AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Hva burde man spise etter løpetrening? Kom gjerne med konkrete tips.Anonymous poster hash: 4442b...b62
Toxicwonderland Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Etter jeg har trent pleier jeg som regel å være veldig sulten, så da spiser jeg som regel enten en hel avokado med salt og pepper på eller salat. Da altså enten fruktsalat (eple, banan, appelsin, kokos, evt nøtter og andre frukter i biter) eller en tomat- og avokadosalat (tomat, avokado, isbergsalat, rødløk, hvitløk, litt eddik og olivenolje, salt og pepper). Foretrekker tomat-og-avokadosalaten, den er virkelig god! Og sunn!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Speilegg på grove rundstykker Omelett med tomat, vårløk, skinke, yoghurt Gresk yoghurt med ristede nøtter og frø, bær eller frukt Knekkebrød med cottagecheese og skinke/laks/kokt egg Kyllingsalat med fetaost, grønnsaker o.l. Middagsrester Havregrøt med nøtter, frø og bærAnonymous poster hash: fefa7...19c
Gjest Daenerys Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Rett etter jogging spiser jeg en banan og enten en liten sjokolademelk eller drikker melk. Innen en time etterpå spiser jeg frokost/lunsj/middag, alt etter når på dagen jeg har trent!
Gjest Runforit Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Kommer helt an på når jeg jogger, men som oftest jogger jeg på morgenen før frokost. I dag jogget jeg 8 km klokka 04:50 og da blir det frokost etterpå bestående av rugknekkebrød med masse eggeøre stekt på olje og skinkepålegg
EnKoppTe Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg drikker ofte smoothie etter løpetrening. Gjerne med banan, yoghurt naturell, linfrø, bær osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå