Gå til innhold

Vaskemaskin og besøk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag hadde jeg besøk av et familiemedlem som ofte pirker og er litt arrogant og snobbete i holdningene og meningene sine. Ikke noe jeg legger meg veldig mye oppi til vanlig og lett kan overse. Jeg har nettopp kommet hjem fra en ukes tur i utlandet og satte på vaskemaskinen rett før besøket kom. Jeg tenkte det skulle bli en koselig kveld med bilder fra turen, god mat og stemning, men det som ble det store samtaleemnet hele ettermiddagen ble at jeg var så lite omtenksom vertinne, ikke hadde manerer, var skamløs og det verre, fordi jeg hadde vaskemaskinen på når jeg hadde invitert til besøk. Jeg avfeide og dreide over på andre samtaler hele tiden og holdt meg for god til å svare tilbake. Det hadde vel ført til ennå verre anklagelser fra henne antar jeg.

Er det virkelig så frekt å sette på vaskemaskinen når man venter besøk?? Den står i andre enden av leiligheten med døren igjen og man kan bare såvidt kjenne litt during et par sekunder når sentrifugen starter og stopper. Har aldri tenkt på det som et problem hverken for meg eller for gjester.

Anonymous poster hash: a854e...0ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÆRT!! Av de altså, ikke deg og vaskemaskinen din! :sjokkert:

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Herregud, for et snerpete kvinnfolk. Første gang jeg har hørt at en vaskemaskin er et problem når man har/er på besøk. Og med tanke på hvordan maskinen din står i forhold til leiligheten så ser jeg hvertfall ikke problemet i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

Trøste meg. Vaskemaskinen bor her, gjester gjør det ikke.... :jolie:

Litt mer seriøst svart så kunne jeg forstått det hvis du hadde løpt fram og tilbake med klesvask mens hun var der, men det regner jeg med du ikke gjorde. At en vaskemaskin står og surrer for seg selv får man jammen tåle når man er på besøk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha :fnise: Det er det rareste jeg har hørt på en stund. Var hun fornærmet fordi vaskemaskinen var opptatt med å jobbe og dermed ikke hadde tid til å sitte og skravle sammen med dere?

Anonymous poster hash: 5f2c4...561
  • Liker 5
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Jises.. Skulle nesten tro du gikk rundt og viftet med en nybrukt dildo etter reaksjonen hennes. :laugh: Vasking er tydeligvis noe man bare gjør i skjul når man er alene hjemme i følge henne? :vetikke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er ufint. Det blir liksom så hverdagslig når man hører vaskemaskinen står og durer og går i bakgrunnen. Man føler seg ikke akkurat som en gjest.

Anonymous poster hash: 50814...e93
  • Liker 2
Skrevet

Hva i all verden... Høres veldig merkelig ut syns jeg.

Gjest Jørild
Skrevet

Sært! Det er helt vanlig å vaske klær selv om man har besøk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes det er ufint. Det blir liksom så hverdagslig når man hører vaskemaskinen står og durer og går i bakgrunnen. Man føler seg ikke akkurat som en gjest.

Er hverdagslig blitt noe negativt? :klo: Det skal bli meg et svare styr om man er nødt til å pynte til høytidsfeiring hver gang en venninne skal komme på besøk :rolleyes:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sært! Det er helt vanlig å vaske klær selv om man har besøk.

Nei, nå får du gi deg. Det er det ikke. Ikke så man kan høre den, ihvertfall. Skal man sitte og overdøve hele sentrifugeringen og all ting, da?

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

For en rar dame! Hadde satt på vaskemaskin, oppvaskmaskin og begynt å støvsuge neste gang hun kom bare på trass.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er hverdagslig blitt noe negativt? :klo: Det skal bli meg et svare styr om man er nødt til å pynte til høytidsfeiring hver gang en venninne skal komme på besøk :rolleyes:

For en overdrivelse. Det går an å ta seg litt av folk man har invitert hjem til seg. Skal man fly rundt med støvkluten også, eller?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden inviterer du slike umennesker hjem til deg?

• Liker 3
Skrevet

Dette er noe av det merkeligste jeg har hørt på lenge. Hadde aldri reagert på det (så sant den ikke laget irriterende mye lyd, men det er jo ikke tilfellet.), så her syns jeg det er gjesten din som er veeeeeldig spesiell.

• Liker 1
Skrevet

Nei, nå får du gi deg. Det er det ikke. Ikke så man kan høre den, ihvertfall. Skal man sitte og overdøve hele sentrifugeringen og all ting, da?

Nå får du gi deg. En vaskemaskin på andre enden av en leilighet bråker da virkelig ikke så mye at det blir et problem å føre en samtale.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå får du gi deg. En vaskemaskin på andre enden av en leilighet bråker da virkelig ikke så mye at det blir et problem å føre en samtale.

Det er distraherende. Og leiligheten er sikkert ikke SÅ stor.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Ikke alle som har vaskemaskina midt i stua, vettu.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle som har vaskemaskina midt i stua, vettu.

Har jeg sagt det? Du bruker den kanskje som bord selv? Du trenger ikke å ta den tonen der selv om jeg ikke er enig med røkla her inne.

AnonymBruker
Skrevet

For en overdrivelse. Det går an å ta seg litt av folk man har invitert hjem til seg. Skal man fly rundt med støvkluten også, eller?

Hvor i all verden ser du sammenhengen mellom å la en vaskemaskin stå for seg selv i et annet rom og jobbe, mens verten sitter i stua sammen med gjesten, og at verten tråkker rundt og er opptatt med å tørke støv?

Eller pleier du å sitte foran vaskemaskinen og stryke den på hodet mens den jobber, sånn at du blir for distrahert til å kunne ta deg av gjestene dine?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...