AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Batteriet på iphonen er blitt så dårlig, den skrur seg av om jeg tar den ut av lommen og prøver å bruke den om det ikke er stuetemperatur. Jeg mener dette må gå på garantien, men en mobilforhandler påstod hardnakket at 6 mnd var grensen? Jeg mener bestemt at det må kunne forventes at det skal vare lengre-er det ikke to år her til lands? Anonymous poster hash: 64c94...816
dillyduzit Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Additional Legal Rights for Consumers For consumers, who are covered by consumer protection laws or regulations in their country of purchase or, if different, their country of residence, the benefits conferred by Apple's One Year Limited Warranty are in addition to all rights and remedies conveyed by such consumer protection laws and regulations, including but not limited to these additional rights. kilde: apple.com print screen, kilde: http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon Ta den med tilbake, enten på garanti eller reklamasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå