AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Si meg, hvor har tank-toppene tatt veien. Jeg er en av de som er glade i tank-topper da. Og som liksom var sånn på moten før... Nå ser jeg det knapt lenger. Går dere i tank-topper når det er hett? Anonymous poster hash: 5f473...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Lindex og Kappahl har så vidt jeg husker? Jeg lurer ikke på hvor jeg får tak i dem, bare om dere går i tank-topper til vanlig? Synes det er så sjeldent syn nå til dags... bare kom til å tenke på det helt tilfeldig da jeg rotet gjennom klesskuffen i dag. Anonymous poster hash: 5f473...cbe
Iron Butterfly Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Det er vel ikke "søtt" nok... Dunnoh, jeg elsker ihvertfall t-back, og siden jeg ikke kan fordra å bruke vanlig bh, liker best sportstopp, så ser det bedre ut med tanktop. Finner det i butikkene til meg selv, men sliter veldig med å finne det til barna mine i år! Ikke alle småjenter vil ha blomstrete camisoles! (mora vil ihvertfall ikke kjøpe det, hehe!)
skyflakes Skrevet 10. juni 2014 #8 Skrevet 10. juni 2014 Snakker du om vanlige singletter nå TS? For det selges da overalt?
Gjest Evans Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det er vel ikke "søtt" nok... Dunnoh, jeg elsker ihvertfall t-back, og siden jeg ikke kan fordra å bruke vanlig bh, liker best sportstopp, så ser det bedre ut med tanktop. Finner det i butikkene til meg selv, men sliter veldig med å finne det til barna mine i år! Ikke alle småjenter vil ha blomstrete camisoles! (mora vil ihvertfall ikke kjøpe det, hehe!) Er det sånn boxer-singlet du mener? Sånn som er formet som en sportstopp bak? Hvis det er det du ser etter, så har jeg sett masse av det på Cubus. Var der å lette etter singletter med "vanlig" rygg og slike var alt jeg fant Edit, etter svar nedenfor som jeg hadde oversett: Jeg bruker det ikke. Bruker "vanlig" singlet. Endret 11. juni 2014 av Evans
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Ts lurer ikke på hvor de kjøpes, men hvorfor ingen går med dem lenger. Syns mange går med de jeg ts. Anonymous poster hash: 01dcc...299
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #11 Skrevet 11. juni 2014 Jeg går i singleter hele tiden, hvis det er det du mener. Kjempebehagelig når det er varmt. Men jeg kaller det ikke tank-topper Anonymous poster hash: d2200...243 1
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 11. juni 2014 #12 Skrevet 11. juni 2014 Jeg elsker tank-tops, bruker ofte den løse typen i fint, tynt stoff som har vært en trend en god del år på rad nå. Enig i at jeg ikke har sett like mye av dem denne sommeren, den helt store bølgen er kanskje litt over? Men veldig mange bruker det flittig enda, det er jo mer et basic plagg enn et moteplagg. Jeg har alltid brukt det, det passer min stil.
Gjest Applestore Skrevet 11. juni 2014 #14 Skrevet 11. juni 2014 Er det singletter med bryterygg det snakkes om her? Eller de helt vanlige med tykke stropper?
Chanchan Skrevet 11. juni 2014 #15 Skrevet 11. juni 2014 De siste sesongene er det blitt mye mer trendy med tynne stropper. Det kan være derfor du ikke ser det så ofte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå