Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Soley
Skrevet

Hei.

Dette høres kanskje litt rart ut men jeg ser etter en personlig shopper, trenger nye sommerklær. Noen som vet om noe lignende? eller er dette et dumt spørsmål.

Jeg har liksom ikke så stor nettverk, og de fleste er gutter, så kommer ingen vei med venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du mener hjelp til å finne klær som kan være din stil? Hvilken del av Norge? Så skal jeg google og se om jeg finner noe.

Endret av Evel
Gjest Soley
Skrevet (endret)

Du mener hjelp til å finne klær som kan være din stil? Hvilken del av Norge? Så skal jeg google og se om jeg finner noe.

Bærum, Jeg er ikke en pappa gutt, men liker sose stilen. Er ikke sikker på hvorfor men synes det ser bra ut, men om det passer på meg eh ja... det er jeg ikke sikker på :D

Edit: Det vil koste meg 600 kr per time, det er nok litt for mye for meg, da budsjette mitt er på 5-7 tusen.

Edit: det er noen av butikkene, men jeg er ikke så veldig stor fan av Karl Johans gata, steen og strøm er bedre.

Endret av Soley
Skrevet

Bærum, Jeg er ikke en pappa gutt, men liker sose stilen. Er ikke sikker på hvorfor men synes det ser bra ut, men om det passer på meg eh ja... det er jeg ikke sikker på :D

Edit: Det vil koste meg 600 kr per time, det er nok litt for mye for meg, da budsjette mitt er på 5-7 tusen.

Edit: det er noen av butikkene, men jeg er ikke så veldig stor fan av Karl Johans gata, steen og strøm er bedre.

Noen butikker gjør det sikkert gratis. Men kanskje du kan få hjelp av noen her på kg? Jeg tror det finnes noen sossegutter her :)

Gjest Soley
Skrevet

Noen butikker gjør det sikkert gratis. Men kanskje du kan få hjelp av noen her på kg? Jeg tror det finnes noen sossegutter her :)

haha ja får se om jeg finner noen her på KG :D Takk uansett! :)

Skrevet

Bare hyggelig :blomst:

Skrevet

Jeg kan sikkert hjelpe deg. :)

• Liker 1
Gjest Soley
Skrevet

Jeg kan sikkert hjelpe deg. :)

Hei, høres hyggelig ut :)

Men skjedde noe idag som jeg må ordne opp i. Uansett så sender jeg deg en PM så kan vi sikkert ta det derfra :)

Skrevet

Hei, høres hyggelig ut :)

Men skjedde noe idag som jeg må ordne opp i. Uansett så sender jeg deg en PM så kan vi sikkert ta det derfra :)

Det høres fint ut. :)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...