AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #1 Skrevet 9. juni 2014 Vel, jeg datet en mann i en 4 måneders tid. Vi hadde det superfint. Så film sammen, ruslet tur sammen, spiste middag sammen, sov sammen. Jeg prøvde å ikke stresse han, men til slutt måtte jeg jo spørre om hva han tenker og om han var interessert. Vel, han var ærlig- og sa at han hadde håpet å få mer følelser og at ting kanskje hadde vært på feile premisser ei stund. Jeg sa da at det ble feil av oss å fortsette. Da jeg kom hjem etter den praten sendte han meg en sms og beklaget at han var feig som ikke hadde pratet med meg tidligere, at jeg kom til å finne noen og at han håpet vi ikke ble uvenner. Den mld svarte jeg ikke på, og vi har ikke hatt kontakt siden. Jeg er brent fra før, og er nok den som raskt trekker hånda bort fra kokeplata hvis jeg ser at jeg kan bli brent igjen. Dette er nå en mnd siden, og jeg går fortsatt å tenker på han, og venter på at han skal ta kontakt igjen for å si at han har endret mening. Ja, det er megateit! Derfor trenger jeg at noen her gir meg skikkelig inn, ber meg om å skjerpe meg og å gå videre. hehe. Anyone?Anonymous poster hash: 9a7b6...a72
Gjest Faerunpedia Skrevet 9. juni 2014 #2 Skrevet 9. juni 2014 Date noen andre og glem ham, han kommer ikke tilbake.
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #3 Skrevet 9. juni 2014 HAN BRUKTE DEG! FOR EN DRITTSEKK! HAN FORTJENER DEG IKKE!!!!!! RÆVA TA HAN!!! Noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #4 Skrevet 9. juni 2014 gå videre! Anonymous poster hash: 977cd...1bd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #5 Skrevet 9. juni 2014 HAN BRUKTE DEG! FOR EN DRITTSEKK! HAN FORTJENER DEG IKKE!!!!!! RÆVA TA HAN!!! Hehe. Ja, noe sånt. I tilleg til for eksempel: "NÅ FÅR DU FADER MEG SE TIL Å SLUTTE Å TULLE BORT TIDA DI PÅ DETTE FJASET OG GJØR NOE FORNUFTIG ISTEDET" :-p -Trådstarter Noe sånt? Anonymous poster hash: 9a7b6...a72 Anonymous poster hash: 9a7b6...a72
Gjest Evel Skrevet 9. juni 2014 #6 Skrevet 9. juni 2014 Anonymous poster hash: 9a7b6...a72 Anonymous poster hash: 9a7b6...a72 Det er ikke lett, spesielt når det er følelser involvert, og håp, og drømmer.... Det gjelder å spinne en ny åpen drøm om det aller beste forholdet med den som venter på deg der fremme.... 2
Wiola Skrevet 9. juni 2014 #7 Skrevet 9. juni 2014 Dårlig gjort av ham å fortsette å forlede deg når han innerst inne visste at han ikke hadde følelser for deg. Han er absolutt feig, og feige menn er farlige å utvikle noe med. Så tror heller du skal tenke at det er bra du har blitt kvitt han når han ikke en gang kan være ærlig nok til å SELV ta initiativ til dette. Nå er det sommer. Bruk tiden til å finne en ferieflørt for å få tankene over på noen andre, evt. benytt deg av nettdating for å møte nye menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå