AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Er så forkjøla, og snyter meg nesten hele tia. Selv om jeg har skikkelig myke kleenex så blir jeg sår under nesa... Har sinkssalve og aloevera gel, i tilegg til vanlig fuktighetskrem i huset nå.... Hva er best tror dere??Anonymous poster hash: d87fa...ec6
Hønselouisa Skrevet 10. juni 2014 #4 Skrevet 10. juni 2014 Jeg bruker mentholatum, tube kjøpes på apoteket. Lindrer, kjøler og åpner litt opp i nesa også
bippo Skrevet 10. juni 2014 #5 Skrevet 10. juni 2014 Jeg bruker en god leppepomade på området rundt nesen. Smører det på før jeg legger meg, det funker som faen!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #6 Skrevet 10. juni 2014 Jeg bruker alltid sinksalve, men det er om natten og hvis jeg bare skal være hjemme. Ser jo ikke så bra ut å gå med sinksalve i offentligheten. For å få bort sinksalverester, vasker du med en bomullsdott med olje. Syns sinksalve fungerer veldig bra. Anonymous poster hash: b4c24...ed4
Pomelo Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Sinksalve! Bruk den helst når du er hjemme da og før du legger deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå