Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Eh ney! Selvfølgelig kommer det an på hva kl er, men min baby har lagt seg for natta i 18-19-tia siden han var en mnd. Så vi kommer oss aldri begge ut døra etter da, men dere har kanskje barnepassere her i byen ;)

Han har en skikkelig romantisert forestilling om hvordan det er å ha baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har en skikkelig romantisert forestilling om hvordan det er å ha baby ;)

Håhå, gled deg til realitetsorienteringen :lur: neiiida! Det er veldig fint å få baby, og jeg har aldri vært så forelska i mannen som det jeg var etter fødselen. Faktisk.

Håper pusi kommer frem snart, hun er nok ikke langt unna skal du se! :klemmer:

Også må jeg ta meg en prat med han mannen din om hvordan man oppfører seg på tur :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*minne meg selv på at pusi sikkert ikke er død*

kommer aaaaldri til å få sove i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler med deg i pusemammahjertet mitt!! Det er fææælt når pus ikke er der den "skal" når man ser etter den :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pus enda :sukk: Skal kjøre tilbake igjen når mannen har kommet hjem fra jobb... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe tegn til pusi.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og om hun er død så kommer jeg overhodet ikke til å takle det. Hun er ikke en katt for meg, hun er babyen min, verdens fineste lille pusetatt. Hun er alt for meg, og jeg elsker henne av hele mitt hjerte. Jeg klarer faktisk ikke å bestemme meg for om jeg elsker henne eller mrdior mest. Dette er skikkelig jævlig. Jeg klarer ikke å slutte å gråte. Jeg er totalt ødelagt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Jeg føler virkelig med deg. Hvis noe hadde skjedd med hunden vår så hadde jeg blitt helt ødelagt. Han er den første babyen vår og en viktig del av familien. Sender deg alt jeg kan av gode tanker. Håper pus bare har funnet noe spennende som opptar henne. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Håper hun kommer til rette snart. Er så vondt når man er redd for de små pusene sine.

(litt forsinka :hoppe: for 9 uker og deling av gode nyheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 9 uker :blomst:

Det går virkelig rette veien nå :)

Og huff med Pusi, krysser fingrene for at hun bare er ute på vift, og er tilbake igjen veldig snart. Er noe av det verste i verden når kattene ikke kommer hjem som de pleier. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...