Gå til innhold

Venninna mi er savnet... ringe politiet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En god venninne av meg har vært borte i hele dag uten at noen har hørt noe fra henne. Den siste som hørte fra henne er en venninne av oss, og det var kl 4 i går etter middag. Så altså har ingen hørt noe fra henne på over 24timer og det virker litt rart... kattene hennes står utenfor døra og mjauer (noe de har gjort i hele dag!)

Måtte ta med litt kattemat og fylle på vann til de, da de virket sultne og slitne. Ikke likt venninna vår å etterlate de sånn...

Og det som gjør oss mer bekymret er at hun og kjæresten sliter i forholdet, kjæresten er ikke psysisk stabil. Han er ikke voldelig heller, men sliter med en del og røyker hasj og lignende. Hun sa i går at hun ville flytte ut, at hun skulle gjøre det slutt med han osv. Men i dag er de begge to borte, bilen dems er borte også... har hørt med søstra hennes men hun har heller ikke hørt noe, og det virker ikke som hun bekymrer seg så veldig heller, litt rart.

Har ikke fått tak i mora hennes heller, men vet at hun er på hytta. Har hørt litt rundt om folk har hørt fra henne i dag, men foreløpig ingen som har.

Hun har da altså ikke hørt fra seg siden i går 4-5 tiden, det står også på facebook at hun ikke har vært aktiv på facebook siden 4-5 tiden. Burde jeg ringe politiet? Eller er dette familiemedlems ansvar? Har tatt kontakt m søstra hennes igjen, men får ikke svar. Vet ikke helt hva vi burde gjøre... men bekymret er vi ihvertfall. Hele greia virker så underlig.

Anonymous poster hash: eae75...3c5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å nevne at hun har endret status til singel på facebook også. Kjæresten overvåker ofte facebooken hennes og meldingene osv. Han er en sjalu type.

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst... ingen? Lite hjelp man skal få her da... ikke engang søstra gidder å gjøre noe. Jeez.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe dessverre. Hadde det vært venninnen min, og ingen i familien hadde svart, så hadde jeg nok ringt inn til politiet med en bekymringsmelding.

AnonymBruker
Skrevet

herregud! du mistenker at venninnen din ligger dø i en grøft,og du maser på kg?

Hør her:
RING POLITIET HVIS DU MISTENKER NOE HAR SKJEDD!

politiet kommer ikke til å sende 10 helikopter og 50 politihunder hjem på døren din hvis du gjør det. Forklar hva som har skjedd og de kommer t

Anonymous poster hash: a4174...4d0
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva med kjæresten, noe aktivitet fra han på facebook eller lignende?

Anonymous poster hash: 055fe...395
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje litt seint å tenke på det nå, men har du søkt opp telefonnummeret til kjæresten, ringt han og spurt om du kan snakke med venninnen din?

Det er vel bare å ringe politiet ja. Da kan du jo høre med dem når dere kan melde henne savnet også.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Går det ikke an å ringe politiet for råd? Spør dem om du burde melde venninnen din savnet?

AnonymBruker
Skrevet

herregud! du mistenker at venninnen din ligger dø i en grøft,og du maser på kg?

Hør her:

RING POLITIET HVIS DU MISTENKER NOE HAR SKJEDD!

politiet kommer ikke til å sende 10 helikopter og 50 politihunder hjem på døren din hvis du gjør det. Forklar hva som har skjedd og de kommer t

- til å vurdere situasjonen på en profesjonell måte

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke venn med kjæresten hennes på face, så vet ikke om han har vært aktiv i dag. Men kan se om jeg finner nr hans og sende en mld da. Så ringer jeg politiet...

Skrevet

Seriøst... ingen? Lite hjelp man skal få her da... ikke engang søstra gidder å gjøre noe. Jeez.

Det er jo tydelig at søsteren ikke synes det er unaturlig, kanskje hun har gjort sånn før.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke venn med kjæresten hennes på face, så vet ikke om han har vært aktiv i dag. Men kan se om jeg finner nr hans og sende en mld da. Så ringer jeg politiet...

Sende melding?? Var du ikke bekymret for venninna di a? Ring!

Anonymous poster hash: 9432d...718

• Liker 10
Skrevet

Uff... er skummelt når personer bare forsvinner på den måten der. Vet du hvem hun var med sist?

Skrevet

Med den holdningen der er det ikke så rart du ikke får hjelp.

Du må gi folk mer enn 7 minutter før du begynner å mase på dem.

Jeg syns du overdriver voldsomt her. Venninnen din ligger neppe død i en grøft, og hvis du mistenker at noe kriminelt har skjedd så får du ringe politiet. Ikke henge på kg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet, og få noen til å låse dere inn i leiligheten hennes. Så er dere på den sikre siden.

Anonymous poster hash: 669f2...cea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet med en eneste gang!!! Herregud du kan ikke drive å tenke på at hun ligger død i en grøft eller det som værre er.. det er jo til å bli gal av!

Anonymous poster hash: f6ab9...8f1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at søsteren ikke synes det er unaturlig, kanskje hun har gjort sånn før.

er vanlig å si i fra til før man går noen steder...

Skrevet

er vanlig å si i fra til før man går noen steder...

Jeg bor alene. Tror du jeg ringer mine familie eller venner hver gang jeg skal noe sted?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe 02800 og be om råd. Mest sansynlig vil de ikke gjøre noe før i morgen. Det du også bør gjøre er å ringe kjæresten, og du bør ringe på hos naboene hennes. Kanskje har naboen nøkkel ti leiligheten hennes, eller at de hørte døren hennes slamre klokken X. Jeg skjønnercat du synes det er pinlig å være så bekymret, men utifra det du forteller synes jeg du bør være bekymret.

Anonymous poster hash: 664bb...2d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...