Maneo Skrevet 1. juli 2014 #481 Del Skrevet 1. juli 2014 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #482 Del Skrevet 1. juli 2014 og hurra for oss spontane sjeler! vi har kjøpt vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 1. juli 2014 #483 Del Skrevet 1. juli 2014 Så kjekt at pus har komt hjem😃. Så gøy! Hvilken vogn kjøpte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #484 Del Skrevet 1. juli 2014 Så kjekt at pus har komt hjem. Så gøy! Hvilken vogn kjøpte dere? Jeg er overlykkelig!! Denne dagen startet skikkelig dårlig, men nå er den perfekt Vi kjøpte Brio GO. Kom tilfeldigvis over et tilbud man ikke kan si nei til; Bagdel OG sportsdel til 4999,-! Også var det siste vogna de hadde inne, så da var det ikke noe spørsmål Seee så fiiin!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #485 Del Skrevet 1. juli 2014 Vogna står i gangen, vi spiser indisk takeaway fra Great Gandhi og om en time eller to skal jeg kjøre og hente pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. juli 2014 #486 Del Skrevet 1. juli 2014 Grattis med vogn! Kjempebra tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. juli 2014 #487 Del Skrevet 1. juli 2014 Grattis med vogn, og hurra for pusi! Vi har Go sjøl (sammen med Happyen) og den er awesome i byen og på kjøpesenter, og møkk på grus og vinterføre. Jeg grein av sinne en gang jeg skulle trille den i oppoverbakke på sørpeføre, fyfaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #488 Del Skrevet 1. juli 2014 Grattis med vogn, og hurra for pusi! Vi har Go sjøl (sammen med Happyen) og den er awesome i byen og på kjøpesenter, og møkk på grus og vinterføre. Jeg grein av sinne en gang jeg skulle trille den i oppoverbakke på sørpeføre, fyfaen Haha, åneei! Hadde dere vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #489 Del Skrevet 1. juli 2014 Meeeen nå er ikke jeg en grusperson uansett, liker asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. juli 2014 #490 Del Skrevet 1. juli 2014 Neii, og nå hadde jeg glemt at de nye har det, og da bør det jo ikke være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. juli 2014 #491 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg vil prøve sånn brio go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juli 2014 #492 Del Skrevet 1. juli 2014 Hurra for pusi og vogn Syk følelse å trille den ut av butikken og prøve seg på å få den inn i bilen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. juli 2014 #493 Del Skrevet 1. juli 2014 Hurra for pusi og vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. juli 2014 #494 Del Skrevet 1. juli 2014 Superbra tilbud på vogn! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. juli 2014 #495 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Grættis med vogn! Er så kos å handle inn. Vi skal nok bruke vogna vi allerede har, men hvis ikke skulle jeg vurdert en annen vogn selv om jeg er fornøyd med City Crossen. Jeg har aldri spist på Great Gandhi..Er det bra? Endret 1. juli 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 1. juli 2014 #496 Del Skrevet 1. juli 2014 Slike tilbud kan man ikke si nei til. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #497 Del Skrevet 1. juli 2014 Grattis med vogn! Kjempebra tilbud Takktakk! Meget fornøyd! Neii, og nå hadde jeg glemt at de nye har det, og da bør det jo ikke være noe problem Aha! Så på prisen på det, og det koster 999,- for vinterhjul! IIIK! Så venter og ser om det blir skikkelig vinter i år før vi kjøper. Jeg vil prøve sånn brio go Du får prøve når jeg skal på trilletur i februar ; ) Hurra for pusi og vogn Syk følelse å trille den ut av butikken og prøve seg på å få den inn i bilen sant? Hurrahurra jaaa! Haha, jaa.. følte meg så dust der jeg trilla ei tom vogn til bilen, også var jeg så stressa for det var mye folk rundt oss, og jeg fikk ikke til å slå den ned Tok av bagen da, og da gikk det vettu. Heeeheheh. Hurra for pusi og vogn Jaaa!!! Superbra tilbud på vogn! Gratulerer! Veldig fornøyd! Grættis med vogn! Er så kos å handle inn. Vi skal nok bruke vogna vi allerede har, men hvis ikke skulle jeg vurdert en annen vogn selv om jeg er fornøyd med City Crossen. Jeg har aldri spist på Great Gandhi..Er det bra? Er nok av ting som skal handles inn, er greit å få en såpass stor utgift frdig så fort Great Gandhi er nomnom Slike tilbud kan man ikke si nei til. Gratulerer. Takk skal du ha : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 1. juli 2014 #498 Del Skrevet 1. juli 2014 Så godt at pus kom til rette igjen! Man blir jo så glad i di dyrene, så jeg kan skjønne du var helt fra deg! Gratulerer med vogn Kjekt å kjøpe inn i god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. juli 2014 #499 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hipp hurra for pus og vogn! Sååå bra at hun har dukket opp igjen Endret 1. juli 2014 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #500 Del Skrevet 2. juli 2014 Nå har vi endelig kommet oss hjem. Ble en sen kjøretur, for pusen ville ikke komme inn i huset før klokka bikka 22 Kjørte klokka 23 ca, og var innom en kompis før jeg henta pus og kjørte hjem. Nå ligger pusi i senga; på en sånn måte at jeg ikke kan røre meg, for da våkner hun... men det er helt greit i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg