Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i over to år nå. Etter kun 6. måneder inn i forholdet sa han "elsker deg" for første gang. Siden har han sagt det så og si hver gang vi har vært sammen, som i vårt tilfelle kun er i helgene pga avstand. Med andre ord har jeg som regel hørt det i løpet av en uke.

Jeg har alltid svart "elsker deg og" tilbake da han har sagt det, men sjeldent sagt det først pga redsel for å ikke få det i retur. Men jeg mener det virkelig! Jeg har alltid synes det har vært vanskelig å si de ordene på eget initiativ.

Nå har han plutselig ikke sagt det på over en måned og jeg er bekymret. Forholdet har ikke forandret seg på noen måte, men vi har hatt litt mindre tid med hverandre i det siste pga eksamner osv. Vært sammen kun lørdag-søndag for det meste.

Han har alltid brukt "glad i deg" og "elsker deg" litt om hverandre, men i det siste har han kun sagt "glad i deg"

Legger jeg for mye i dette eller kan det hende han ikke elsker meg lenger? Jeg må jo spørre han etterhvert, da dette sliter på meg. Men jeg vil høre det på hans initiativ.

Anonymous poster hash: 9d2b7...d5f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva svarer han når du sier det da?

Anonymous poster hash: 2b23e...cec
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sagt det først på lenge. Er en måned siden han sa det til meg nå, hvorpå jeg svarte at jeg elsket han også.

Ts

Anonymous poster hash: 5f3fa...40d
Skrevet

Så i stedet for å ta initiativ å bidra litt i forholdet så drøfter du dette med en gjeng anonyme folk på nettet? Enten han elsker deg eller ikke vil det hvertfall ikke vare hvis du ikke gjør noe med innstillingen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så i stedet for å ta initiativ å bidra litt i forholdet så drøfter du dette med en gjeng anonyme folk på nettet? Enten han elsker deg eller ikke vil det hvertfall ikke vare hvis du ikke gjør noe med innstillingen din.

Enig med deg her ja

Anonymous poster hash: 3abce...ce8

Skrevet

Kanskje han venter på at du også skal si det først av og til? Han trenger vel bekreftelse han også?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne like gjerne vært han som laget en tråd med "kjæresten min sier aldri at hun elsker meg uten at jeg sier det først", og bestemte seg for å slutte å si det for å se hva du gjorde.

Kommuniser med han jente. Si at du elsker han og se hva som skjer, hva har du å tape?

Anonymous poster hash: da3d2...4d4
  • Liker 1
Gjest extra
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i over to år nå. Etter kun 6. måneder inn i forholdet sa han "elsker deg" for første gang. Siden har han sagt det så og si hver gang vi har vært sammen, som i vårt tilfelle kun er i helgene pga avstand. Med andre ord har jeg som regel hørt det i løpet av en uke.

Jeg har alltid svart "elsker deg og" tilbake da han har sagt det, men sjeldent sagt det først pga redsel for å ikke få det i retur. Men jeg mener det virkelig! Jeg har alltid synes det har vært vanskelig å si de ordene på eget initiativ.

Nå har han plutselig ikke sagt det på over en måned og jeg er bekymret. Forholdet har ikke forandret seg på noen måte, men vi har hatt litt mindre tid med hverandre i det siste pga eksamner osv. Vært sammen kun lørdag-søndag for det meste.

Han har alltid brukt "glad i deg" og "elsker deg" litt om hverandre, men i det siste har han kun sagt "glad i deg"

Legger jeg for mye i dette eller kan det hende han ikke elsker meg lenger? Jeg må jo spørre han etterhvert, da dette sliter på meg. Men jeg vil høre det på hans initiativ.

Anonymous poster hash: 9d2b7...d5f

Kan du definere hva det å elske betyr? Kan du så tenke deg at en ikke trenger å definere en slik følelse på samme måte?

Skrevet

Dere har vært sammen i to år og du sier det aldri først? Kanskje han er lei av at det bare er han som sier det da og gidder ikke mer... Noen kommer vel også til et punkt når man føler man ikke må si det hele tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...