg fikk ikke til å slå den ned :fnise: Tok av bagen da, og da gikk det vettu. Heeeheheh.

Hurra for pusi og vogn :bolledeig:

Jaaa!!! :danse:

Superbra tilbud på vogn! :hoppe: Gratulerer!

Veldig fornøyd!

Grættis med vogn! :nigo: Er så kos å handle inn. Vi skal nok bruke vogna vi allerede har, men hvis ikke skulle jeg vurdert en annen vogn selv om jeg er fornøyd med City Crossen. :P

Jeg har aldri spist på Great Gandhi..Er det bra? :)

Er nok av ting som skal handles inn, er greit å få en såpass stor utgift frdig så fort :Nikke: Great Gandhi er nomnom :Nikke:

Slike tilbud kan man ikke si nei til. Gratulerer.

Takk skal du ha : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at pus kom til rette igjen! :strix: Man blir jo så glad i di dyrene, så jeg kan skjønne du var helt fra deg!

Gratulerer med vogn :hoppendeglad: Kjekt å kjøpe inn i god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for pus og vogn! Sååå bra at hun har dukket opp igjen :blomst:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi endelig kommet oss hjem. Ble en sen kjøretur, for pusen ville ikke komme inn i huset før klokka bikka 22 ;) Kjørte klokka 23 ca, og var innom en kompis før jeg henta pus og kjørte hjem. Nå ligger pusi i senga; på en sånn måte at jeg ikke kan røre meg, for da våkner hun... men det er helt greit i natt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...