Gå til innhold

Trenger litt råd fra menn + kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt råd ...

Møtte en fyr jeg ble ganske betatt av i helgen. Var på et jobbarrangement/konferanse og traff en fra en annen by (samme firma) som jeg var med store deler av kvelden. Vi pratet lenge og det ble en del flørting. Vi hadde ekstremt mye til felles og jeg følte vi hadde en god kjemi. (Sant skal sies at det var mye alkohol innblandet!)

Jeg tenker det er litt mye dersom jeg sender en melding da det var jeg som tok intiativ under arrangementet, og en kompis av meg sa at dersom en jente er veldig på mister han interessen fort. Han ønsker å være den som sjekker en jente opp.

Spørsmål til mannfolka:

- Hadde dere sendt melding til meg om dere var han og likte meg godt, selv om vi bor i forskjellige byer?

- Hva tenker dere om det kompisen min sa til meg? Vil ikke virke desperat..

Jenter:

-Hva hadde dere gjort?

Hilsen en rimelig frustrert 28 år gammel dame fra Oslo

Anonymous poster hash: 40971...938
Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

--

Endret av Nordavind
AnonymBruker
Skrevet

Du er da ikke desperat hvis du sender han en liten melding?

Nei, men jeg føler litt at siden jeg på en måte tok initiativ først så er det "hans tur" å ta neste steg dersom han er interessert.

• Liker 1
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

Nei, men jeg føler litt at siden jeg på en måte tok initiativ først så er det "hans tur" å ta neste steg dersom han er interessert. Anonymous poster hash: 40971...938

--

Endret av Nordavind
Skrevet

Send en melding! Skriv noe ala: Jeg hadde det skikkelig gøy denne helgen. Virkelig en av de bedre! Veldig kjekt å bli kjent med deg!

Da får du vist din interesse og at du har bare positive tanker, og at du fortsatt tenker på han. Så er ballen overlevert til han.

Lykke til ;)

• Liker 1
Gjest Ingaborga
Skrevet

Jeg ville sendt ei melding :)

Skrevet

Enig i at du helt fint kan sende en melding uten at du virker desperat. Dessuten, dersom det ikke skulle gå veien er dere jo trygt plassert i hver deres by og slipper å møte på hverandre hele tiden! :wink:

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd :)

Kanskje, kanskje ikke. Hvor lenge er du villig til å vente? :)

Hehe. nei, det var det da:-P Er allerede utålmodig dessverre..

AnonymBruker
Skrevet

Send en melding! Skriv noe ala: Jeg hadde det skikkelig gøy denne helgen. Virkelig en av de bedre! Veldig kjekt å bli kjent med deg!

Da får du vist din interesse og at du har bare positive tanker, og at du fortsatt tenker på han. Så er ballen overlevert til han.

Lykke til ;)

Takk for tips til meldingstekst. Tenker det er fint å skrive sms uten spørsmål, men bare at jeg ikke har glemt han allerede liksom :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at du helt fint kan sende en melding uten at du virker desperat. Dessuten, dersom det ikke skulle gå veien er dere jo trygt plassert i hver deres by og slipper å møte på hverandre hele tiden! :wink:

Sant nok, men jeg kommer definitivt til å møte han igjen.om ikke før om ett halvt år :/

Skrevet

en kompis av meg sa at dersom en jente er veldig på mister han interessen fort.

Hvis jeg virkelig er interessert, så mister jeg ikke interessen om hun viser at også hun er interessert. Tvert imot så gir det meg mot til å ta initiativ overfor henne, men hvis jeg derimot ikke er interessert, men bare liker henne som en venn, så skyver hun meg fra seg om hun forsøker seg på meg

Skrevet

De fleste guttene jeg vet om er sjeleglade for at jenter også tar iniativet, bare ikke er masete. Å sende en mld er bare koselig! :-) Go for it!

Skrevet

Og så må du skrive her om hva som skjer videre! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

*Begynner å bli litt skeptisk nå, men skal tenke på det til i morgen*

TS

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

en kompis av meg sa at dersom en jente er veldig på mister han interessen fort. Han ønsker å være den som sjekker en jente opp.

Whaaaat? :sjokkert:

Nei, nei, nei. Nei! Send han en melding du frøken :)

Skrevet

Send melding! Hadde jeg satt evig pris på ihvertfall :)

Gjest Leo Nardo
Skrevet

1. Hadde dere sendt melding til meg om dere var han og likte meg godt, selv om vi bor i forskjellige byer?

2. Hva tenker dere om det kompisen min sa til meg? Vil ikke virke desperat..

1. Om jeg likte deg veldig godt, så absolutt, men jeg trenger som regel mer tid enn en kveld før jeg liker en jente så godt at jeg er villig til å trosse geografiske utfordringer.

2. Totalt uenig med kameraten din. Jeg er så heldig at jeg har blitt invitert ut flere ganger av ulike jenter og senest i forrige uke lå det en lapp til meg på skolen fra en jente. Sånt er alltid hyggelig.

Det skal mye mer til enn å sende en melding før du er desperat i mine øyne. Sett i et annet perspektiv synes jeg det er mindre attraktivt med jenter som faktisk er interesserte, men ikke gjør noe med det.

Bare pass på å ha litt selvtillit i meldingen og ikke vær stakkarslig. Ikke gjør noen unnskyldninger for deg selv. Vær klar og tydelig. Og ikke send melding etter 15 minutt og spør hvorfor han ikke svarer (opplevde dette en gang).

Går bra dette skal du se. Lykke til.

:)

AnonymBruker
Skrevet

OKay, nå har jeg akkurat sendt en melding:/ At det er sent fredagkveld og jeg har fått litt ekstra mot av alkohol har ingenting å si....bare å krysse fingene for svar nå :)

TS

Gjest Makemeloveit
Skrevet

*Krysser fingrene* Oppdater oss :D

Skrevet

Har han svart deg? Heier på deg, synes det er kult at jenter tar saken i egne hender. Håper det slår positivt ut i dette tilfellet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...