Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Hvor gammel var kjæresten din da du sluttet å omtalen han som "gutten min"?

Edit: Altså det er ikke nødvendigvis snakk om nåværende kjæreste. Kalte du eksen din for "gutten min" da dere var sammen og var 18 så svarer man 18 selv om du aldri har kalt din nåværende kjæreste som du ble sammen med da dere var 40 for "gutten min".

Endret av Steamboat
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste var aldri "gutten min". Vi ble sammen da han var 26 og nå er han 35.

Anonymous poster hash: f132d...20d
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke sluttet å kalle han det, vi er over 30. Men det er mer et kosenavn. Men tror han har endret syn på seg selv etter vi ble sammen, han omtalte seg selv som "guttemann" i begynnelsen, hehe. Nå er han mer mann synes jeg i hvert fall.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er ikke dette mer noe mødre sier til sønnene sine? Aldri hørt noen omtale kjærester slik.

Skrevet

Det har han aldri blitt kalt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha tenkte det var et spørsmål om hvor gammel var han når han hadde sex for første gang :) Skulle se hva andre svarte, for at jeg vet ikke. Men gutten min, nei har ikke kalt ham det. :) Vi ble sammen midt i 20-årene, er midt i 30-årene nå.

Anonymous poster hash: 54194...ca7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kalte ham aldri gutten min, men jeg tenkte på ham som gutt da vi ble sammen som 19-åringer. Tror jeg begynte å tenke på ham som mann sånn i 23-24-årsalderen.

Anonymous poster hash: 5237b...d36
Skrevet

Er ikke dette mer noe mødre sier til sønnene sine? Aldri hørt noen omtale kjærester slik.

rart, hører det ofte her jeg bor.
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen omtale kjæresten sin som "gutten min", det er noe mødre kaller sine (små) sønner... Normalt når de ikke har kommet i tenårene enda.

Yngste kjæresten jeg har hatt var 17 år og jeg kalte ham aldri "gutten min".

Gjest Steamboat
Skrevet

rart, hører det ofte her jeg bor.

Samme her.

Skrevet

Svigermor kaller mannen sin for gutten sin :) de er snart 50. Jeg har aldri kalt kjæresten min for gutten, men kaller han masse andre søte pusenavn.

Skrevet

Har ikke sluttet å kalle han det, vi er over 30. Men det er mer et kosenavn. Men tror han har endret syn på seg selv etter vi ble sammen, han omtalte seg selv som "guttemann" i begynnelsen, hehe. Nå er han mer mann synes jeg i hvert fall.

Jeg er da slettes ikke typen din!

:P

• Liker 2
Skrevet

Jeg er da slettes ikke typen din!

:P

joooa.
Skrevet

Samme her.

ja der kan du se, det er en stedsgreie.
Skrevet

Har aldri kalt han for noe så ekkelt som "gutten min". Er da ikke pedofil heller :P

• Liker 1
Skrevet

hver jævla fjortis i Trondheim kaller kjærestene sine for "gutten min" på alle sosiale medier. Jeg var 17 når jeg hadde kjæreste, og jeg pleide å kalle "duden min" jeg :kul:

Skrevet
:P den tråden her begynner å ta en creepy vending.
Skrevet

Jeg kaller han for gutten min i meldinger ol kanskje (aldri blant folk ihvertfall). Han er 25 :fnise:

Skrevet

Tror aldri jeg har kalt noen av typene gutt. Heldigvis har alle vært så modne at de har fortjent mannstittelen med det samme. :fnise:

Skrevet

Har aldri kalt han for gutten min. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...