Gå til innhold

Fra underskudd til vedlikehold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har de siste månedene slanket meg, og har nå kommet på den vekten jeg vil ha. Har ligget 5-600 kalorier i underskudd under slankingen, og lurer på hvordan jeg kommer meg opp på vedlikeholdsnivå uten å legge på meg. Er forresten 158 cm høy og 48 kg.

Anonymous poster hash: 096d2...1cf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer deg opp på? Hva mener du? Så lenge du spiser i et vedlikehold, så går du ikke opp i vekt.

Anonymous poster hash: 3cb3c...e65
AnonymBruker
Skrevet

Ligger fremdeles i underskudd i forhold til vekten jeg er på. Ligger på 1100 nå, og skal opp på 1400. Hvordan gjør jeg dette på en måte så jeg ikke legger på meg igjen? Øker med 100 kalorier hver uke?

Anonymous poster hash: 096d2...1cf
Gjest Runforit
Skrevet

Ligger fremdeles i underskudd i forhold til vekten jeg er på. Ligger på 1100 nå, og skal opp på 1400. Hvordan gjør jeg dette på en måte så jeg ikke legger på meg igjen? Øker med 100 kalorier hver uke? Anonymous poster hash: 096d2...1cf

Kroppen vil ikke magisk vis ikke legge på seg om du øker kaloriene. Du har ligget spiseforstyrret lavt for å oppnå en vekt på 48 kg. Det er ikke der kroppen din vil ligge på normalt kaloriinntak. Tipper du også har veldig lite muskelmasse som kroppen også er desperat etter å bygge opp igjen når den får mer mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...