Snorkie Skrevet 18. juni 2004 #1 Skrevet 18. juni 2004 Vi har tenkt litt på dette. Vielsen er kl. 1400, og vi har satt opp mottagelse kl. 1630 og middag kl 1700. Fotograferingen vil i all hovedsak foregå i/ved lokalene (siden disse er veldig særegne, med masse flott uteareale). Dette betyr jo at vi kommer til å være tilstede når gjestene ankommer... Burde vi dra avgårde en liten tur, for så å komme tilbake etter at gjestene har kommet seg på plass? Hvordan gjør dere dette?
Tari Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Jeg syns absolutt ikke dere trenger å dra bort en tur. Vi skal ha mottagelse kl. 1500, og middag kl. 1700. Vi drar til hotellet samtidig med gjestene da vi skal fotograferes etter middag. Jeg syns bare det blir enda mer koselig jeg, enda mer tid med gjestene!
Gjest MrsL Skrevet 18. juni 2004 #3 Skrevet 18. juni 2004 Gjestene ankommer kl 17.00 og vi kommer like etter det. Vi skal fotograferes like i nærheten av festlokalet, så når vi er ferdige med det går vi bort dit.
Lullu Skrevet 18. juni 2004 #4 Skrevet 18. juni 2004 Gjestene drar til festlokalet rett etter kirken. Vielse kl. 14:00, mottagelse kl. 15:00. Vi skal ta bilder på vei fra kirken til lokalet + noen bilder med gjestene. Det er derfor helt naturlig at vi er tilstede samtidig med gjestene. Frukt + mineralvann serveres først. Velkomstdrink når vi er ferdige med bildene.
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 Vi timet ankomsten vår slik at vi kom inn i middagssalen mens alle gjestene stod bak hver sin plass med champagneglass i hånden. Jeg og min nybakte ektemann gikk bort til våre plasser der det stod en flaske og ventet på oss, han åpnet den og sjenket i til oss og vi skålte med alle gjestene før vi satte oss. Det ble en kjempefin start på middagen.
verene Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Vi skal fotograferes mellom vielsen og festen, et stykke unna lokalene. Gjestene får beskjed om at de som vil, kan dra rett opp til lokalet, men den offisielle mottagelsen er ca. kl. 16. Vi kommer vel rett over 16 for å være sikker på at vi er de som kommer sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå