AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Har kjøpt en Philips Lumea hårfjerningslys el hva de kalles. Testet for en uke siden styrkene og jeg tålte den sterkeste. Men nå når jeg i kveld brukte den for første gang for å fjerne hår så brukte jeg styrke 4, kom til å tenke på det med å treffe samme plassen to ganger. Det stod i bruksanvisningen at man ikke må treffe samme plass to ganger men jeg syns at det var litt vanskelig å se om jeg gjorde det, selvfølgelig plasserte jeg den ikke på samme plass to ganger men kanskje det ble litt overlapping. Noen som har opplevd å treffe samme plass to ganger? Ble du sår? Jeg brukte den under armene og bikinilinjen. Har fregner på underarmene og har dessverre mye mørkt hår der, kan jeg ikke bruke den der da? Stod i bruksanvisningen at man ikke skal bruke den på føflekker. Tør ikke bruke den på armene da. Anonymous poster hash: 01811...bba
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Ble ikke spr. Men ikke prøvd på armene, noen som vet om fregner og føflekker gpr for det samme i dette tilfellet? Regner med det. Anonymous poster hash: 01811...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå