Gå til innhold

Ica tilbud denne uka.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På radioen sier de at de har laks til kr 10,men dt står ingen ting i kundeavisa.Og i forrige veke skulle det være tilbud på allioli til kroner 10,men det stemte ikkje,så hva skal man forhelde seg til?

Anonymous poster hash: e8a58...d22
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestem deg for nynorsk eller bokmål :-)

Anonymous poster hash: 91afe...93a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestem deg for nynorsk eller bokmål :-)

Anonymous poster hash: 91afe...93a

Tatt til underrettning,og beklager det.Skriver vanligvis på nynorsk,så prøver virkelig å fokusere når jeg skal skrive på bokmål,så noen glipper blir det. Men jeg må få si at uansett synes det var en litt unødig komentar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På radioen sier de at de har laks til kr 10,men dt står ingen ting i kundeavisa.Og i forrige veke skulle det være tilbud på allioli til kroner 10,men det stemte ikkje,så hva skal man forhelde seg til?

Kanskje de har forskjellige tilbud i forskjellige regioner, og at tilbudene du hørte på radioen ikke var for din region?

Anonymous poster hash: 98395...8ca

AnonymBruker
Skrevet

Evt ville jeg skrevet til ICA og spurt om hvorfor tilbudene på radioen og kundeavisa ikke stemmer overens

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de har forskjellige tilbud i forskjellige regioner, og at tilbudene du hørte på radioen ikke var for din region?

Ica sine tilbud gjelder aller regioner (har undersøkt) ;)

AnonymBruker
Skrevet

Evt ville jeg skrevet til ICA og spurt om hvorfor tilbudene på radioen og kundeavisa ikke stemmer overens

Takk for tips ;) Lever nemlig på budskjett,og har ikke butikker rett utafor døra så her må alt planlegges nøysomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...