Poppsilopp Skrevet 27. juni 2014 #421 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Håper bebissen snart er på plass ------ Nå har vi fortalt svigers. De ble skikkelig glade! Så koselig å fortelle! Jippi for 9 uker! Endret 27. juni 2014 av Poppsilopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. juni 2014 #422 Del Skrevet 28. juni 2014 Hurra for 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. juni 2014 #423 Del Skrevet 28. juni 2014 Hurra for 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. juni 2014 #424 Del Skrevet 28. juni 2014 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. juni 2014 #425 Del Skrevet 28. juni 2014 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. juni 2014 #426 Del Skrevet 28. juni 2014 Hipp hurra for ni uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juni 2014 #427 Del Skrevet 28. juni 2014 Ni uker, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #428 Del Skrevet 28. juni 2014 Ni uker ble feira med den verste fjellturen jeg noensinne har vært på. Er ikke så lang tur egentlig, men jeg er jo ekstremt sliten. Varmt, knallsol, svartflue og kleggsesong... sliiiten, ble bitt av klegg, vondt! Tør ikke stoppe for da setter kleggen seg, hyperventilering, kjefting fra mrdior og bare grining. Verste turen i mitt liv... Brukte vel rett over en time opp, 21 minutter ned. Så man kan si det sånn at jeg LØP ned. Fyfader. Nå skal jeg dusje og lese alle ukebladene til svigermor. Og det er det eneste jeg skal gjøre i dag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. juni 2014 #429 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg har og vært på fjelltur! Men det gikk mye bedre enn din virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 28. juni 2014 #430 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg ser det så levende for meg! Slapp av skikkelig nå, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juni 2014 #431 Del Skrevet 28. juni 2014 Kjefting? Det er da høyst unødvendig. Hva med å legge opp til en tur hvor ALLE får en fin tur da? Makan. Plant ræva i sofaen og BLI der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 28. juni 2014 #432 Del Skrevet 28. juni 2014 God dusj og kose deg med gullsamvittighet resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 29. juni 2014 #433 Del Skrevet 29. juni 2014 Hørtes ut som en kjip tur, altså Håper dere har ordnet opp etter kranglingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. juni 2014 #434 Del Skrevet 29. juni 2014 9 uker! Du får minne fyren din på at gravide ofte får dårligere kondis tidlig i svangerskapet, hormonelt. Men syns du er flink som er så ofte på fjelltopper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har og vært på fjelltur! Men det gikk mye bedre enn din virker det som Hehe, din gikk definitivt bedre enn min! Jeg ser det så levende for meg! Slapp av skikkelig nå, det har du fortjent! Og du trodde jeg overdrev Men det var dritille! Kjefting? Det er da høyst unødvendig. Hva med å legge opp til en tur hvor ALLE får en fin tur da? Makan. Plant ræva i sofaen og BLI der Ja, jo, altså. Jeg må jo ta en del pauser når vi går bratte turer, også under en pause (jeg var dritsliten) så beit en klegg meg i leggen! Så jeg ropte litt, ikke sånn kjempehøyt, men høyt nok til at mrdior ble irritert. Så fikk kjeft for ropinga. Så gikk vi videre og jeg skulle ha neste pause, og ble bitt igjen! Dette ga meg skrekken, så jeg turte ikke stoppe i det hele tatt. Mrdior kjefta fordi jeg var redd for kleggen og nekta å ta pause, for jeg hyperventilerte og peste som en idiot siden jeg ikke tok pauser. Tok jeg pause, så stod jeg og hoppa sånn at kleggen ikke skulle få sette seg. Var flere ganger jeg holdt på å svime av oppi fjellsidene, det var grewsomt! God dusj og kose deg med gullsamvittighet resten av dagen! Dusja litt lenge også, sånn at mrdior fikk litt kaldt vann... mihihih. Hørtes ut som en kjip tur, altså Håper dere har ordnet opp etter kranglingen! Hehe, var ikke såååå ille Du får lese svaret jeg skrev til Favole her, så ser du --------- Etter vi kom ned så gråt jeg jo selvfølgelig, masse. Men det er fordi jeg er ei grinejente og har alltid vært det. Så dro vi hjem og dusja og spiste middag. Deretter ville plutselig mrdior ha meg med ut på tur, igjen! Og jeg bare "FUCK NO". Men han insisterte. Så vi dro til ei strand, og gikk langs hele stranda og ut på en holme. Der lå jeg i fanget hans og så på midnattsola som fløt rundt oss Bare kosesnakka og pjuska og jeg gråt igjen.. Der satt vi lenge, til det ble litt kaldt. På tilbaketuren plukka vi steiner til å ha i blomsterbedet her hjemme. Så dagen ble veldig fin altså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #436 Del Skrevet 29. juni 2014 9 uker! Du får minne fyren din på at gravide ofte får dårligere kondis tidlig i svangerskapet, hormonelt. Men syns du er flink som er så ofte på fjelltopper! Hehe, var nok mer at jeg var så redd for kleggen Takk for det, prøver jo å holde meg LITT i form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. juni 2014 #437 Del Skrevet 29. juni 2014 Nyt de strandstudene der for "snart" kommer babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 29. juni 2014 Nyt de strandstudene der for "snart" kommer babyen Ja, vi snakka om det Og da sa han bare "jamen man kan jo bare ta med den derre bagen da".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. juni 2014 #439 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja, vi snakka om det Og da sa han bare "jamen man kan jo bare ta med den derre bagen da".. Eh ney! Selvfølgelig kommer det an på hva kl er, men min baby har lagt seg for natta i 18-19-tia siden han var en mnd. Så vi kommer oss aldri begge ut døra etter da, men dere har kanskje barnepassere her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #440 Del Skrevet 29. juni 2014 Også må jeg bare litt.... Pusi har vært der hun pleier å være når vi er borte, og hun er vandt med plassen siden vi bodde der til hun var over 1 år. Nå når vi skulle hente henne fant vi henne ikke! Lette i over en time ute. Hun har pleid å være lenge ute før også, og vi har måtte dra uten henne en gang før, men det er så vondt i mammapusehjertet Ser for meg at hun ligger død i et skogholt eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg