AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Fireåringen vår skal bytte barnehage i år. Han har sluttet i den gamle nå og begynner i ny i august. Noen tips til hvordan jeg kan forberede han? Vi skal på besøk i den nye, vi leker på uteområdet i helgene og han vet at han er ferdig i den gamle.Anonymous poster hash: 7fe09...b88
Pimp Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 Det jeg synes er lurt er å prøve å bryte kontakt med barna fra den gamle barnehagen. Det var der vi gjorde feil. Vi fortsatt å treffe hans gamle venner, og han brukte flere måneder for å finne venner i den nye barnehagen. Nå trives han godt i den nye barnehagen, men det hadde godt enda fortere hvis vi hadde droppet alle playdate-ene med de "gamle" barna.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 Det jeg synes er lurt er å prøve å bryte kontakt med barna fra den gamle barnehagen. Det var der vi gjorde feil. Vi fortsatt å treffe hans gamle venner, og han brukte flere måneder for å finne venner i den nye barnehagen. Nå trives han godt i den nye barnehagen, men det hadde godt enda fortere hvis vi hadde droppet alle playdate-ene med de "gamle" barna. Takk for tips. Vi er naboer med flere av dem, så det er ikke helt enkelt...Anonymous poster hash: 7fe09...b88
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 Min datter byttet barnehage da hun var 4 år. For henne var det godt å holde kontakt med venner fra barnehagen så det ikke ble så mye nytt og mange brudd. Anonymous poster hash: 89504...e2b
aquiz Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 vi bare byttet... snakket om overgangen og dro på besøk.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #7 Skrevet 10. juni 2014 Så bra at det har gått fint å omgås de "gamle" kameratene Det er jo det vi må. Han traff den ene kameraten sin i dag og sa at han hadde sluttet i barnehagen, men at de kunne leke etterpå. Men nå har han jo ikke begynt å den nye Anonymous poster hash: 7fe09...b88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå