Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Graviddrømmer :fnise: Jeg drømmer ikke om slike prinsessebryllup, hater oppmerksomhet, samboer og. Kunne vurdert et knøtt bryllup med 10 gjester men er en person vi ikke kunne lat vær å invitere da pga da hadde helvete brutt ut, men vil ikke ha den personen i mitt bryllup. For om jeg gifter meg så skjer det bare en gang, og den personen kommer til å ødelegge dagen bare med sitt nærvær. Og siden jeg uansett ikke drømmer om noen fest så kan vi like godt dra på tinghuset i hemmelighet og dra på Peppes etterpå :nigo: Søstra mi gjorde det (ikke Peppes) og foreldrene mine ble glade, følte seg ikke snytt, samme med mannen hennes familie :) Men samboer kommer aldri til å fri og ikke jeg heller fordi han kommer til å si nei :P Eneste fordelen jeg ser med å gifte oss for er for mini sin del. Er ikke sånn at jeg MÅ være gift for at livet mitt skal bli komplett, som enkelte andre kvinner :P Brudeskjole kunne jeg sikkert kjøpt på H&M ;) Eneste "planlagte" om vi gifter oss er at jeg ikke skal gifte med i hvitt siden hvitt symboliserer jomfru og vi har en unge :) Symbolisme er jeg litt opptatt av, men kommer an på hva det er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg,kisskissbangbang og Missdior kommer i bryllupet ditt he he

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gifte meg i Hellas, på ei øy som heter Skiathos. Det er verdens fineste sted. Skal bare ha forlovere, nærmeste familie og evt. de venner som har lyst til å betale for reisen selv, også skal vi gifte oss på en av klippene ved havet, så skal vi reservere bord på favorittresturanten min der, og etter maten skal vi dra til pianobaren og kose oss. :) Så skal ungene få bli med hjem besteforeldrene etter noen dager, også blir vi igjen og har litt bryllupsreise bare oss to. :hjerte: Blir en fin, lett hvit brudekjole. Ikke noe digert og svindyrt. *drømme*

Myye heller et intimt, vakkert bryllup på favorittstedet mitt i verden, enn et kirkelig bryllup etterfulgt av fest på ett eller annet random lokale med stoooore matutgifter osv. :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha lite bryllup, men desverre vil manneSaraby ha stort kirkebryllup og stå hvit brud ( :fnise: ) så da blir det kirke og kakekjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hayati

Snakker om den bamsedressen, jeg har en fra Ellos i rosa.. :P

http://www.ellos.no/ellos-kids/dress/232256?N=1z141pqZ1z141od&Nao=1&selArt=533630

Denne. Har nettopp vaska den og lagt den i kommoden. Kjøpte i størrelse 56 og har planer om å bruke som "bildress" i starten. Vottene er så skjønne.. :P Og den er så myyyk! Ikke sett den på HM, men om det blir utsolgt for noen, så er denne fra Ellos ganske grei også :)

Du burde ikke bruke bildress, men heller ha bilstolpose. Da vi var på sånn trygg trafikk-greie i forbindelse med sikring av barn i bil, sa de at yttertøy på babyer i bil var det verste, for da blir det så mye klær mellom beltet og babyen, slik at hvis man kræsjer da så dør de fleste babyer pga indre blødninger. Han sa i hvert fall at beltet skulle være så stramt som mulig inntil babyen, at du såvidt fikk lirket en finger inn. Vi voksne skal jo ikke kjøre med yttertøy på vi heller.

Vi kjøpte en bilstolpose med ull i bunnen, så den fikk vi brukt hele vinteren, tidlig vår og får også brukt den denne høsten og vinteren. Også veldig praktisk for da slipper man å kle av babyen av og på tøy hele tiden, da holder det med lue når man skal utenfor bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilstolpose er genialt, et must til vinterbaby vil jeg si! :) Heller det enn å kle de i tykke dresser når de skal være i bilstolen.

Og veeeldig enig med Teryaki ang bryllup. Vil mye heller ha et lite bryllup sammen med de aller nærmeste, et annet sted i verden, og heller bruke pengene på oss selv enn middag, fest og fjas for alle andres del. For hvor mye av planleggingen går ikke til å skulle please alle gjestene? Nei usj. Jeg satser på å få mannen med på bryllup hvor det bare er oss to og guttungen, kanskje noen nære venner eller familie er med som vitner (men har skjønt det sånn at det ikke er helt nødvendig uansett?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fridde i fjor da jeg lå begravd i senga med svangerskapskvalme. Lagde frokost på senga, med yndlingsblomsten min som pynt, og kamuflerte ringen i en stor gaveeske. 😍

Endret av Maneo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at dere er så uenige ang bryllup! :ler: Forresten, de bamsedressene er ikke tjukke ;)

Tenker vi blir max 30 gjester i bryllupet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg her også :blomst: Koselig med bryllupsprat :) Vi giftet oss i fjor. Beste dagen i mitt liv. Vi var rundt 50 gjester. Men klarte å holde utgiftene nede. Jeg kjøpte brukt kjole, leide ett billig lokale. Og brukte penger på mat og drikke. Det viktigste for oss var at vi og gjestene hadde en fin dag, og det hadde vi virkelig. Nå er det eneste som mangler en liten en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg her også :blomst: Koselig med bryllupsprat :) Vi giftet oss i fjor. Beste dagen i mitt liv. Vi var rundt 50 gjester. Men klarte å holde utgiftene nede. Jeg kjøpte brukt kjole, leide ett billig lokale. Og brukte penger på mat og drikke. Det viktigste for oss var at vi og gjestene hadde en fin dag, og det hadde vi virkelig. Nå er det eneste som mangler en liten en.

Håper bebissen snart er på plass :hjerte:

------

Nå har vi fortalt svigers. De ble skikkelig glade! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg,kisskissbangbang og Missdior kommer i bryllupet ditt he he

Mitt? Dere kan være forlovere :nigo: Kan babyer være forlovere? For da kan mini og være :P

Om vi skulle gjort det romantisk så måtte det blitt i på ei hvit strand i et varmt land, og bare oss og mini. Må må vel ha forlovere/vitner uansett hvor man gifter seg i verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bebissen snart er på plass :hjerte:

------

Nå har vi fortalt svigers. De ble skikkelig glade! :hoppe:

:hoppe::hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så kos å ha fortalt dem det :hjerte: Hvem blir vel ikke glade for en sånn nyhet? Babylykke all over :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fikk ikke med meg at dere har fortalt det til svigers, koselig! ;) Ja hvem blir ikke glad for noe sånt?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt? Dere kan være forlovere :nigo: Kan babyer være forlovere? For da kan mini og være :P

Om vi skulle gjort det romantisk så måtte det blitt i på ei hvit strand i et varmt land, og bare oss og mini. Må må vel ha forlovere/vitner uansett hvor man gifter seg i verden?

Om dere venter til han krabber eller går, så kan han være ringbærer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere venter til han krabber eller går, så kan han være ringbærer

Krabbing hadde vært kult :P Da hadde hans sikkert ikke kommet seg frem og bare surret rundt stolene/benkene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...